بانک ولز فارگو: هنوز سرمایه گذاری در ارز دیجیتال مناسب است
اخبار ارز دیجیتال

بانک ولز فارگو: هنوز سرمایه گذاری در ارز دیجیتال مناسب است

اقتصاددانان و تحلیلگران بانک آمریکایی ولز فارگو معتقدند که همچنان ارز های دیجیتال در اول راه قرار دارند و سرمایه گذاری در آنها هنوز دیر نشده است. چرا که بسیاری از کشورهای دنیا و شرکت های مختلف در حال مطالعه به روی ارز های دیجیتال هستند.

تحلیلگران  صندوق سرمایه‌گذاری ولز فارگو (Wells Fargo)،  گفته اند که صنعت بلاک چین و ارز های دیجیتال هنوز به اندازه ای که باید، توسط ارگان ها و شرکت های مختلف پذیرفته نشده است. در نتیجه همچنان این صنعت در ابتدای راه قرار دارد. 

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: فارکس فکتوری

طبق گزارشی که تیم استراتژی سرمایه‌ گذاری جهانی ولز فارگو منتشر کرد، علیرغم رشد شدید قیمتی ارزهای دیجیتال، همچنان فرصت های خوب سرمایه گذاری در این بازار وجود دارد.

ما منطق افرادی که معتقدند سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال دیر شده است را درک می‌ کنیم. اما از نظر ما نباید هیجان سرمایه گذاران جدید را با توجه به گذشته بازار تحریک کرد چرا که ممکن است آنها گمراه و متضرر شوند.

درگزارش ولز فارگو گفته شده است که ارز های دیجیتال صنعتی جوان است و بسیاری از ارز های با ارزش، کمتر از 5 سال سن دارند. 

در این گزارش، گسترش و سرعت نفوذ ارز های دیجیتال یا تکنولوژی هایی مانند اینترنت در مقیاسی بزرگتر، مقایسه شده اند:

اگر نفوذ ارز های دیجیتال با همین سرعت پیش برود امکان دارد در آینده نزدیک مرحله پذیرش اولیه را پشت سر بگذاریم و با نقطه عطف پذیرش همگانی روبرو شویم.

محققان ولز فارگو، عدم وجود ETF آنی برای بیت کوین را از موانع افزایش نفوذ آن در میان سرمایه‌ گذاران موسسه ای می دانند اما آنها امیدوارند که در سال 2022 شفافیت های قانونی برای ارز های دیجیتال در آمریکا وجود داشته باشد. 

لازم به ذکر است تا به امروز تمام ETFهای بیت‌کوین که در ایالات متحده موفق به دریافت مجوز شده‌اند از نوع ETF آتی هستند.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام