صندوق بیت کوین ولز فارگو راه اندازی شد، صعود بیت کوین ادامه دارد
اخبار ارز دیجیتال

صندوق بیت کوین ولز فارگو راه اندازی شد، صعود بیت کوین ادامه دارد

غول بانکی آمریکا ولز فارگو (Wells Fargo) امروز (پنجشنبه 28 مرداد 1400) تأییدیه نهاد نظارتی ایالات متحده را برای یک صندوق خصوصی بیت کوین ثبت کرد و تبدیل به جدیدترین بانک بزرگ با سرمایه گذاری غیر مستقیم در بیت کوین برای مشتریان ابرسرمایه دار خود شد.

در پی معرفی و راه اندازی یک ابزار سرمایه گذاری جدید مرتبط با بیت کوین توسط مؤسسه مالی بزرگ ولز فارگو، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال در حال افزایش است.

بیت کوین ، برترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار ، ضررهای اخیر خود را جبران کرده و در صرافی بیت استامپ به بالاترین سطح معاملات روزانه 45،950 دلار رسیده است.

پادشاه ارز دیجیتال تا کنون با موفقیت سطح حمایتی مهم در 44,000 دلار را حفظ کرده است.

نمودار هفتگی بیت کوین - منبع متاتریدر 4

نمودار هفتگی بیت کوین

بر اساس گزارش امروز 19 آگوست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، همزمان با راه اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری منفعل بیت کوین برای مشتریان ثروتمند توسط غول بانکی ایالات متحده، ولز فارگو، بیت کوین به طور مداوم در مسیر ریکاوری حرکت کرده است.

این مؤسسه مالی به تازگی با شرکت NYDIG و اف اس اینوستمنتز (FS Investments) برای راه اندازی یک ابزار سرمایه گذاری جدید در حوزه ارزهای دیجیتال وارد همکاری شده بود. این شرکت‌ها پیش از این، در یک پروژه بیت کوین با یکدیگر همکاری کرده بودند.

در ابتدا ولز فارگو اعلام کرده بود که قصد دارد در ماه می یک استراتژی جدید در حوزه ارز دیجیتال برای مشتریان مرفه خود راه اندازی و معرفی کند.

البته صندوق جدید ولز فارگو موسوم به صندوق بیت کوین FS NYDIG، تا روز پنجشنبه هیچ عرضه‌ای نداشته است.

گفتنی است در اواخر ماه جولای، JPMorgan ، بزرگترین بانک آمریکایی، دسترسی به صندوق های ارز دیجیتال مختلف را برای مشتریان خرده فروشی خود باز کرده بود. امروز صندوق سرمایه‌گذاری منفعل بیت کوین JPMorgan نیز در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت شد. به گزارش رسانه ارز دیجیتال کوین دسک، این مؤسسه مالی همچنین با NYDIG مشارکت دارد.

تمامی این موارد زمینه را برای روند صعودی طولانی مدت بیت کوین آماده کرده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان هفته (22 آگوست2021)

در ساعات اولیه شکست سطح مقاومت بیت کوین، اپلیکیشن کریپتو نیوز در یک نظر سنجی از مخاطبان خود خواسته بود قیمت جدید بیت کوین را در اخرین یکشنبه مرداد 1400 (22 اوت 2021) پیش بینی کنند. از 216 شرکت کننده در این نظر سنجی، 25 درصد عقیده دارند قیمت بیت کوین تا پایان هفته (یکشنبه) از 49,000 دلار عبور خواهد کرد.

نظرسنجی پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان هفته آخر مرداد 1400نظر سنجی اپلیکیشن کریپتو نیوز در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان هفته (یکشنبه آخر مرداد 1400)

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام