تحلیلگر مشهور: همچنان هیچ نشانه ای از بازگشت روند به چشم نمی خورد
اخبار ارز دیجیتال

تحلیلگر مشهور: همچنان هیچ نشانه ای از بازگشت روند به چشم نمی خورد

بخاطر روند نزولی بازار، مایکل فن ده پپه (Michaël van de Poppe)، که یکی از معروف ترین تحلیلگر های حوزه ی ارز های دیجیتال است، گزارشی از روند بازار برای طرفدارانش ارائه کرد.

پپه اذعان کرد که قیمت بیت کوین هنوز نشانه ای مبنی بر تغییر روند نزولی به ما نداده است اما امکان دارد که قیمت در کوتاه مدت رشد داشته باشد.

علت رشد قیمت در کوتاه مدت، اشباع روند نزولی توسط فروشندگان می باشد اما عده ای از معامله‌ گران مبتدی در همین روند های کوتاه مدت، متضرر می شوند چرا که به اشتباه فکر می کنند بازار در حال صعودی شدن است. لازم به ذکر است که در ۸۰ درصد مواقع، بازار پیش از تغییر روند وارد یک رنج قیمتی می شود. 

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: ارز بیبی دوج

فن ده پپه به ۱۶۴k دنبال کننده کانال یوتیوبش گفت با وجود برگشت قیمت بیت‌ کوین از کمترین سطح ۹۰ روزه‌اش در ۳۲۹۹۰ دلار همچنان روند اصلی نزولی است. 

قیمت توانست خوب خودش را بالا بکشد اما هنوز هیچ نشانه قطعی‌ای از اینکه آیا کف ماژور تست شد یا اینکه روند تغییر کرده است، در دست نداریم. ممکن است قیمت یک کف مقطعی پیدا کرده باشد اما قبل از اینکه بتوانیم معکوس شدن روند را ببینیم باید یک دوره تثبیت قیمت را پشت سر بگذاریم. 

با وجود این، فن ده پپه افزود که گاو ها همچنان می توانند کنترل را بدست بگیرند به شرطی که از سطوح حیاتی مراقبت کنند.

فعلا سطحی که باید زیر نظر داشت، سطح ۳۵۸۰۰ دلار است. قیمت یک بار از این سطح برگشته‌‍ است. اما اگر نتواند ۳۶۵۰۰ دلار را بشکند، بسیار محتمل است که سطح ۳۴۰۰۰ دلار را در آینده تست کند. از طرف دیگر اگر قیمت به بالای ۳۶۵۰۰ دلار برگردد و سطح ۳۵۸۰۰ را حفظ کند، خواهد توانست حرکت صعودی بیشتری را تجربه کند.

پیش از این، پپه در روز دوشنبه در توییتی گفت بیت کوین آماده تست سطح ۳۸۰۰۰ دلاری است و افزود اگر این رنج تثبیت شود می‌ توانیم یک صعود تا ۴۰۷۰۰ دلار را انتظار داشته باشیم.

از روز دوشنبه تا الان، بیت کوین به ۳۸۰۰۰ دلار رسید اما نتوانست روی این سطح دوام بیاورد. 

بازار از نظر پرایس اکشنی نیز کاملاً نزولی است و تنها در صورت شکست روند نزولی می توان تایید کرد که اولین نشانه برای بازگشت روند توسط گاو ها به وجود آمده است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام