آموزش افزودن توکن به تراست ولت به صورت گام به گام
ارز دیجیتال

آموزش افزودن توکن به تراست ولت به صورت گام به گام

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که ارزی را به آدرس کیف پول تراست ولت خود بفرستید، تأییدیه ارسال را دریافت کنید، اما در کیف پولتان آن ارز نمایش داده نشود؟

تراست والت از ارزهای دیجیتال چندین بلاکچین پشتیبانی می کند. به طور مثال توکن های استاندارد ERC20 در شبکه اتریوم، توکن های استاندارد BEP20 اسمارت چین بایننس، توکن‌های SPL در بلاک چین سولانا و ...

اما اگر توکنی در لیست توکن های تراست ولت یافت نشد، آیا به این معناست که تراست ولت از این ارز پشتیبانی نمی کند؟

پاسخ منفی است. ما می توانیم به صورت دستی توکن مورد نظر خود را به تراست ولت اضافه کنیم. در ادامه دستورالعمل افزودن ارز جدید به تراست ولت را مطالعه کنید.

 

توجه داشته باشید که تنها زمانی موجودی یک توکن در کیف پول تراست ولت نمایش داده می شود که وضعیت تراکنش در شبکه آن ارز، مثلاً در اتر اسکن یا اسمارت چین بایننس به صورت تأیید شده درآمده باشد.

 

 

اگر یک توکن با موفقیت به کیف پول ارسال شد، ولی در لیست به نمایش درنیامد، می توان آن را به صورت دستی به عنوان یک توکن سفارشی اضافه کرد. در این قسمت، به عنوان نمونه یک توکن استاندارد BEP20 را که در زنجیره هوشمند بایننس است اضافه می کنیم.

ویدیوی آموزشی افزودن توکن به تراست ولت به صورت گام به گام

در این ویدیو به صورت گام به گام و با زبان ساده نحوه اضافه کردن توکن جدید به تراست والت آموزش داده شده است. همچنین شما می توانید مراحل را به صورت نوشتاری و تصویری در ادامه مقاله ببینید.


مرحله 1:  جستجوی نام توکن

در صفحه اصلی ، بالا گوشه راست ضربه بزنید. نام توکن را جستجو کنید. اگر توکن در دسترس نباشد، پیام «No Asset Found»  را به همراه گزینه "Add Custom Token" مشاهده خواهید کرد.

مرحله اول افزودن توکن به تراست ولت مرحله دوم آموزش افزودن توکن به تراست والت- جستجوی توکن در لیست trustwallet

مرحله 2 : دریافت اطلاعات توکن

اکنون که توکن شما در اسمارت چین بایننس قرار دارد، با مراجعه به سایت https://bscscan.com/  و جستجوی نام توکن، آدرس قرارداد هوشمند آن را بیابید.

نحوه یافتن آدرس قرارداد هوشمند توکن در اسمارت چین بایننس

مرحله 3: پر کردن اطلاعات توکن در لیست تراست ولت

روی گزینه " Add Custom Token" ضربه بزنید، سپس مطمئن شوید که شبکه صحیح را انتخاب کرده اید. باید شبکه با توکن مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، برای توکن استاندارد BEP 20، باید اسمارت چین بایننس را در شبکه انتخاب کنیم، زیرا این ارز روی اسمارت چین بایننس راه اندازی شده و قرار دارد.

مرحله اول نحوه افزودن اطلاعات توکن به لیست تراست ولتمرحله دوم افزودن اطلاعات توکن به لیست تراست ولت

پس از پیست آدرس قرارداد هوشمند، بقیه کادرها (کادر نام و آیکن توکن) به صورت اتوماتیک پر می شوند.

نتیجه اضافه کردن توکن به تراست ولت

اکنون شما با موفقیت توکن را به تراست ولت اضافه کرده اید. توجه داشته باشید، از آنجایی که تراست ولت دیتای خود را از سایت کوین مارکت کپ دریافت می کند، در صورتیکه توکن در این سایت لیست نشده باشد، مشخصات قیمت آن در تراست ولت نمایش داده نمی شود.

به زودی ویدیوی نحوه افزودن توکن به تراست ولت در این مطلب قرار داده می شود.

 

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه