با کاهش قیمت فانتوم، نهنگ ها شروع به خرید FTM کردند
اخبار ارز دیجیتال

با کاهش قیمت فانتوم، نهنگ ها شروع به خرید FTM کردند

طبق داده‌ های درون زنجیره ای ویل استتس، نهنگ‌ ها در ساعات پایانی روز ۸ مارس، حدود ۲۰ میلیون توکن فانتوم به صورت رپد شده (WFTM) و ۱.۱ میلیون فانتوم معمولی (غیر رپد شده) به سبد خود افزودند. این در حالی است که روز گذشته، قیمت فانتوم با انتشار اخبار منفی از جمله کناره‌ گیری آندره کرونی (سازنده یرن فایننس) و همکارش آنتون نل تا ۱.۳۱ دلار ریزش کرد.
ارز دیجیتال فانتوم طی یک ماه گذشته، بیش از ۳۵٪ ریزش داشته است و در زمان نگارش این خبر در محدوده ۱.۳۲ دلار معامله می شود.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: تحلیل تکنیکال فانتوم

توییت ویل استت برای فانتوم

پاسخ بنیاد فانتوم به نگرانی های طرفداران این ارز

همانطور که گفته شد، دو توسعه‌ دهنده بنیاد های یرن فایننس و Keep3r، یعنی آنتون نل و آندره کرونی، روز یکشنبه در توییتی از کار خود کناره‌ گیری کردند.
بنیاد فانتوم نیز سریعا به نگرانی‌ ها و تحلیل های منفی جامعه طرفدارام فانتوم پاسخ داده و خاطر نشان کرد که خروج توسعه‌ دهندگان هیچ تاثیر منفی بر رشد پروژه نخواهد داشت. به گفته این بنیاد، علیرغم خدمات گسترده کرونی در این پروژه ، فانتوم تیمی تک نفره نیست و خروج یک توسعه‌ دهنده به هیچ وجه نباید پروژه را از مسیر خارج کند.

در روز یکشنبه، "نل" طی توییتی مدعی شد که در ۳ آوریل، ۲۵ برنامه غیرمتمرکز متوقف خواهند شد و یرن فایننس، Keep3r
 جزو این پروژه‌ ها خواهند بود.
مدیرعامل بنیاد فانتوم نیز این ادعا را کذب خواند و گفت:

بسیاری از شما می‌دانید، آنتون که با آندره کار می‌کند در توییتی اعلام کرد که ۲۵ پروژه را خاتمه می‌دهند. این باعث سو تفاهم شده است چراکه آنها مشارکت خود را خاتمه می‌دهند و ادامه پروژه را به تیم فعلی واگذار می‌نمایند.

مدیر ارشد مالی بنیاد فانتوم نیز گفت:

وضعیت فانتوم مساعد خواهد شد چرا که به بازار به پیام اشتباهی واکنش نشان داد و چیزی تغییر نکرده است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام