ماجرای کلاهبرداری ترید یونایتد چیست؟ از شایعه تا واقعیت
ارز دیجیتال

ماجرای کلاهبرداری ترید یونایتد چیست؟ از شایعه تا واقعیت

شاید شما نیز با تبلیغات گسترده‌ی ترید یونایتد برخورد کرده‌اید. این پلتفرم سرمایه‌گذاری که وعده‌‌ی کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری را می‌دهد حالا به عنوان یک کلاهبردار شناخته میشود. اما داستان واقعی ماجرا چیست؟ آیا این وبسایت کلاهبرداری کرده است؟ این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا از ماجرای کامل مطلع شوید.

سایت ترید یونایتد چیست؟

با بررسی‌های ما در دنیای ترید، وبسایت trade-united.tv و tradeunited.link هر دو یک کسب و کار و یک وبسایت فروشگاهی برای محصولات خرده فروشی وارداتی از جمله لوازم آرایشی، بهداشتی، خوراکی و ... هستند. (ممکن است دامنه‌های دیگری نیز از trade united موجود باشد.)

کاربران محصولات مورد نظر خود را با هدف فروش در بازار ایران خریداری می‌کنند. در این وبسایت، یک سقف خرید تعیین شده است و خریدار باید با کد رفرال خود، زیرمجموعه اضافه کند تا به چندین سطح VIP ارتقا یابد و مجوز خریداری تنوع بیشتری از محصولات را دریافت کند.

آیا ترید یونایتد کلاهبرداری است؟

معمولاً مدتی زمان لازم است تا یک پروژه اعتبار خود را ثابت کند. اگر پروژه‌ای با نیت کلاهبرداری وارد عرصه‌ی رقابت شود، معمولاً یک الی دو سال را صرف اعتمادسازی می‌کند و واریزها و برداشت‌ها را طبق روال معمول اجرا می‌کند و پس از اینکه موفق به جذب تعداد کاربران مورد نظر خود شد، اهداف سودجویانه‌ی خود را عملی می‌کند. بنابراین در این قسمت، ما قضاوتی در مورد قانونی یا کلاهبرداری بودن کسب و کار ترید یونایتد ارائه نمی‌دهیم. در ادامه، نکاتی را مطرح می‌کنیم و قضاوت را به خود شما می‌سپاریم.

نکات قابل تأمل در مورد سایت ترید یونایتد

  • سایت ترید یونایتد تازه تأسیس است. تاریخ راه‌اندازی سایت ترید یونایتد: 2022-06-12 (22 خرداد 1401)
  • ترید یونایتد درگاه پرداخت معتبر ندارد.
  • ترید یونایتد مؤسس و تیم پشتیبانی خاصی را معرفی نکرده است.
  • شماره‌ی ثبت این شرکت متعلق به خارج از ایران (هنگ کنگ) است. این کسب و کار مجوز فعالیت داخل ایران را ندارد.
  • یکی از روش‌های واریز و برداشت، ارز دیجیتال است.
  • محصولات فروشگاه، گران‌قیمت با حاشیه‌ی سود بالا هستند.
  • برای ارتقای سطح کاربر، روش هرمی پیشنهاد شده.
  • با روش هرمی پیشنهادی ترید یونایتد، برنامه‌ی کسب درآمد غیرفعال به ازای خرید زیرمجموعه‌ها پیشنهاد شده.
  • پس از عضویت، مبلغ 97 هزار تومان، به عنوان پاداش عضویت در حساب کاربری شما منظور می‌شود، اما شما اجازه‌ی برداشت آن را ندارید. حداقل باید 260 هزار تومان واریز داشته باشید تا سیستم پس از چند روز اجازه‌ی برداشت بدهد!
  • این وبسایت از مفاهیم عوام فریبانه مانند رابطه با یک مؤسسه‌ی خیریه نامعلوم به نام «بیت الزهرا» برای تبلیغات و جذب زیر مجموعه استفاده کرده است.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می شود: آیا OFL کلاهبرداری است؟

آیا سرمایه‌گذاری در ترید یونایتد مطمئن است؟

به علت موارد ذکر شده در بخش قبلی، دامنه‌ی trade united دارای امتیاز پایین اعتماد است. صرفنظر از اینکه آیا شما در انتها، اقلام سفارشی خود را دریافت می‌کنید یا خیر، موفق به برداشت وجه می‌شوید یا خیر و ...، آیا برنامه‌ی پیشنهادی ترید یونایتد از نظر شما مطلوب است؟ آیا سایت ترید یونایتد کلاهبرداری است؟ نظر شما چیست؟ اگر از کاربران قبلی یا فعلی ترید یونایتد هستید، می‌توانید در بخش نظرات، تجربه‌ی کاربری خود را با ما در میان بگذارید.

نتیجه گیری

ترید یونایتد یک کسب و کار نوظهور است و بازخوردهای منفی زیادی در مورد این کسب و کار در فضای مجازی ثبت شده است. اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در این پلتفرم را دارید، حتماً تحقیقات کامل خود را انجام دهید. 

ارز دیجیتال پدیده‌ی جدیدی است که ورود به آن نیازمند تحقیق، کسب دانش و آموزش است. سایت‌های کلاهبرداری زیادی با وعده‌های کسب سود در کوتاه‌مدت سعی در جمع‌آوری اعضا و در واقع قربانیان خود دارند. برای پیشگیری از کلاهبرداری، قبل از سرمایه‌گذاری اطلاعات کسب و کار شامل سابقه‌ی فعالیت، بسته‌ی پیشنهادی برای کسب درآمد، نظرات کاربران قبلی، وضعیت پاسخگویی به شکایات و ... را بررسی کنید. اگر سایت یا پلتفرمی وعده‌ی کسب سودهای غیرمنطقی در کوتاه مدت را داد، اگر برای کسب سود روش جذب کاربر با کد رفرال و روش هرمی دیگری را ارائه داد، از آن دوری کنید. 

شما همچنین می‌توانید با مراجعه به مقاله استعلام سایت‌های کلاهبرداری، این کار را به کارشناسان دنیای ترید بسپارید.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


1 دیدگاه

    • comments

      علیرضا
      ، 06 اسفند 1401

      در مورد سایت bitexpertfx.com هم اطلاعی دارین که کلاهبرداری است یا واقعی؟ چونکه من با این شرکت از طریق واتساپ در ارتباط هستم و از طریق ایمیل هم با این شرکت در ارتباط هستم و این شرکت همیشه به من پاسخ میدهد