آمادگی شرکت ویزا برای پذیرش ارزهای دیجیتال
اخبار ارز دیجیتال

آمادگی شرکت ویزا برای پذیرش ارزهای دیجیتال

مدیر عامل شرکت ویزا اعلام کرد که مجموعه تحت مدیریتش قصد دارد شرایط پذیرش ارزهای دیجیتال را فراهم کند. وی افزود آنها روی پنج حوزه ی مرتبط با رمز ارزها متمرکز شده اند و شرکتش در رابطه با این موضوع در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است.

آل کلی، رییس و مدیر عامل شرکت ویزا گفت شرکتش دو بخش در بازار ارزهای دیجیتال را زیر نظر دارد. یکی از آن دو بخش بیت کوین است که اساساً به عنوان یک دارایی که مردم از آن نگهداری می کنند نام برده شده است. او بیت کوین را طلای دیجیتال نامید. بخش دیگر سایر ارزهای دیجیتال شامل ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) و استیبل کوین ها هستند که مستقیماً توسط ارزهای موجود (که الزاماً پشتوانه های مرسوم مانند طلا ندارند) پشتیبانی می شوند. وی تاکید کرد که تمرکز شرکتش روی پنج موقعیت مختلف در این حوزه است.

موقعیت اولی که مدیر عامل ویزا تشریح کرد، فراهم کردن امکان پرداخت توسط ارزهای متداول یا بیت کوین برای مشتریان است. او از تلاش شرکتش برای تسهیل امکان استفاده از ویزا کارت ها برای مردم در این نوع پرداخت ها گفت.

موقعیت دومی که وی از آن نام برد، تبدیل ارز دیجیتال به ارزهای متداول است. او تشریح کرد که منظور تبدیل یک ارز دیجیتال به ارزهای متداول نظیر دلار و یورو تحت اعتبار شرکت ویزا است که موجب می شود مردم بتوانند از بیش از ۷۰ میلیون فروشنده ای که با ویزا همکاری می کنند خرید کنند. کلی همچنین افزود که بیش از ۳۵ پلتفرم ارزهای دیجیتال از جمله کوین بیس (Coinbase)، کریپتو دات کام (Crypto.com)، بلاکفی (Blockfi) و بیت پاندا (Bitpanda) تصمیم گرفته اند که با شرکت ویزا در این زمینه همکاری کنند.

حوزه ی سوم تمرکز ویزا فراهم کردن امکان ارائه گزینه های تبادل با ارزهای دیجیتال برای مشتریان توسط موسسات مالی و اعتباری است. مدیرعامل ویزا افزود که آنها API هایی (برنامه های واسطی) را طراحی کرده اند که به مشتریان موسسات مالی امکان پرداخت، حفاظت و یا حتی خرید و فروش ارزهای دیجیتال را توسط آنکوریج (Anchorage) که اولین بانک دارایی های دیجیتال تایید شده فدرال است می دهد.

موقعیت چهارم روش جدید تسویه است که به گفته ی مدیر عامل شرکت ویزا با ارتقاء زیربناهای لازم، به موسسات مالی امکان می دهد تا پرداختها و تسویه ها را با استفاده از یک استیبل کوین، که با USDC‌ آغاز شده است انجام دهند. حوزه آخر و پنجم نیز همکاری با بانکهای مرکزی سراسر جهان خواهد بود.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام