شمارش معکوس آغاز عصر بیت کوین در السالوادور
اخبار ارز دیجیتال

شمارش معکوس آغاز عصر بیت کوین در السالوادور

شمارش معکوس آغاز عصر بیت کوین در السالوادور شروع شده است. از 7 سپتامبر، 200 دستگاه خودپرداز و 50 شعبه برای تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا راه‌اندازی خواهند شد. در کمتر از یک هفته، بیت کوین در السالوادور به طور قانونی خرید و فروش می شود. و در این میان، شبکه لایتنینگ نقش مهمی ایفا کرد. اکنون زمان مناسب برای کنفرانس شبکه لایتنینگ Lightning فرا رسیده است. قرار است پس از قانونی شدن بیت کوین،  کنفرانس «پذیرش بیت کوین» اواسط ماه نوامبر در السالوادور برگزار شود.

کنفرانس پذیرش بیت کوین و ویژگی های مهم آن چیست؟

طبق داده‌های سایت پذیرش بیت کوین، هدف از کنفرانس السالوادور این است که :

« به منظور ایجاد ارتباطات و تقویت آینده پول و پرداخت در جمهوری فدرال آمریکای مرکزی، جامعه بیت کوین و لایتنینگ را در سانسالوادور و الزونته گرد هم آورد.»

ویژگی‌های این کنفرانس به شرح زیر است:

  • کنفرانس «پذیرش بیت کوین» یک رویداد عام المنفعه بوده و نفعی برای برگزارکنندگان آن ندارد.
  • این کنفرانس در دو روز سه شنبه و چهارشنبه 16 و 18 نوامبر در محل هتل شرایتون پرزیدنت سان سالوادور به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی برگزار و به صورت پخش زنده پوشش خبری داده می‌شود.
  • حامی مالی و برگزار کننده این کنفرانس شرکت Galoy، تیم توسعه دهنده کیف بیت کوین بیچ (Bitcoin Beach) است.
  • به منظور حمایت از توسعه شبکه لایتنینگ (Lightning)، برگزار کنندگان به طور کامل و صد در صد تمامی هزینه‌ها این رویداد را پوشش می‌دهند.
  • روز پنجشنبه پس از پایان کنفرانس بازار سازمان یافته بیت کوین با چندین کیوسک، غرفه های معرفی و غرفه های پذیرایی برپا خواهد شد.
  • تمام عواید این کنفرانس به توسعه شبکه لایتنینگ اختصاص خواهد یافت.
  • در این کنفرانس کاربران و پذیرندگان اولیه بیت کوین حضور خواهند یافت. پرداخت هزینه بلیط ورود به این کنفرانس فقط با بیت کوین و از طریق شبکه لایتنینگ امکان پذیر است.

پروژه بیت کوین بیچ چیست؟

پروژه بیت کوین بیچ توسط شرکت Galoy راه اندازی شد. در اکتبر 2020، کیف پول لایتنینگ مارک بیت کوین بیچ خود را در الزونته راه اندازی کرد. این شرکت با استفاده از دانش و فناوری گروه لایتنینگ لبر پروتکل بیت کوین و شبکه لایتنینگ لایه 2 را طراحی و ایجاد کرد.

اکنون این شرکت یکی از برگزارکنندگان اصلی کنفرانس شبکه لایتنینگ در السالوادور است. این شرکت قصد دارد منافع حاصل از فروش بلیط را وقف پیشرفت شبکه لایتنیگ کند.

واکنش گسترده جامعه بیت کوین به برگزاری این کنفرانس

کنفرانس شبکه لایتنینگ با شعار «اتحاد، تمرکز ، همکاری!» فراخوان دعوت به شرکت در این گرد هم آیی را انتشار داد. با نگاهی به صفحه توییتر رسمی بیت کوین، مشاهده می‌کنیم که جامعه بیت کوین به این درخواست پاسخ داده و به صورت دسته جمعی در این رویداد شرکت خواهند کرد. 

 این کنفرانس که به نوعی جشن ورود بیت کوین به السالوادور است، با حضور مهمانان رسمی و خارجی از سراسر جهان و از سازمان حقوق بشر برگزار خواهد شد.

بی تردید قانونی شدن خرید و فروش بیت کوین در السالوادور و توسعه شبکه لایتنینگ، در بهبود و رشد قیمت بیت کوین نقش بسزایی ایفا خواهد کرد. در ادامه به جزئیات این کنفرانس خواهیم پرداخت.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام