سبد رمزارزی پیشنهادی ایرانیکارت برای سال 1402
ارز دیجیتال

سبد رمزارزی پیشنهادی ایرانیکارت برای سال 1402

کریپتوکارنسی یکی از بازارهای مالی جذاب و پر نوسان است که از پروژه‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند. هر یک از این پروژه‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای رفع مشکلات دنیای بلاک چین و دنیای واقعی به وجود آمده‌اند. بنابراین شما با شناسایی پروژه‌های مستعد رشد می‌توانید روی ارزهای سودآور سرمایه‌گذاری کنید.

از آنجا که بررسی تمام ارزهای دیجیتال ممکن نیست در این مقاله سبد پیشنهادی رمز ارزی برای انتهای سال ۱۴۰۲ - اختصاصی ایرانیکارت را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری روی ارزهای با پتانسیل رشد بالا را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

چه ارزهایی پتانسیل رشد زیاد را تا انتهای سال 1402 دارد؟

کریپتوکارنسی یک دنیای وسیع با بیش از 22 هزار کوین مختلف است. بررسی تک به تک این ارزها و شناسایی ارزهای مستعد رشد کار سخت و زمانبری است. به همین منظور داشتن سبد سرمایه‌گذاری ارزهای با پتانسیل رشد بالا یک فرصت بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاران است تا بتوانند روی بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. در این بخش سبد پیشنهادی رمز‌ارزی برای انتهای سال ۴۰۲ - اختصاصی ایرانیکارت را برای شما شرح می‌دهیم.

1- بیت کوین (BTC)

بیت کوین

بیت کوین اولین رمز ارز دنیا است که توسط ساتوشی ناکاموتو در سال 2009 به بازار عرضه شده است. این ارز جذاب پتانسیل رشد بالایی دارد و از زمان پیدایش خود تاکنون توانسته است بیش از 57 میلیون درصد رشد کند. علاوه بر این، بیت کوین نزدیک به هاوینگ چهارم خود قرار دارد و احتمال رشد آن زیاد است.

این ویژگی باعث می‌شود که بیت کوین به‌عنوان اولین گزینه برای سرمایه‌گذاری تلقی شود. پیش‌بینی می‌شود که بیت کوین دو تارگت 37500 و 40000 دلار را در آینده نزدیک تاچ کند. در دراز مدت این ارز می‌تواند رشد چشمگیری داشته باشد و احتمال افزایش قیمت آن تا 150 الی 200 هزار دلار وجود دارد.

2- اتریوم (ETH)

ارز دیجیتال اتریوم دومین دارایی ارزشمند کریپتوکارنسی است که طی چند سال اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرده است. تکمیل لایه دوم اتریوم و استقبال از آن باعث می‌شود که قیمت این ارز دچار تغییر و تحول زیادی شود. این ارز به قدری مورد توجه است که کارشناسان قیمت 7500 و سپس 12000 دلار را برای این ارز تا پایان سال 2024 پیش‌بینی کرده اند. در صورتی که اتریوم بتواند از محدوده 2000 دلار، قوی عبور کند روند صعودی آن شدت خواهد گرفت.

3- ترون (TRX)

ترون یکی دیگر از ارزهای جذاب کریپتو است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شبکه ترون با توجه به سرعت بالا و کارمزد پایینی که دارد قادر است 2000 تراکنش را در هر ثانیه انجام دهد. این ویژگی سبب شده است که ترون پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یک ارز آینده دار را داشته باشد. قیمت ترون در طی سال‌های اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرده است اما کارشناسان آینده روشنی را برای آن پیش‌بینی کرده‌اند. به‌طوری که برخی کارشناسان بر این باور هستند ترون تا پایان سال 2030 می‌تواند تا حوالی 1.5 دلار نیز برسد.

4- فایل کوین (FILE)

Filecoin قوی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین «پلتفرم‌های ذخیره‌سازی» است. با توجه به اینکه نیاز جهانی به ذخیره‌سازی ابری غیرمتمرکز افزایش خواهد یافت، سرمایه گذاران بسیاری به خرید فایل کوین علاقه مند هستند چرا که پتانسیل رشد خوبی خواهد داشت.

پلتفرم فایل کوین در مارس ۲۰۲۳، Filecoin قرارداد هوشمند را منتشر کرد و به تازگی نقشه راه Masterplan خود را به پایان رسانده است و شبکه را به عنوان یک «لایه ۰» برای شبکه‌های محاسباتی معرفی می‌کند.

شایان ذکر است که ترکیبی از شاخص‌های فنی و دستاوردهای فن‌آوری تیم توسعه نیز فایل کوین را به گزینه مناسبی برای پذیرش در آینده مبتنی بر بلاک چین غیرمتمرکز تبدیل می‌کند. کارشناسان پیش بینی  سال 2024 فایل کوین به 12 دلار برسد.

5- دوج کوین (DOGE)

دوج کوین یکی از میم کوین‌های شناخته‌شده بازار است که گروهی از طرفداران دو آتیشه با نام ارتش دوج دارد. این ارز جذاب پتانسیل رشد بالایی دارد و توسط افراد برجسته‌ای همچون ایلان ماسک حمایت می‌شود. کارشناسان بر این باور هستند که دوج کوین توانایی لازم برای رسیدن به سقف تاریخ خود و رسیدن به 1 دلار را در سه سال آینده خواهد داشت. این موضوع سبب می‌شود که دوج کوین یک فرصت ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری و کسب سود باشد.

6- بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین یکی دیگر از ارزهای محبوب کریپتو کارنسی است که همیشه مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. این ارز توسط صرافی ارز دیجیتال بایننس طراحی و به بازار عرضه شده است به همین جهت یک دارایی ارزشمند به شمار می‌رود. تحلیلگران قیمت 1200 دلاری و به دنبال آن 1700 دلاری را برای این ارز پیش‌بینی کرده‌اند. شاید این قیمت‌ها کاملا خوشبینانه تلقی شوند ولی بایننس پتانسیل لازم برای رسیدن به این محدوده قیمتی را دارد.

7- ریپل (XRP)

ریپل

ریپل یک شبکه قدرتمند است که با عرضه ارز دیجیتال XRP روی انجام سریع و کم هزینه تراکنش‌ها تمرکز دارد. این شبکه نقش موثری در بهبود نقدینگی موسسات مالی و آسان‌تر کردن پرداخت‌های بین‌المللی دارد. اما متاسفانه به دلیل درگیر شدن با محکومیت‌ها و دادگاه‌های مختلف از اوج خود فاصله گرفت. اما با پشت سر گذاشتن این چالش‌ها توانست که قدرتمندتر از قبل به میادین برگردد. هم اکنون نیز شاهد قدرت نمایی ارز دیجیتال ریپل هستیم. کارشناسان قیمت 9.7 دلار را برای ریپل تا پایان سال 2030 پیش‌بینی کرده‌اند.

8- کاردانو (ADA)

کاردانو یکی از بهترین پروژه‌های کریپتو کارنسی است که در سبد پیشنهادی رمزارزی برای انتهای سال ۴۰۲ - اختصاصی ایرانیکارت قرار می‌گیرد. این ارز جذاب پتانسیل رشد بالایی دارد و به‌عنوان قاتل اتریوم شناخته می‌شود. کاردانو در بلند مدت سودآوری به همراه خواهد داشت چرا که برخی از کارشناسان قیمت 12 دلار را تا پایان سال 2026 برای این ارز پیش‌بینی کرده‌اند.

9- سولانا (SOL)

سولانا از جمله ارزهای قدرتمند بازار است که در همین اواخر نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است. این ارز با هدف بهبود سرعت، مقیاس‌پذیری و ارائه زیرساخت مناسب برای برنامه‌های غیرمتمرکز طراحی شده است. اگر سولانا روند صعودی خود را حفظ کند تا پایان سال می‌تواند تا مرز 80 دلار رشد کند. کارشناسان بر این باور هستند که سولانا تا پایان سال 2023 می‌تواند قیمت بالای 230 دلار را برای خود به ثبت برساند.

10- چین لینک (LINK)

چین لینک یکی دیگر از ارزهای پر پتانسیل کریپتو است که در چند ماه اخیر رشد خوبی را تجربه کرده است. این ارز جذاب همیشه مورد توجه معامله‌گران بوده است و سرمایه‌گذاری بلند مدت روی آن سود دهی خوبی به همراه دارد. کارشناسان پیش‌بینی متفاوتی از آینده این ارز دارند ولی همگی نظر به رشد لینک داده‌اند. سایت Digital Coin Price قیمت 40 دلار، Trading Beasts قیمت 66 دلار و Wallet Investor قیمت 65 دلار را برای چین لینک تا سه سال آینده پیش‌بینی می‌کنند.

11- پالیگان (MATIC)

ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان آخرین ارزی است که در سبد پیشنهادی رمزارزی برای انتهای سال ۴۰۲ - اختصاصی ایرانیکارت قرار می‌گیرد. متیک با هدف کمک به انجام سریع‌تر تراکنش‌ها و از بین بردن مشکل پیچیدگی شبکه غیرمتمرکز راه‌اندازی شده است. قیمت 0.75 دلار یک منطقه حساس برای این ارز است چرا که در صورت تثبیت موقعیت خود در این منطقه می‌تواند سیر صعودی خود را ادامه دهد. قیمت پیش‌بینی شده برای ارز دیجیتال متیک تا پایان سال 2023 برابر با 0.87 دلار است. اهداف بلند مدت آن نیز 12.56 دلار تا سال 2023 است.

خرید مطمئن ارز دیجیتال از صرافی های مطمئن

خرید مطمئن ارز دیجیتال از صرافی‌های مطمئن

شناخت ارزهای دیجیتال با پتانسیل رشد بالا و داشتن سبد رمز ارز برای انتهای سال 1402 به تنهایی کافی نیست. شما باید یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن و معتبر برای خرید ارزهای دیجیتال مورد نظر خود پیدا کنید.

خوشبختانه صرافی‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند و شرایط لازم برای خرید آسان رمز ارز را برای کاربران فراهم کرده‌اند. با این حساب شما باید صرافی را برای این کار انتخاب کنید که تمام فاکتورهای لازم برای خرید مطمئن ارز دیجیتال را داشته باشد. ایرانیکارت یکی از صرافی‌های پیشرو ارز دیجیتال در ایران است که از بیش از 1000 رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند.

صرافی ایرانیکارت هیچ گونه کارمزدی برای انجام معاملات و تراکنش‌ها دریافت نمی‌کند. این موضوع سبب می‌شود که بتوانید ارزهای مورد نظر خود را به‌راحتی خریداری کرده و هزینه‌های جانبی معاملات ارز دیجیتال را به‌طور چشمگیری کاهش دهید. از طرفی ایرانیکارت با ارائه خدماتی همچون تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و آموزش رایگان فعالیت در کریپتو کارنسی به شما کمک می‌کند که فعالیت سودمندی داخل کریپتو داشته باشید. پس اگر به دنبال یک صرافی ایده‌آل برای خرید مطمئن ارز دیجیتال هستید، ایرانیکارت بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه