ایردراپ اوکراین لغو شد، NFT گزینه جایگزین ایردراپ
اخبار ارز دیجیتال

ایردراپ اوکراین لغو شد، NFT گزینه جایگزین ایردراپ

روز گذشته معاون نخست وزیر اوکراین، میخائیلو فدوروف  (Mykhailo Fedorov)، خبر از لغو ایردراپ اعلام شده داد.

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، بزرگترین ایردراپ ارز دیجیتال، روز چهارشنبه، ساعاتی پس از ایجاد یک حساب جعلی با ۷ میلیارد توکن «World Peace»، لغو شد.

ایردراپ تقلبی تقریبا یک ساعت قبل از زمان اعلام شده آغاز شد، اما اندکی بعد توسط Etherscan شناسایی و پرچم گذاری شد. ساعاتی بعد، فدوروف اعلام کرد که اوکراین تصمیم به لغو ایردراپ گرفته و برنامه جایگزین دیگری در نظر دارد.

فدوروف با اعلام خبر لغو ایردراپ افزود گزینه جایگزین، جمع آوری کمک های جهانی از طریق فروش NFT پرچم کشور اوکراین خواهد بود.

تا کنون دولت اوکراین بیش از 50 میلیون دلار کمک های کریپتویی دریافت کرده است که حدود 10 میلیون دلار آن پس از انتشار خبر ایردراپ جمع آوری شده است.

حراج NFT پرچم اوکراین

 اوکراین دائو (UkraineDAO)، سازمان غیرمتمرکز خودمختار تازه تأسیس اوکراینی تعداد 2188 واحد اتر (ETH) معادل 6.1 میلیون دلار برای راه اندازی یک توکن غیرمثلی به شکل پرچم اوکراین (NFT) سرمایه گذاری کرد.  عواید حاصل از فروش این NFT، به سازمان های غیرانتفاعی یا NGO های اوکراینی به منظور کمک رسانی به مناطق جنگ زده ارسال می شود.

به گزارش کوین تلگراف شرکت کنندگان در این حراجی، با توجه به مبلغ اهدایی خود، توکن های استاندارد  ERC-20  را در قالب ارز دیجیتال LOVE دریافت کردند.

استفاده از کمک های کریپتویی فقط در امور پزشکی

دولت اوکراین تصمیم گرفت که کمک های دریافتی در قالب ارز دیجیتال را تنها به کمک های پزشکی اختصاص دهد و نه برای تجهیزات نظامی.

نکته قابل توجه اینکه روس های ضد جنگ شروع به اهدای رمزارز برای حمایت از غیرنظامیان اوکراین کردند.

با وجودیکه صنعت ارز دیجیتال هنوز برای رفع مشکلات جهانی مورد استفاده قرار نگرفته، این اقدام دولت اوکراین نشان می دهد که فضای وب 3 دارای این قابلیت است که در بحران ها به سرعت کشورها را با یکدیگر متحد کند و موجب کسب نتایج درخشان شود.

UkraineDAO اعلام داشت هنوز هم کمک های مستقیم ارزهای دیجیتال را می پذیرد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام