پذیرش شیبا اینو(SHIB) در amc، بزرگترین سینمای زنجیره ای جهان
اخبار ارز دیجیتال

پذیرش شیبا اینو(SHIB) در amc، بزرگترین سینمای زنجیره ای جهان

AMC Ent. یا آمریکن مولتی سینما، بزرگترین سینمای زنجیره ای جهان، توکن شیبا اینو (SHIBA Inu) را به عنوان روش پرداخت مشتری پذیرش کرد. به گزارش بخش اخبار دنیای ترید، به نقل از نیوز بیت کوین، این شرکت، برای تسهیل تراکنش ها با Bitpay همکاری خواهد کرد.

آدام آرون (Adam Aron)، مدیر عامل بزرگترین سینمای زنجیره ای جهان موسوم به هولدینگ ای ام سی اینترتیمنت (AMC Entertainment Holdings Inc) با اعلام این خبر افزود؛ بنا به درخواست مستقیم وی، شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت بیت کوین بیت پی (Bitpay)، به زودی اقدامات لازم برای پذیرش شیبا اینو به عنوان بلیط سینما را در تمامی شعبات این سینما فراهم خواهد کرد. بدین ترتیب ای ام سی اولین مشتری بیت پی خواهد بود که از یک میم کوین به عنوان روش پرداخت استفاده می کند.

توئیت آدام ارون - پذیرش شیبا اینو در بزرگترین سینماهای زنجیره ای امریکا

آرون تصریح کرد: این مجموعه تا چهار ماه دیگر پذیرش شیبا اینو را آغاز خواهد کرد.

ارز دیجیتال شیبا اینو که در 28 اکتبر سقف تاریخی 0.00009 را تشکیل داد، پس از ریزش سنگین در هفته اول نوامبر، اکنون در یک روند ساید وی (خنثی) به سر می برد. به نظر می رسد انتشار دهندگان این توکن که هدف روشنی در وایت پیپر خود برای انتشار این توکن مشخص نکرده اند، اکنون قصد دارند با این اقدامات تبلیغاتی تمام تلاش خود را به کار گیرند تا شاید تکانی به نمودار بدهند.

مطالعه این خبر پیشنهاد می شود: ارز دوج زیلا یا گودزیلای میم‌کوین‌ها؛ داستان جایگزین شیبا اینو چیست؟

انتشار این خبر واکنش‌های مثبتی را در فضای مجازی به همراه داشت. بسیاری از طرفداران شیبا اینو این خبر را مقدمه ای برای آغاز پذیرش شیبا اینو در سایر کسب‌ و کارها و در نتیجه پایان رکود این ارز دیجیتال ارزیابی کردند.

اما با نگاهی به نمودار شیب به تتر در می یابیم که این توکن در 24 ساعت گذشته حدود 11 درصد افت قیمت را تجربه کرده و با گذشت بیش از 6 ساعت از انتشار این خبر، نه تنها تغییر چندانی در نمودار پدیدار نشده، بلکه کندل های قرمز، یکی پس از دیگری در نمودار 1 ساعته پدیدار می شوند. گویا جامعه چندان اهمیتی به این موضوع نداده است.

نمودار روزانه ارز دیجیتال شیبا اینو

مطالعه این بخش پیشنهاد می‌شود:  ماشین حساب لایت فارکس

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام