شگفت انگیزترین سخنان بزرگان ترید
فارکس

شگفت انگیزترین سخنان بزرگان ترید

برای ورود به هر کاری ما معمولا سعی می کنیم با قدیمی ها و افراد موفق آن کار صحبت کنیم و از تجربه هایشان درس بگیریم. در مورد معامله گری هم اینطور است؛ یعنی می توانیم از سخنان معامله گران بزرگ دنیا و توصیه های آنها استفاده کنیم. به همین دلیل ما سخنان افراد مشهور و بزرگ ترید را که در کتاب ها، مصاحبه ها و یا رسانه ها گفتند را جمع آوری کردیم. این سخنان می‌توانند راه موفقیت را به ما نشان دهند و در اتخاذ بهترین تصمیمات معاملاتی کمک کنند. اگر مطالعه این نظرات برایتان جذاب و جالب است و می‌خواهید از آنها در بهبود معاملات خود استفاده کنید، حتما در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تحلیل تفاوت معامله‌گر و قمارباز است.

تو می‌توانی آزاد باشی.تو می‌توانی در هر کجای دنیا زندگی و کار کنی.تو می‌توانی از روال روزانه پیروی نکنی و به کسی پاسخگو نباشی.

الکساندر الدر

تفسیر: معامله‌گری ممکن است بسیار هیجان انگیز و سودآور باشد؛ اگر شما اصول بازار را درک کرده باشید و بدانید که چه کاری انجام می‌دهید.

من به تحلیل اعتقاد دارم، نه به پیش بینی.

نیکلاس دارواس

تفسیر: بدون تجزیه و تحلیل، معامله کردن تقریبا شبیه قمار است. تنها در صورتی می‌توانید تصمیم درستی برای معامله بگیرید که قبلا بازار را تحلیل کرده باشید.

پول با نشستن به دست می‌آید، نه معامله.

جسی لیورمور

تفسیر: این یک مفهوم قدرتمند توسط جسی لیورمور است. انجام یک معامله روشن و ساده است، اما شما باید تجزیه و تحلیل خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که معامله دارای نرخ موفقیت بالایی است. تجزیه و تحلیل و صبر 99٪ کار را تشکیل می‌دهد و 1٪ باقیمانده شامل انجام معامله می‌شود.

کورکورانه از کسی تقلید نکنید. بازار را دنبال کنید و سعی کنید آنچه را که به شما می‌گوید بشنوید.

جیمین شاه

تفسیر: از افرادی که به خودشان تحلیلگر می‌گویند، پیروی نکنید. سعی کنید که از بازار دیدگاه بگیرید. اگر یک معامله گر تکنیکال هستید، دقت کنید که قیمت در حال حاضر اطلاعات فاندامنتال و اخبار بازار را پوشش داده است.

استراتژی، نقشه راه معامله‌گران

ضررها تا زمانی ضروری هستند که با استراتژی همراه باشند که به شما کمک کند از آنها درس بگیرید.

دیوید سیخوسانا

تفسیر: این یک نقل قول ارزشمند از دیوید است. ما نمی‌توانیم از ضرر جلوگیری کنیم، اما می‌توانیم یک برنامه معاملاتی دقیق و صحیح داشته باشیم و پس از هر معامله زیان‌ده ، آن را اصلاح کنیم. مشکل نقطه ورود شما بود یا حد ضرر؟ علت ورود شما چه بود؟ و دلیل شکست معامله را شناسایی کنید.

اغلب نیازی نیست معامله کنید. اگر بتوانید در طول روز یک یا دو قدم به سمت اهداف بردارید، می توانید زندگی خوبی داشته باشید و هزینه های معاملاتی خود را کاهش دهید.

ناشناس

تفسیر: معامله بیش از حد یک اشتباه بزرگ است که تازه واردها در بازار مرتکب می شوند. حتی با یک یا دو معامله در روز، هفته یا حتی ماه نیز عملکرد خوبی خواهید داشت. فقط معاملاتی را انتخاب کنید که بیشترین احتمال موفقیت را دارند. این کار هزینه های معاملاتی را پایین نگه می دارد.

مهارت ریاضی برای برنده شدن ضروری است، نظم و انضباط پایبندی به استراتژی چیزی است که صد در صد مورد نیاز است.

بلر هال

تفسیر: داشتن نظم و انضباط برای پایبندی به سیستم خود چیزی است که شما را به یک معامله گر خوب تبدیل می‌کند. ایجاد سیستم فقط شروع است، کار واقعی این است که ذهن خود را برای نظم و انضباط تربیت کنید.

روانشناسی معامله‌گر، سلاح قدرتمند تریدر

من فکر می‌کنم روان‌شناسی، بسیار عنصر مهمی است، بعد از آن کنترل ریسک و کم اهمیت ترین آن این است که کجا خرید و فروش می‌کنید.

تام باسو

تفسیر: معامله گران موفق شانس زیادی برای کسب سود حتی از یک معامله بد دارند؛ زیرا آنها زمان مناسب برای خروج از معامله را می‌دانند.

آنچه برای اکثریت خیلی زیاد و پرخطر به نظر می‌رسد، عموماً بالاتر می‌رود و آنچه کم و ارزان به نظر می‌رسد معمولا پایین می‌آید.

ویلیام اونیل

تفسیر: بازارها چیزی بیش از انبوهی از خریداران و فروشندگان نیستند. حرص و ترس باعث می‌شود حتی قیمت های بالا، بالاتر بروند و قیمت های پایین، پایین تر؛ تا زمانی که حباب بترکد.

اگر ضررها را شخصی سازی کنید، نمی‌توانید معامله کنید.

بروس کوونر

تفسیر: هرگز ضرر را شخصی نکنید. بازارها نه اخلاقی هستند و نه غیراخلاقی؛ آنها اصلا جنبه اخلاقی ندارند.

ما صرفا وقتی دیگران حریص هستند می‌ترسیم و فقط زمانی که دیگران می‌ترسند حریص هستیم.

وارن بافت

تفسیر: بافت در نقل قول خود توصیه می‌کند که یک قدم جلوتر از جمعیت باشید. وقتی همه در حال خرید هستند، این احتمال وجود دارد که روند قیمت به زودی معکوس شود. به طور مشابه، زمانی که همه در حال فروش هستند، قیمت‌های پایین‌تر در بازار فرصت خرید خوبی ایجاد می‌کند.

نظم کلید موفقیت است.

وقتی در بازار زیان می‌بینم، از آن خارج می‌شوم. اصلا مهم نیست روند بازار به کدام سمت می‌رود. من فقط خارج می‌شوم، زیرا معتقدم تصمیمات شما زمانی که در بازار آسیب دیده اید، نسبت به زمانی که عملکرد خوبی داشته‌اید هدفمندی کمتری دارد. اگر زمانی که بازار به شدت علیه شما است، در آن بمانید، دیر یا زود شما را بیرون می‌اندازند.

رندی مک کی

تفسیر: هرگز بازار را برای معاملات تعقیب نکنید. اگر زنجیره ای از ضرر و باخت دارید، استراحت کنید و اجازه دهید احساساتتان فروکش کند.

کلید موفقیت معاملات، نظم در احساسات است. اگر هوش کلید اصلی موفقیت بود، افراد بسیار بیشتری وجود داشتند که به ترید می‌پرداختند. می‌دانم که کلیشه ای به نظر می‌رسد، اما مهم‌ترین دلیلی که مردم در بازارهای مالی ضرر می‌کنند این است که جلوی زیان خود را نمی‌گیرند.

ویکتور اسپراندیو

تفسیر: نظم و کنترل احساسات، چیزی است که یک معامله گر را می‌سازد یا او را نابود می‌کند.معامله‌گران بی‌تجربه زمانی که روند معامله‌ای برخلاف انتظار حرکت کند، منتظر بازگشت قیمت می‌مانند؛ زیرا آنها نمی‌خواهند آن را با ضرر ببندند.

لازم نیست دانشمند حوزه موشکی باشید. سرمایه‌گذاری بازی‌ای نیست که در آن فردی با ضریب هوشی 160، فردی با ضریب هوشی 130 را شکست دهد.

وارن بافت

تفسیر: همانطور که در نقل قول دیگری گفته شد، احساسات منظم تضمین کننده موفقیت در ترید است نه ضریب هوشی بالا؛ فردی که صبور، منضبط و دارای قوانین سختگیرانه سرمایه است، احتمالاً از فردی با IQ بالا بهتر عمل خواهد کرد.

اطمینان این نیست که «من در این تجارت سود خواهم برد»، بلکه این است: «اگر از این تجارت سودی نبرم، باز هم قوی خواهم بود.»

ایوان بیاجی

تفسیر: اصول معامله گری کنترل احساسات و مدیریت ریسک است. انتظار نداشته باشید که در هر معامله ای عملکرد درست داشته باشید؛ حتی معامله گران حرفه ای هم اینطور نیستند.

در طول سال‌ها آموخته‌ام که پس از یک دوره سود خوب در بازار، داشتن چند روز مرخصی به عنوان پاداش بسیار مهم است. تمایل طبیعی این است که به روند معامله کردن خود ادامه دهید تا زمانی که مسیر به پایان برسد. اما تجربه به من آموخته است که استراحت در میان این راه، اغلب می‌تواند بازدهی را افزایش دهد.

مارتی شوارتز

تفسیر: یک سری معاملات برنده می‌تواند اعتماد به نفس شما را به حدی افزایش دهد که باعث شود کم کم به این باور برسید که شکست ناپذیر هستید. اگر اینطور است، سعی کنید در بین معاملات استراحت کنید تا احساسات خود را آرام کنید.

بازارها رفتار خود را سریعتر از مردم تغییر می‌دهند. به همین دلیل است که معاملات روزانه بسیار دشوار است.

ناشناس

تفسیر: معاملات روزانه پر از سر و صدای بازار و واکنش بیش از حد به اخبار است. احساسات می‌تواند در بازه های زمانی کوتاه مدت بسیار سریع تغییر کند؛ اغلب سریعتر از ذهن معامله گران.

 

مدیریت ریسک چطور از ورشکستگی شما را نجات می‌دهد.

آن تجارت پنبه تقریبا روال کاری ام را به هم زد. در آن لحظه بود که گفتم: «آقای احمق، چرا همه چیز را در یک معامله به خطر می‌اندازی؟ چرا زندگی ات را به جای درد، به جستجوی خوشبختی تبدیل نمیکنی؟

پل تودور جونز

تفسیر: اگر شب در به خواب رفتن مشکل دارید، به احتمال زیاد در معاملات خود ریسک زیادی می‌کنید. هرگز بیش از آنچه که می‌توانید در یک معامله از دست بدهید، ریسک نکنید.

عناصر معامله خوب عبارتند از: (1) کاهش ضرر، (2) کاهش ضرر، و (3) کاهش ضرر. اگر بتوانید از این سه قانون پیروی کنید، ممکن است شانس داشته باشید.

اد سیکوتا

تفسیر: در اینجا نقل قول دیگری است که بر اهمیت مدیریت ریسک تأکید می‌کند. جلوی ضرر‌های خود را بگیرید و اجازه دهید سودهایتان رشد کنند؛ در این صورت ممکن است موفق شوید.

در طول زندگی حرفه‌ای مالی‌ام، به‌طور مداوم شاهد افرادی بوده‌ام که می‌دانستم به دلیل در نظر نگرفتن ریسک نابود شده اند. اگر ریسک را جدی نگیرید، ریسک گریبان شما را خواهد گرفت.

لری هیت

تفسیر: یک نقل قول عالی دیگر در مورد مدیریت ریسک.

یاد بگیرید که ضرر کنید. مهمترین چیز در کسب درآمد این است که نگذارید ضرر شما از کنترل خارج شود.

مارتی شوارتز

تفسیر: زیان، بخشی جدایی ناپذیر از زندگی هر معامله گر است. مشکل زیان نیست. مشکل، نادیده گرفتن ریسک و مدیریت سرمایه و از دست دادن کنترل ضررهایتان است.

من همیشه به از دست دادن پول فکر می‌کنم به جای پول درآوردن. روی پول درآوردن تمرکز نکنید، روی محافظت از چیزهایی که دارید تمرکز کنید.

پل تودور جونز

تفسیر: به عنوان معامله‌گر، مهم‌ترین قدمی که باید انجام دهید این است که سرمایه تجاری خود را همیشه حفظ کنید. فقط در این صورت باید به فکر سود و پول درآوردن باشید.

پول هدف نیست.

یک معامله گر عالی کاملا متعهد و مشتاق است که بهترین باشد و هر کاری را برای بهترین بودن انجام دهد. او در قبال هر اتفاقی خود را مسئول می‌داند و بنابراین می‌تواند از اشتباهاتش درس بگیرد. این افراد معمولا یک پلن معاملاتی کارآمد برای ترید دارند، زیرا ترید را به عنوان یک کسب و کار در نظر می‌گیرند.

ون کی تارپ

تفسیر: اگر واقعاً می‌خواهید در ترید موفق شوید، باید ترید را به عنوان یک کار تمام وقت و نه به عنوان یک سرگرمی پاره وقت در نظر بگیرید. تریدر موفق شدن کمی دشوار است..

پول فقط چیزی است که اگر فردا نمیرید به آن نیاز دارید. بگذارید این یک یادآوری برای شما باشد که روی سود و زیان وسواس زیادی به خرج ندهید. در هر کاری که انجام می‌دهید، برای لذت بردن، تمرکز، رضایت، فروتنی، صراحت و ...تلاش کنید. ناخودآگاه عملکرد معاملاتی شما به طور باورنکردنی بهبود پیدا می‌کند.

ایوان بیاجی

تفسیر: بسیاری از معامله گران تنها برای سود و ثروتمند شدن شروع به معامله می‌کنند. با این حال، درست مانند سایر فعالیت ها، شما باید شغل خود را دوست داشته باشید تا در آن ماهر شوید. خیلی روی پول تمرکز نکنید، بلکه از مسیر معاملاتی خود لذت ببرید. اگر در انجام این کار مشکل دارید، از خود بپرسید که آیا انجام معاملات مسیر شغلی مناسبی برای شما است یا خیر.

هدف یک معامله گر موفق انجام بهترین معامله است. پول در درجه دوم قرار دارد.

الکساندر الدر

تفسیر: پول را فراموش کنید. ترید، شغلی است که باید آن را دوست داشته باشید تا در آن موفق شوید.

اگر یاد نگیرید که از آنچه در حال حاضر دارید قدردانی کنید و راضی باشید، هرگز موفقیت را در بازارها معامله تجربه نخواهید کرد.

ایوان بیاجی

تفسیر: نقل قول با ارزش دیگری از ایوان، که به ما می‌گوید ترید فقط کسب درآمد منظم نیست. هیچ تضمینی در ترید وجود ندارد. شما باید قدر چیزهایی را بدانید که در حال حاضر برای لذت بردن از ترید دارید.

آهسته و پیوسته برو ( اهمیت استمرار).

تا زمانی که متوقف نشوید مهم نیست چقدر آهسته پیش می‌روید.

کنفسویس

تفسیر: کنفوسیوس یک معامله گر نبود، اما بسیاری از نقل قول های او می‌تواند به معاملات مربوط باشد. این استمرار است که یک معامله گر عالی را می‌سازد.

مهم نیست که ما کاری را به صورت گاه به گاه انجام می‌دهیم، مهم کاری است که ما به طور مداوم انجام می‌دهیم.

آنتونی رابینز

تفسیر: معامله گران بزرگ یک شبه به دنیا نمی آیند یا ساخته نمی‌شوند. برای تسلط بر هنر معامله گری نیاز به صبر، انضباط و ثبات می‌باشد.

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه

مطالب مرتبط