قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال گان زیلا
ارز دیجیتال

قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال گان زیلا

اگر علاقه‌مند به بازی‌های سبک اکشن و استفاده از اسلحه هستید، بازی گان زیلا یک گزینه جذاب برای شما است. این بازی به خاطر گرافیک و داستان جذاب توانسته در مدت کوتاهی پس از معرفی و عرضه با استقبال بی‌نظیری از سوی مخاطبان روبه‌رو شود و توجه بسیاری از فعالین و منتقدان این حوزه را به خود جذب کند.

توکن Gunzilla رمز ارز اختصاصی شرکت Gunzilla Games است. این شرکت یک استودیو تولیدکننده بازی‌ در سطح AAA است. Gunzilla Games به دلیل ایجاد یک پلتفرم جدید به نام GunZ شناخته شده است که هدف آن توانمند سازی بازیکنان با اعطای مالکیت و کنترل کامل بر دارایی‌های خود درون بازی است. لازم به ذکر است که توکن این بازی هنوز در پلتفرم‌ها و صرافی‌های معتبر لیست نشده است و تیم توسعه دهنده آن در مرحله جذب سرمایه هستند بنابراین امکان دسترسی به چارت و نمودار قیمتی وجود ندارد. در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی این توکن و پلتفرم گیمینگ آن بپردازیم.

پلتفرم گانز (GunZ)

GunZ یک پلتفرم توسعه یافته توسط شرکت بازی ‌سازی Gunzilla Games است که ویژگی های نوآورانه‌ای را برای تجربه بهتر بازی به کاربران ارائه می‌دهد. یکی از مکانیسم‌های برجسته گانز "تجارت آیتم در بازی" است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا آیتم‌های جدید در بازی را که سایر بازیکنان آن‌ها را در طول بازی جمع آوری یا از یکدیگر خریداری کرده‌اند، خریداری کنند. این تجارت از طریق یک بازار داخلی مبتنی بر بلاکچین یا بازارهای مرتبط که از فناوری NFT (توکن غیر قابل تعویض) پشتیبانی می‌کنند ، تسهیل می‌شود.

ویژگی های کلیدی پلتفرم گانز

پلتفرم GunZ برای جذب هر چه بیشتر مخاطبان و ایجاد جذابیت بیشتر برای کاربران، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در ادامه به شرح برخی از آنها می‌پردازیم.

مالکیت دارایی‌های درون بازی

پلتفرم GunZ به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مالکیت کامل آیتم‌های درون بازی خود را داشته باشند تا بتوانند کنترل و آزادی بیشتری بر دارایی‌های مجازی خود داشته باشند.

تجارت آیتم در بازی

گانز به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از طریق بازار داخلی پلتفرم یا بازارهای شخص ثالث سازگار با پلتفرم که از فناوری NFT پشتیبانی می‌کنند، با سایر بازیکنان در تجارت آیتم‌های درون بازی شرکت کنند.

تجربه بازی پیشرفته

Gunzilla Games معتقد است که پلتفرم GunZ پتانسیل تغییر اساسی در تجربه بازی اصلی برای بازیکنان را دارد. این ویژگی این فرصت را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا مالکیت واقعی دارایی‌های خود را در بازی داشته باشند و در یک اکوسیستم تجاری پویا شرکت کنند.

انعطاف پذیری برای بازیکنان

GunZ انعطاف پذیری را برای بازیکنانی که علاقه مند به تجارت هستند فراهم می‌کند، همچنین به کسانی که علاقه مند به تجارت نیستند اجازه می‌دهد تا بدون هرگونه محدودیتی از تجربه کامل بازی لذت ببرند.

 کاربرد ارز دیجیتال گان زیلا

توکن Gunzilla که همچنین به عنوان GUN شناخته می‌شود، ارز رسمی در بازی Gunzilla Games و توکن پلتفرم بازی مبتنی بر بلاکچین GUNZ است. این سیستم دارای چندین مورد استفاده در پلتفرم است که به بازیکنان فرصت‌ها و مزایای مختلفی را ارائه می‌دهد. در این بخش برخی از کاربردهای کلیدی و مهم توکن Gunzilla شرح داده شده است:

خرید و فروش آیتم‌های موجود در بازی

توکن گان زیلا به عنوان ارز اصلی برای خرید و فروش اقلام درون بازی در بازار گانز استفاده می‌شود. بازیکنان می‌توانند از توکن‌های خود برای به دست آوردن موارد منحصر به فرد و نادر استفاده کنند که می‌تواند تجربه گیم پلی آن‌ها را بهبود ببخشد. البته هنوز توکنی از سمت این پلتفرم معرفی نشده است و هنوز اطلاعات معتبر و قابل استنادی برای سرمایه گذاری و پیشبینی آینده این توکن در دسترس کاربران قرار نگرفته است.

پرداخت گس فی (Gas-Fee)

هنگام انجام معاملات یا تعامل با شبکه بلاک چین، کاربران معمولا باید هزینه‌هایی تحت عنوان گس فی را برای پردازش این اقدامات پرداخت کنند. در مورد بازی‌های Gunzilla، بازیکنان می‌توانند از توکن‌های Gunzilla برای پرداخت Gas-Fee ها در پلتفرم GUNZ استفاده کنند. این امر امکان انجام معاملات بسیار مقرون به صرفه را برای کاربران فراهم می‌کند.

کسب پاداش

توکن‌های Gunzilla را می‌توان با تکمیل چالش‌ها و دستاوردهای مختلف در بازی به دست آورد. این چالش‌ها ممکن است شامل وظایف و ماموریت‌های مختلف مانند دستیابی به تعداد مشخصی از کشتار با یک سلاح خاص یا استخراج موفق یک جعبه از غنایم باشد. با شرکت در این فعالیت‌ها، بازیکنان می‌توانند توکن‌های Gunzilla را به عنوان پاداش جمع کنند.

ترید و معامله گان زیلا

به عنوان توکن، Gunzilla یک توکن بسیار کاربردی با قابلیت استفاده در مبادلات و معاملات رمزارزها است. این امر فرصتی برای بازیکنان و سرمایه گذاران فراهم می‌کند تا به ترید و معامله توکن گان زیلا روی آورند و از نوسانات قیمت این توکن سود ببرند.

 توکنومیک ارز گان زیلا

توکنومیک ارز رسمی بازی‌های Gunzilla، برای ارائه ابزار و ارزش در اکوسیستم بازی طراحی شده است. در این بخش برخی از جنبه‌های کلیدی و نکات اساسی درباره توکنومیک این ارز ذکر شده است.

  • توکن Gunzilla معمولا به عنوان GUN نامیده می‌شود.
  • توکن گان زیلا بر روی بلاک چین بایننس اسمارت چین ساخته شده و از استاندارد شبکه بلاکچین BEP-20 پیروی می کند.
  • توزیع توکن‌های گان زیلا ممکن است شامل مراحل مختلفی باشد، از جمله فروش خصوصی، فروش عمومی و به طور کلی بخشی که برای تیم طراح، مشاوران و تیم توسعه اکوسیستم اختصاص داده شده است.

تاریخچه و تیم توسعه ارز گان زیلا

Gunzilla Games یک استودیو توسعه دهنده بازی است که در سال 2020 با هدف نوآوری و ایجاد تجربه‌های بازی نسل نوین تاسیس شد. Gunzilla Games به خاطر بازی آینده‌نگرانه خود به نام "Off The Grid" شناخته شده است.

توکن این شرکت که گان زیلا نام دارد، طبق اعلام توسعه دهندگان خود، بر بستر بلاک‌چین بایننس اسمارت چین یا همان BEP-20 ایجاد شده است اما در حال حاضر امکان دسترسی به آدرس قرارداد آن وجود ندارد و تا زمانی که آدرس رسمی از آن در وبسایت‌های معتبر منتشر و تایید نشود، خرید و فروش این توکن با ریسک بالایی همراه است. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که تیم توسعه این توکن همچنان در حال جمع آوری سرمایه و آماده سازی آن است، بنابراین تاریخچه در دسترس و معتبری برای بررسی وجود ندارد.

گان زیلا گیمز یک تیم با استعداد از افراد با تجربه از استودیوهای مختلف و ناشران پیشرو در صنعت را گرد هم آورده است. این تیم شامل بیش از 130 عضو است. برخی از اعضای کلیدی تیم توسعه بازی‌های Gunzilla عبارتند از:

الکساندر زول (CSO)

الکساندر زول عضو سابق هیئت مدیره Crytek است که به دلیل سابقه فعالیت در کمپانی‌ها و استودیوهای بزرگ بازی سازی تجربه ارزشمندی را برای تیم به ارمغان می آورد.

ولاد کورولف (مدیرعامل)

ولاد کورولف یک کارآفرین بسیار شناخته شده و همچنین مدیرعامل بازی‌های گان زیلا است.

تیمور داویدنکو (CTO)

تیمور داویدنکو توسعه CryEngine را به عنوان مدیر فنی رهبری می‌کند و در بازی‌هایی مانند Far Cry ، Warface و Crysis  سابقه فعالیت و حضور در تیم بازی سازی و توسعه دهنده بازی دارد.

Jussi Keteli (مدیر هنری)

Jussi Keteli در توسعه بازی‌های نمادین مانند سری Gears of War ، Star Citizen و Hunt: Showdown شرکت کرده است.

 نقشه راه توکن گان زیلا

تاکنون در سایت رسمی بازی گان زیلا، اطلاعاتی درباره نقشه‌ی راه و برنامه‌های احتمالی پیش رو منتشر نشده است. باید منتظر انتشار برنامه‌ها و اهداف بود تا ببینیم تیم توسعه‌ این بازی چه برنامه‌هایی برای راه‌اندازی توکن بومی آن در نظر دارد و چه قدم‌هایی در مسیر رسیدن به اهدافش بر می‌دارد.

آیا سرمایه گذاری در توکن گان زیلا خوب است؟

توکن بازی‌ها معمولا با استقبال خوبی از سوی افراد و علاقه‌مندان روبه‌رو می‌شوند اما تا زمانی که این توکن به صورت عمومی عرضه نشود نمی‌توان درباره مناسب بودن فرصت سرمایه گذاری روی این توکن نظر داد. با توجه به اینکه توکن گان زیلا هنوز تاریخچه‌ای از خود نساخته است و نمی‌توان به سابقه آن در بازار استناد کرد، سرمایه گذاری روی این توکن به افرادی که ریسک پذیر نیستند توصیه نمی‌شود زیرا احتمال از دست رفتن سرمایه در این دست پروژه‌ها زیاد است.

 نکات تکمیلی در مورد پروژه‌ی گان زیلا

در نتیجه تحقیقات تخصصی تیم دنیای ترید ما به شما توصیه می‌کنیم برای دریافت آخرین به روز رسانی‌ها و اخبار مربوط به توکن گن زیلا، به اعلامیه‌های رسمی، وبسایت و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی رسمی Gunzilla Games سر بزنید. شما با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از دقیق‌ترین و به روزترین اطلاعات در مورد توکن و اکوسیستم آن با خبر هستید.

تیم پشتیبان این توکن و پلتفرم گیمینگ گان زیلا ممکن است رویدادهای مختلف یا تبلیغات مربوط به توکن Gunzilla را برگزار کنند. شرکت در این رویدادها می‌تواند فرصت‌هایی برای به دست آوردن توکن‌های اضافی، پاداش‌های منحصر به فرد یا دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدید را برای شما فراهم کند. اگرچه تعامل با جامعه می‌تواند بینش، نکات و بحث های ارزشمندی در مورد Gunzilla Token را به شما ارائه دهد اما تیم توسعه دهنده و پشتیبان گان زیلا هنوز اقدام به تشکیل گروه‌های مجازی رسمی برای اطلاع رسانی و تعامل با علاقه مندان به بازی و توکن خود نکرده‌ است.

و اما سخن پایانی...

اگر قصد سرمایه گذاری در این توکن را دارید، به شما توصیه می‌کنیم ابتدا تمامی فعالیت‌ها و اخبارهای مرتبط با این توکن و تیم توسعه دهنده و پشتیبان را زیر نظر بگیرید و بررسی‌های لازم درباره این توکن را انجام دهید زیرا هنوز اطلاعات معتبر و قابل استنادی از این توکن و جزئیات آن در دسترس نیست. برای سرمایه گذاری و خرید این توکن بهتر است کمی دست نگه دارید و در انتظار لیست شدن این توکن در صرافی‌های معتبر و همچنین نشر اطلاعات بیشتر و قابل بررسی از سوی تیم پشتیبان و توسعه دهنده این توکن بمانید و سپس اقدام به خرید و نگهداری کنید.

 سوالات متداول (FAQ)

Gunzilla Token (GZT) چیست ؟

Gunzilla Token رمز ارز بومی اکوسیستم بازی‌های Gunzilla است. این توکن به عنوان ارز اصلی مبادله در پلتفرم Gunzilla Games عمل می‌کند و می‌تواند برای معاملات مختلف در بازی استفاده شود.

کاربرد Gunzilla Token در چه مواردی است؟

Gunzilla Token دارای چندین کاربرد مختلف در اکوسیستم بازی‌های Gunzilla است. این توکن می‌تواند برای خرید آیتم‌های درون بازی، شرکت در حراج و دسترسی به محتوای منحصر به فرد استفاده شود. داشتن توکن‌های Gunzilla ممکن است مزایای خاصی مانند دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید، رویدادهای منحصر به فرد و پاداش ها را برای دارندگان این توکن فراهم کند.

چگونه می توانم توکن های Gunzilla را بدست آورم؟

توکن‌های گان زیلا را می‌توان از طریق پاداش‌های گیم پلی، مشارکت در رویدادهای مرتبط با توکن یا به طور کلی از طریق فروش و مبادله توکن به دست آورد.

چگونه می توانم از توکن‌های Gunzilla در اکو سیستم بازی‌های Gunzilla استفاده کنم؟

توکن‌های Gunzilla می‌توانند برای معاملات مختلف در بازی مانند خرید اقلام، شرکت در حراج یا دسترسی به محتوای منحصر به فرد استفاده شوند. موارد استفاده دقیق و قابلیت‌های توکن های Gunzilla ممکن است در آینده در اعلامیه های رسمی یا اسناد بیشتر توضیح داده شود.

آیا توکن گان زیلا قابل معامله است؟

قابلیت معامله Gunzilla Token ممکن است به لیست شدن آن در صرافی‌های ارز دیجیتال بستگی داشته باشد. بهتر است تا زمان لیست شدن این توکن در صرافی‌های معتبر و نشر اطلاات بیشتر توسط توسعه دهندگان آن منتظر بمانید و سپس اقدام به معامله این توکن بکنید.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه