شیبا و دوج کوین این بار در اپ موبایل غول سینمایی جهان
اخبار ارز دیجیتال

شیبا و دوج کوین این بار در اپ موبایل غول سینمایی جهان

amc بزرگترین سینمای زنجیره ای جهان، شیبا و دوج کوین را به عنوان روش پرداخت در اپلیکیشن موبایل خود لیست کرد.

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، اپلیکیشن موبایل این سینمای زنجیره ای آمریکایی، اکنون از دوج کوین (Dogecoin) و شیبا اینو (Shiba Inu) پشتیبانی می کند.

روز گذشته (15 آوریل 2022)، آدام آرون (Adam Aron)، مدیرعامل سینما amc در توییتی اعلام کرد که اپلیکیشن موبایل این شرکت اکنون از دوج کوین و شیبا اینو در کنار سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی از طریق یکپارچه سازی با سامانه پرداخت ارز دیجیتال بیت پی (BitPay) انجام می شود.

بدین ترتیب، زین پس توکنداران شیبا و دوج کوین می توانند در اپلیکیشن موبایل سینما amc از توکن های خود، برای خریداری بلیط، کارت‌های هدیه و دریافت امتیازات استفاده کرد. برای استفاده از شیبا و دوج کوین، کافیست کاربران اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنند.

پیش از این، در آبانماه 1400، سینما AMC پذیرش شیبا را در وب سایت خود آغاز کرده بود. این بار، این شیبا و دوج کوین در اپلیکیشن موبایل نیز قابل دسترسی خواهند بود.

AMC اولین سینمای زنجیره ای بزرگ در جهان است که ارزهای دیجیتال را به عنوان روش پرداخت پذیرفته است و به طور فزاینده ای از ارز دیجیتال، به ویژه میم کوین ها و توکن های دوج کوین و شیبا اینو استقبال کرده است. پیش از این، amc بیت کوین، اتریوم و سایر  توکن ها را پذیرفته و اخیراً مجموعه NFT های خود را نیز راه اندازی کرده است.

استقبال AMC از ارزهای دیجیتال در آگوست 2021 آغاز شد. آرون با اعلام خبر پذیرش بیت کوین به عنوان روش پرداخت، سینماهای زنجیره ای را وارد دنیای ارز دیجیتال کرد.

به تدریج، این لیست گسترش یافت و شامل ارزهایی مانند اتریوم و بیت کوین کش شد و amc در آخرین اقدام خود ارزهای پرطرفدار شیبا و دوج کوین را عاقبت به لیست خود افزود.

صنعت سینماهای زنجیره ای AMC یک بازار بزرگ و جذاب برای ارز دیجیتال است. این غول سینمایی جهان می تواند یک عامل بسیار تأثیرگذار در پذیرش ارزهای دیجیتال باشد.

واکنش بازار شیبا و دوج کوین

پس از اعلام این خبر در روز گذشته، دوج کوین 3 درصد رشد کرد، سپس دو مرتبه روند نزولی کوتاه مدتی را در پیش گرفت. اکنون، در زمان نگارش این خبر، با 2.27 درصد رشد منفی، در قیمت 0.1425 معامله می شود.

اما بازار شیبا اینو نسبت به این خبر واکنش خاصی نشان نداد. نمودار این توکن در هفته گذشته صعودی بوده و 6 درصد رشد را ثبت کرده است. در 24 ساعت گذشته، این ارز با 0.89 درصد رشد منفی، در قیمت 0.000025 دلار معامله می شود.

برای مشاهده قیمت لحظه ای و نمودار ارز دوج کوین به صفحه سیگنال رایگان دوج کوین مراجعه فرمایید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام