مدیر عامل Visa: ارز های دیجیتال به جریان اصلی بدل می شوند
اخبار ارز دیجیتال

مدیر عامل Visa: ارز های دیجیتال به جریان اصلی بدل می شوند

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال رسانه دنیای ترید، با وجود اینکه تنها کمی بیش از یک دهه از عمر ارز های دیجیتال می گذرد، اما در همین مدت زمان کوتاهی که در معرض عموم بوده اند، محبوبیت فوق العاده ای را کسب کرده اند.

ارزهای دیجیتال در مجموع به بیش از 2 تریلیون دلار ارزش بازار رسیده اند و شرکت های بزرگی مانند اپل و مایکروسافت را، در این زمینه پشت سر گذاشته اند. اقبال و بکارگیری آن ها نیز، در سالهای اخیر همین روند را طی کرده است. تعداد افرادی که روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند، حالا کمی کمتر از 10 درصد جمعیت جهان را در بر می گیرد.

مقایسه کریپتو با رشد تکنولوژی های انقلابی مانند اینترنت، نشان می دهد که ارزهای دیجیتال در پنج سال آینده با رشد بیشتری مواجه خواهند شد. با توجه به همه این ها، شرکت های پرداخت مانند Visa ، PayPal و MasterCard نیز، استراتژی های رمزنگاری خود را توسعه داده اند تا در آینده ای نه چندان دور، از قافله عقب نمانند. بدون شک غول های بزرگ، به آینده ارزهای دیجیتال باور دارند. در راستای همین باور، در حال بازنگری در بستر های خود برای بکارگیری این ارزهای جدید هستند.

Visa در سال های اخیر گام های استراتژیکی در جهت حمایت و بکارگیری ارز های دیجیتال و به طور کلی بلاکچین، برداشته است. به گفته مدیر عامل ویزا، آلفرد کلی، ویزا این اطمینان را دارد که اگر ارزهای دیجیتال به اندازه ای که همه انتظار دارند بزرگ شوند، طبیعتا ویزا باید سهمی از آن را داشته باشد.

ارز های دیجیتال می توانند به جریان اصلی در پنج سال آینده بدل شوند

مدیرعامل ویزا، آلفرد کلی، در پادکست "Leadership Next" با مدیرعامل Fortune  آلن مورای، در مورد آینده ارز های دیجیتال صحبت کرد. کلی افکار خود را در مورد جایی که ارزهای دیجیتال در پنج سال آینده خواهند بود بیان کرد. به گفته او، ارز های دیجیتال می توانند "بسیار محبوب" شوند.

از طرف دیگر، کلی اظهار داشت که، همانطور که کریپتو می تواند بسیار موفق باشد، می تواند در نهایت سقوط هم کند. کلی توضیح داد که حتی اگر کریپتو به جایی نرسد، ویزا همچنان می خواهد که با آن همراه باشد.

کلی در ادامه به مورای گفت:

"آلن! چیزی که در مورد تجارت ما، مرا مجذوب خود کرده، این است که ما تنها به دنبال برنده و بازنده نمی گردیم."

کلی در مورد این که، ممکن است در پنج سال آینده، برای ارزهای دیجیتال چه اتفاقی بیافتد، اینگونه گفت: "من نمی دانم ارزهای دیجیتال تا کجا پیش می روند. بیایید بگوییم در پنج سال آینده، شکست خواهند خورد یا بسیار محبوب خواهند شد؟ من آنقدر باهوش نیستم که جواب این سوال را بدانم، اما آنچه من به اندازه کافی برای دانستن آن باهوش هستم، این است که، مطمئن شوم شرکت ما نباید از قافله جا بماند. "

ویزا می خواهد برای کریپتو آماده باشد

آلفرد کلی، مدیرعامل ویزا، گفت که امروزه، بیت کوین به عنوان جانشین دیجیتالی طلا دیده می شود. بنابراین، این شرکت در تلاش برای ایجاد امکان خرید و تبدیل ارزهای دیجیتالی است. ویزا می خواهد مشتریان خود را قادر سازد، تا ارز های دیجیتال خود را، به صورت یکپارچه و بی هیچ مشکلی، به پول فیات تبدیل کنند. کلی همچنین توضیح داد که این شرکت روی استفاده از کریپتو برای جابجایی پول نقد نیز تمرکز کرده است و از آن فقط برای پرداخت استفاده نخواهد کرد.

کلی همچنین خاطر نشان کرد:

"اگر کریپتو شروع به پرواز کند، می خواهیم سهمی عادلانه یا بیشتر از حجم خود از این بازار داشته باشیم، زیرا پیش بینی می کرده ایم که ممکن است بالاخره پرواز کند و به یک تجارت بزرگ تبدیل شود، مطمئناً در این صورت می خواهیم برای آن آماده باشیم و من فکر می کنم که این یعنی موفقیتی بزرگ. به نظرم در این راستا، تا به امروز، شروع خوبی داشته ایم."

ویزا مدت هاست که راه حل هایی را، برای ارائه خدمات بلاک چین و کریپتو به مشتریان خود به کار بسته است. این غول پرداخت همچنین دارای مشارکت های مختلفی با شرکت های فعال حوزه رمزنگاری است، به این صورت که کارت های اعتباری را برای مشتریان آن ها فراهم کرده، که می توانند با استفاده از آن ارز دیجیتال خود را مستقیما خرج کنند. از سوی دیگر ویزا در حال استفاده از راه حل های بلاک چینی است، تا تراکنش های سریع تر و کارآمد تری را در بستر خود داشته باشد.

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام