نهنگ‌ها در حال انباشت بیت کوین: آیا روند نزولی می‌شکند؟
اخبار ارز دیجیتال

نهنگ‌ها در حال انباشت بیت کوین: آیا روند نزولی می‌شکند؟

بیت کوین با بازگشت به سطح 44.000 دلار، تا حدی سقوط 4.5 درصدی روز جمعه را جبران کرده است، با اینحال، این ارز دیجیتال همچنان چهار هفته است که در یک کانال نزولی به دام افتاده است.

نمودار هفتگی بیت کوین به دلار آمریکا

نمودار هفتگی بیت کوین به دلار آمریکا

داده‌های بلاکچینی صعود قریب الوقوع را پیش بینی می‌کنند

به گزارش رسانه ارزهای دیجیتال و فارکس دنیای ترید، به نقل از کوین دسک، داده های بلاکچینی روند صعودی را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کنند. لارک دیویس، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، با اشاره به سرمایه‌گذاران بزرگ خاطرنشان کرد:

«نهنگ ها با استفاده از فضای ترس و تردیدی که اقدام چین ایجاد کرده، 80 هزار بیت کوین دیگر، راهی کیف پول‌های فربه خود کرده‌اند.»

همچنین روز جمعه، خبرنامه بازار ارز دیجیتال موسوم به Blockware Market Intelligence، به تداوم انباشت بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران کلان اشاره کرد و افزود که بازیگران بزرگ تمایل دارند در اوایل روندهای صعودی خرید کنند و قدرت خود را گسترش دهند.

با این تفاسیر، اگر دومرتبه فضای کلان در ارزهای دیجیتال تیره و تار شود، ممکن است شکست و برون رفت از کانال نزولی همچنان به تعویق بیفتد. بیت کوین در نیمه اول هفته گذشته به همراه شاخص S&P 500 به شدت سقوط کرد؛ زیرا بیم آن وجود داشت که بحران شرکت املاک و مستغلات بزرگ چینی گروه اورگرند، به یک مشکل سیستماتیک برای بازارهای جهانی تبدیل شود.

بااینکه ارزش سهام در نیمه دوم هفته تثبیت شد، آشفتگی بازار املاک چین همچنان ادامه دارد. دانیل لاکال، کارشناس ارشد اقتصادی در شرکت Tressis SV، در این خصوص اظهار داشت:

«فروپاشی غول املاک اورگرند فقط یک واقعیت خطرناک را در بخش‌های مختلف چین نشان می‌دهد و آن بدهی بیش از حد، فقدان درآمد واقعی یا دارایی کافی برای حمایت از آن است. این امید واهی که دولت تمامی مشکلات را رفع می‌کند، واقعیتی است که با حفره بزرگ مالی و کسری بودجه چین همخوانی ندارد.»

در حال حاضر، معاملات آتی مرتبط با شاخص S&P 500 با افزایش 0.4 درصدی معامله می‌شود و این نشان دهنده از سرگیری ریسک در بازارهای مالی است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: استخراج بیت کوین

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام