نحوه دریافت توکن‌های ساندی سوآپ (SundaeSwap)
ارز دیجیتال

نحوه دریافت توکن‌های ساندی سوآپ (SundaeSwap)

ساندی سوآپ یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز بسیار خوش‌آتیه است که روی بلاکچین کاردانو راه‌اندازی شده است. در همین حال اعضای تیم پروژه ساندی سوآپ، با بیان راه‌حل‌ها و ایده‌های خود در مورد ضرورت و نیاز به یک DEX مبتنی بر بلاکچینی از نوع UTXO، ما را متقاعد کرده‌اند که ساندی سوآپ (SundaeSwap) بدل به یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز برتر و برجسته در اکوسیستم کاردانو خواهد شد.

در این مقاله از سری مقالات ارز دیجیتال دنیای ترید، هرآنچه که برای دریافت توکن‌های ساندی‌ سوآپ لازم است تا بدانید را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

شرکت در ISO ساندی سواپ

نحوه شرکت در ISO ساندی سوآپ و دریافت توکن‌های SUNDAE

در ویدیو زیر نحوه شرکت در ISO یعنی سرمایه گذاری اولیه در صرافی غیرمتمرکز ساندی سواپ را به صورت گام به گام آموزش داده شده است. همچنین شما می توانید راهنمای گام به گام را به همراه تمامی لینک ها در ادامه مقاله دریافت کنید.


ساندی سوآپ توکن خود را مستقیماً روی بلاکچین کاردانو راه‌اندازی خواهد کرد و با روش عرضه اولیه استخر استیک (ISO) برای توزیع توکن‌های خود استفاده می‌کند. در ماه‌های گذشته یک رای‌گیری اتفاق افتاد که در آن استخر‌های استیکی که واجد شرایط برای شرکت در این ISO بودند انتخاب شدند. لیست این استخرها را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید. به‌تازگی نیز به علت استقبال کاربران و تکمیل ظرفیت بعضی استخرهای استیک انتخاب شده، هشت استخر جدید به این لیست اضافه شدند.

اگر در یک صرافی متمرکز یا جای دیگری که کلیدهای خصوصی شما را کنترل می‌کند، استیک می‌کنید، اولین قدم این است که کوین‌های ADA خود را به کیف‌پولی که کلید خصوصی را در اختیار خودتان قرار می‌دهد انتقال دهید.

  1. به وبسایت http://cardano.org رفته، روی ‘Individuals’ کلیک کنید و سپس یکی از کیف‌پول‌های ‘Daedalus’ یا ‘Yoroi’ را انتخاب کنید.
  2. یک حساب در یکی از کیف‌پول‌های گفته شده باز کنید (کیف‌پول Yoroi رابط کاربری ساده‌تری دارد اما Daedalus مقداری پیچیده‌تر است).
  3. زمانی که کارتان با ساخت کیف‌پول تمام شد (یادداشت کردن عبارات دانه‌ای را فراموش نکنید)، باید یک آدرس دریافت (Receive Address) در کیف‌پول خود ساخته و مقداری آدا کاردانو به آن انتقال دهید.

نکته: ممکن است مشاهده کنید که بعد از هر نقل‌وانتقال کیف‌پول شما آدرس‌های جدیدی تولید می‌کند. نگران نباشید این امر برای آن انجام می‌شود تا ردیابی دارایی شما برای دیگران دشوار شود. در همین حال از این آدرس‌ها می‌شود دوباره استفاده کرد و یک بار مصرف نخواهند بود. برای اطمینان و رفع نگرانی بهتر است تا آدرس‌های خود را با مبلغ کوچکی از آدا تست کنید و سپس به انتقال کامل دارایی اقدام کنید.

  1. خب! حالا باید آدا کاردانو‌ را در کیف‌پول خود مشاهده کنید.

در گام بعدی، باید استخر استیک خود را برای استیک کردن کاردانو و دریافت توکن SUNDAE انتخاب کنید.

  1. برای مشاهده جزییات عملکردی استخرهای استیک مناسب برای دریافت توکن ساندی سوآپ به این آدرس بروید: https://poolpeek.com/#/sundaeiso

نکته: دقت کنید که استخری که انتخاب می‌کنید نباید پر و اصطلاحا ‘OverSaturated’ باشد، پس حتما بخش ‘Filled’ را در لینک بالا چک کنید تا بیش از 100 درصد نباشد.

 

دریافت توکن ساندی سواپ

  1. حالا بعد از اینکه استخر خود را انتخاب کردید، به بخش ‘Delegation’ در کیف‌پول خود بروید.
  2. استخری که انتخاب کرده بودید را جست‌وجو کرده و پیدا کنید.
  3. روی استخر مورد نظر کلیک کرده و روی ‘Delegate’ کلیک کنید و سپس دکمه ‘Confirm’ را بفشارید.
  4. در این مرحله کار شما تمام شده و باید منتظر توکن‌های ساندی در کیف‌پول خود بمانید. این فرایند ممکن است بین یک هفته تا یک ماه به‌طول بیانجامد.

کوین‌های آدا کاردانوی شما در تمام مدت استیک در کیف‌پول شما باقی می‌ماند و می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید آن‌ها را از فرایند استیک خارج کنید پس از این بابت جای نگرانی نخواهید داشت.

ISO ساندی سوآپ چه زمانی شروع می‌شود؟

فرایند عرضه اولیه استخر استیک (ISO) ساندی‌سوآپ از 25 ژانویه آغاز شده است اما هنوز دیر نشده زیرا در چهار مرحله 5 روزه دیگر نیز اسنپ‌شات‌هایی گرفته خواهد شد.

چه تعداد توکن SUNDAE بین استیک کنندگان توزیع خواهد شد؟

به‌طور کلی 100 میلیون توکن SUNDAE توزیع خواهد شد که 5 درصد از عرضه نهایی را شامل می‌شود. در هر دوره استیک 5 روزه یک درصد توزیع می‌شود.

توکنومیک پروژه ساندی سوآپ

55 درصد توکن‌های ساندی سوآپ عرضه عمومی خواهند شد که از این میان، 5 درصد در ISO فعلی پخش می‌شود. در آغاز کار صرافی ساندی‌سوآپ 2 میلیارد توکن ساندی تولید خواهد شد که به مرور زمان با پخته‌تر شدن این صرافی در دسترس قرار می‌گیرند.

توکن SUNDAE

آیا در مقابل نهنگ‌ها شانسی برای دریافت توکن SUNDAE خواهیم داشت؟

توزیع توکن‌ها از نظر ریاضی به گونه‌ای تنظیم شده تا به نفع کیف‌پول‌های بزرگ نباشد. برای مثال اگر میلیون‌ها توکن آدا را در یک استخر استیک کنید، در مقایسه با فردی که تنها چند هزار آدا استیک کرده است، نسبت به هر واحد آدای خود ساندی کمتری دریافت می‌کنید. پس جای نگرانی در این مورد نیست.

این امر به توزیع عادلانه توکن‌ها در جامعه کمک می‌کند. این مدل مشابهی است که MinSwap و Mirqur در توزیع توکن خود استفاده کردند.

چه کیف‌پول‌هایی توکن ساندی را پشتیبانی می‌کنند؟

برای ISO ساندی سوآپ، هر کیف‌پول بومی از اکوسیستم کاردانو می‌تواند شما را به استخرهای استیک ساندی متصل کنید.

این والت‌ها عبارتند از:

  1. Daedalus (کیف‌پول فول نود)
  2. Yoroi (کیف‌پول سبک)
  3. NamiWallet (کیف‌پول وب 3)
  4. ADALite (کیف‌پول مرورگر)

کیف پول ساندی سواپ

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


14 دیدگاه