معرفی و بررسی کامل صرافی اکسمو EXMO
ارز دیجیتال

معرفی و بررسی کامل صرافی اکسمو EXMO

EXMO یک صرافی ارز دیجیتال بریتانیایی است که بیش از یک میلیون کاربر دارد و بیش از 190 جفت ارز معاملاتی دیجیتال را پشتیبانی می کند. در این مقاله، ما خدمات، کارمزد ها، ساختار و باقی مسائل EXMO را بررسی می کنیم.

درباره ی صرافی اکسمو EXMO

EXMO یک صرافی ارز دیجیتال بریتانیایی است که جفت های معاملاتی فیات و ارز دیجیتال را برای معامله پیشنهاد می دهد همچنین، یک میز معاملاتی خارج از بورس (OTC)، خدمات کارت هدیه و تعداد زیادی از ویژگی های جالب دیگر را برای اعضای VIP خود ارائه می دهد. با استفاده از توکن اختصاصی EXMO ، EXM (کوین بومی EXMO)، مزایای دیگری مانند برگشت نقدی و کارمزد های بهتر را می توانید دریافت کنید.

یکی از معتبرترین و تأثیرگذارترین قانون گذاران، نهاد رفتار مالی (FCA) که در انگلستان واقع شده است، Exmo را در لیست شرکت هایی که مجوز FCA را به صورت موقت دریافت کرده اند، گنجانده است.

نرم افزار موبایل EXMO

اکثر معامله گران ارز دیجیتال احساس می کنند که دسکتاپ بهترین شرایط را برای معاملات فراهم می کند. رایانه دارای صفحه نمایشی بزرگتر است و در صفحه های بزرگتر، اطلاعات مهمتری که اکثر معامله گران تصمیمات تجاری خود را بر اساس آن تنظیم می کنند، به طور همزمان قابل مشاهده است.

روی دسکتاپ نمودار معاملاتی نیز راحت تر نمایش داده می شود. با این حال، همه سرمایه گذاران ارز دیجیتال برای معاملات خود به رایانه رومیزی نیاز ندارند.

برخی ترجیح می دهند معامله ارز های دیجیتال خود را از طریق تلفن همراه خود انجام دهند. اگر شما یکی از آن نوع معامله گران هستید، خوشحال می شوید که بدانید پلت فرم معاملاتی Exmo در قالب تلفن همراه نیز در دسترس است. ظاهراً تمام قابلیت های نسخه دسکتاپ Exmo در برنامه موبایل آن نیز موجود است.

بررسی کامل صرافی اکسمو EXMO

نمای معاملاتی EXMO چگونه است؟

صرافی های مختلف نما های معاملاتی متفاوتی دارند و هیچ نمایی وجود ندارد که بتوان گفت: "این نما بهترین است". شما باید خودتان تعیین کنید که کدام نمای معاملاتی مناسب شماست. آنچه معمولاً بین نما های معاملاتی مشترک است این است که همه آنها دفترچه سفارش یا حداقل بخشی از دفترچه سفارش را نشان می دهند، نمودار قیمت ارز دیجیتال انتخاب شده و سابقه سفارشات را هم در خود گنجانده اند.

آن ها معمولاً باکس های خرید و فروش نیز دارند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب صرافی، سعی کنید نگاهی به نمای معاملاتی بیندازید تا مطمئن شوید که برای شما مناسب است. تصویر زیر نمایی از بخش معاملاتی Exmo است:

بررسی کامل صرافی اکسمو EXMO

کارمزدهای تراکنش در صرافی اکسمو Exmo

این صرافی ارزهای دیجیتال کارمزد های متفاوتی را از سفارش بردار ها و سفارش گذار ها دریافت نمی کند. مدل کارمزد آن ها در عوض چیزی است که "مدل کارمزد ثابت" نامیده می شود. برای سرمایه گذارانی که ترجیح می دهند معاملات خود را از دفترچه سفارشات دریافت کنند به طور مستقیم برداشت کنند، این روش ممکن است یک مدل کارمزد معاملاتی جذاب به نظر برسد.

Exmo کارمزد معاملاتی ثابت 0.30 درصدی ای را ارائه می دهد. 0.30 مقدار کمی بالاتر از میانگین این صنعت جهانی است، که در گذشته معمولا 0.25 درصد بوده است، اما اکنون حتی به سمت نرخ های پایین تر حرکت می کند و در حال رسیدن به 0.10--0.15 است. اگر حجم معاملات شما در دوره ای 30 روزه از آستانه خاصی فراتر رود، کارمزد معاملات شما کمتر می شود. اما، نقطه شروع همیشه 0.30 است.

Exmo همچنین سرویس بازپرداختی هم طراحی کرده. این سرویس کاهش کارمزدی صرف نظر از حجم معاملات پیشنهاد می دهد. 4 بسته برای انتخاب وجود دارد که می توان آن ها را با استفاده از EXM (رمز ارز بومی Exmo) خریداری کرد. بسته به نوع عملیات معاملاتی که انجام می دهید، نرخ بازپرداخت نقدی به دو دسته سفارش بردار ها و سفارش گذار ها تقسیم می شود.

در اینجا جدول تخفیف های موجود در کارمزد های معاملاتی EXMO برای شما قرار داده ایم:

بررسی کامل صرافی اکسمو EXMO

آخرین کارمزدی که باید در نظر بگیرید کارمزد برداشت از حساب است. اکسمو برای برداشت هر بیت کوین 0.0005 BTC به عنوان کارمزد دریافت می کند. مقدار این کارمزد کمی کمتر از میانگین صنعت جهانی است، میانگین این صنعت بر اساس مطالعه تجربی انجام شده در این مورد، حدود 0.00059 BTC برای برداشت هر BTC است.

کارمزد برداشت سایر آلتکوین ها بستگی به کارمزد تراکنش در شبکه اصلی آلتکوین دارد و متغیر است.

امنیت در صرافی اکسمو EXMO

با فعال کردن تایید دو مرحله ای می توانید امنیت حساب خود را در این صرافی افزایش دهید. دو روش تایید دو مرحله ای در Exmo وجود دارد: Google Authenticator و SMS. با رفتن به "Settings" و "Protection" می توانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

طبق پنجمین دستورالعمل مبارزه با پولشویی (5AMLD)، همه کاربرانی که با ارزهای رمزنگاری شده معامله می کنند، باید در Exmo مورد تایید هویت اجباری قرار گیرند. معمولاً پردازش اسناد و مدارک تا حداکثر یک ساعت به طول می انجامد.

با توجه به تدابیر امنیتی گفته شده و این که اکسمو به طور رسمی توسط یکی از معتبر ترین نهاد های قانون گذار تایید شده است، می توان این صرافی را امن و معتبر قلمداد کرد. اما همچنان پیشنهاد می شود شخصا در مورد استفاده از هر صرافی تحقیق و مطالعه شخصی خود را نیز انجام دهید.

صرافی اکسمو EXMO از کدامیک از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند؟

EXMO به کاربران اجازه می دهد تا 54 ارز رمزنگاری شده جداگانه خرید و فروش کنند، از جمله این ارز ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. BTC
  2. ETH
  3. BCH
  4. LTC
  5. EOS
  6. USDT

علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند از کوین EXMO با نام اختصاری EXM یا EXMOCOIN برای مزایای بیشتر استفاده کنند. استفاده از EXM می تواند شما را شامل طرح بازپرداخت نقدی کند و یا کارمزد های شما را تا 50 درصد کاهش دهد.

کاربران همچنین می توانند تا هشت ارز مختلف فیات را معامله کنند از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. USD Dollar
  2. Euro
  3. GBP
  4. RUB
  5. PLN
  6. UAH
  7. KZT

تقریبا 195 جفت ارز معاملاتی در این پلت فرم برای معامله موجود است.

در مورد روش های پرداخت، کاربرانی که به دنبال خرید مستقیم ارزهای دیجیتال هستند می توانند از موارد زیر استفاده کنند:

  1. کارت اعتباری (MasterCard ، VISA)
  2. انتقال بین بانکی (Wire Transfer)
  3. SEPA
  4. SWIFT (برای واریز های USD)
  5. Advcash
  6. Payeer

آیا ایرانیان می‌توانند در صرافی اکسمو فعالیت کنند؟

EXMO در بخش کشور هایی که امکان استفاده از سرویس های این صرافی را ندارند صریحا به نام ایران اشاره کرده است. با توجه به مسئله ذکر شده و یادآوری این نکته که احراز هویت در این صرافی اجباری است، به سادگی می توان تیجه گیری کرد که صرافی اکسمو ممکن است انتخاب مناسبی برای معامله گر ایرانی نباشد.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه

مطالب مرتبط