همه چیز در مورد آینده بازار و اپدیت مرج اتریوم
اخبار ارز دیجیتال

همه چیز در مورد آینده بازار و اپدیت مرج اتریوم

آپدیت اتریوم سرانجام به پایان رسید. سرمایه‌گذاران در این فکر هستند که توسعه روند بعدی در بازار چگونه خواهد بود. اکنون که این رویداد به اتمام رسیده است، بازار کریپتو با قیمت بیت کوین (BTC) زیر 20000 دلار و اتر (ETH) کمتر از 1500 دلار در حال دسته و پنجه نرم کردن است.

بیایید، با هم به پتانسیل های رشد آینده بازار نگاهی بیندازیم:

ماینرهای سابق اتریوم کجا خواهند رفت؟

شبکه اتریوم با موفقیت آپدیت خود را به پایان رساند. به این معنی که ماینرها از مدار ماین اتریوم خارج شدند. اما احتمالا همچنان زیرساخت‌های استخراج GPU و ASIC خود را در اختیار دارند. این امکان وجود دارد که برخی از ماینرها به جای فروش تجهیزات خود، ماینینگ را در شبکه ای دیگر ادامه دهند.

ماینرهای سابق اتریوم روی بلاکچین خاصی متمرکز نشده اند. به نظر می رسد Ravencoin، Flux، Ethereum Classic و Ergo ارزهای پیشتاز برای ماین باشند. همانطور که مشاهده می کنید، با نزدیک شدن به Merge، هر شبکه شاهد افزایش نرخ هشت ریت خود بوده است.

 

هشت ریت اتریوم کلاسیک

هشت ریت ارگو

هشت ریت راون کوین

هشت ریت فلاکس

قیمت آلت کوین های ذکر شده در سه ماه گذشته رشد محسوسی داشته اند. به طوری که FLUX 156%, ERG132%,RVN 170%  و اتریوم کلاسیک حدود %135  در 90 روز گذشته رشد داشته اند.

جالب اینجاست که نرخ هش و قیمت در 15 سپتامبر به شدت کاهش یافت و در زمان نگارش این مقاله، به نظر می‌رسد که Flux و RVN دوباره در حال افزایش هستند. در هفته‌ها و ماه‌های آینده، باید صبر کنیم و ببینیم ماینرهای شبکه احتمالاً کدام یک را به عنوان خانه جدید خود انتخاب می‌کنند و تأثیر آن بر قیمت ارز دیجیتال چه خواهد بود.

مطالعه مقاله ارز اریوا پیشنهاد میشود.

COSMOS به گسترش خود ادامه می دهد

اکوسیستم Cosmos به گسترش خود ادامه می دهد. که به نظر می رسد این گسترش باعث می شود خریداران به سمت ATOM جذب شوند. از زمانی که در 18 ژوئن این ارز توانست به 5.50 دلار برسد، قیمت این ارز 137.5 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر بالای 16 دلار معامله می شود، از جمله عوامل فاندامنتالی که احتمالا باعث رشد اتم می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

راه اندازی سیستم جدید استیکینگ، وثیقه گذاری اتم و گرفتن وام استیبل کوین، راه‌اندازی Cosmos Hub 2.0 توسط توسعه دهندگان این ارز و بهبود زیر ساخت های بلاکچینی این ارز در حوزه مالی غیر متمرکز، از جمله عواملی هستند که ارز ATOM به عنوان یک ارز پرپتانسیل برای رشدهای آینده بازار معرفی می کنند.

بیت کوین به کدام سمت می رود؟

قیمت بیت کوین در سه ماه گذشته در محدوده 17600 تا 24400 دلار باقی مانده است. بیت کوین در 165 روز گذشته در زیر میانگین 200 روزه خود قرار گرفته است. با توجه به این روند، ترند نزولی بیت کوین همچنان حفظ شده است.

روند بیت کوین

در حالی که ادامه آپدیت اتریوم در محدوده فعلی می‌تواند به رشد بیشتر آلت کوین ها کمک کند، تنش‌های کلان ممکن است همچنان بر بازارهای ارزهای دیجیتال و سهام تأثیر بگذارد. انتشار شاخص قیمت مصرف کننده در چند روز گذشته، گمانه زنی ها در مورد افزایش شدیدتر نرخ بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا افزایش داده است و این اثر می تواند بر روند بازار ارز دیجیتال تاثیر منفی بگذارد.

نرخ بهره

به همین دلیل، سرمایه‌گذاران تا حد زیادی نسبت به اکثر ارزهای دیجیتال خوش بین نیستند و این امکان وجود دارد که بیت کوین سطح 17600 تا 19000 خود را از دست دهد و به سطوح پایین تر مثل 12 تا 14 هزار سقوط کند.

منابع:

cointelegraph.com

2miners.com

Tradingview.com

www.cmegroup.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام