اتریوم 4000 دلار را هم رد کرد
اخبار ارز دیجیتال

اتریوم 4000 دلار را هم رد کرد

ارزش اتریوم برای نخستین بار در تاریخ خود به بالای ۴۰۰۰ دلار صعود کرد و تا حدود 4160 دلار بالا رفت. با این افزایش، اتریوم رالی قیمتی غیر قابل توصیف خود را ادامه می دهد. قیمت این ارز دیجیتال در یک سال گذشته در حدود 1910 درصد افزایش داشته است. حقیقتی جذاب نیز وجود دارد و آن اینکه ارزش اتریوم های شخصی خود ویتالیک بوترین، ایجاد کننده اتریوم، در حال حاضر بیش از 1 میلیارد دلار است.

اتریوم که دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است، نقش مهمی در کاهش اخیر غلبه ی بیت کوین ( از نظر در اختیار داشتن حجم بازار) داشته است. بیت کوین در ابتدای سال جاری میلادی در حدود 70 درصد حجم و ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده بود در حالی که الان این مقدار به حدود 2/43 درصد رسیده است.

اتریوم کارهای مختلفی را در حال حاضر برای انجام پیش رو دارد. پروتکل این رمز ارز اخیرا از طریق هارد فورک برلین ارتقاء یافته است و ارتقاء دیگری به نام لندن نیز انتظار می رود در ماه جولای اتفاق بیفتد. هارد فورک در واقع به روز رسانی ها و تغییرات نرم افزاری هستند که با نسخه های قدیمی سازگاری ندارند و تمامی شرکت کنندگان برای شرکت در تایید تراکنش ها و اعتبار سنجی آنها باید این به روز رسانی را انجام دهند. به روز رسانی لندن، در میان سایر به روز رسانی ها طرح EIP-1599 که فی بازار اتریوم را باز نویسی خواهد کرد معرفی می کند. این طرح قرار نیست که اتریوم را برای استفاده ارزان کند، اما انتظار می رود مانع پرداخت های مجدد و غیر ضروری کاربران برای تراکنش هایشان شود.

در کنار همه ی این تغییرات، پروژه اتریوم به آرامی در حال سوق دادن تراکنش هایش به سوی اتریوم 2 که یک پروتکل اثبات سهام را به همراه خواهد داشت است. این تغییرات مزایای موثر و مهمی برای این ارز دیجیتال به همراه خواهد داشت چرا که در حال حاضر به علت نیاز به تراکنش های اتریوم این ارز برای استفاده بسیار گران است.

در اخباری مرتبط، شرکت مدیریت دارایی وَن اِک (VanEck) درخواست رسمی خود را برای راه اندازی یک صندوق تبدیل و مبادله اتریوم در ایالات متحده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارائه کرده است. احتمال پذیرش این درخواست اندک به نظر می رسد چرا که این کمیسیون هنوز هیچ درخواستی برای ETF های مرتبط با بیت کوین، که دارایی بزرگتر و شناخته شده تری در مقایسه با اتریوم است، را نیز نپذیرفته است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام