توییتر 140 NFT از طریق پلت فرم Rarible به صورت عمومی عرضه خواهد کرد
اخبار ارز دیجیتال

توییتر 140 NFT از طریق پلت فرم Rarible به صورت عمومی عرضه خواهد کرد

در ماه مارس، جک دورسی، بنیانگذار و مدیر عامل توییتر، اولین توییت تاریخی خود را به صورت NFT به قیمت 2.9 میلیون دلار از طریق وب سایتی به نام Valuables by Cent فروخت.

TechCrunch گزارش داد، کاربران توییتر می توانند برای دریافت یکی از 7 NFT، که هر یک در 20 نسخه موجود است، به توییت مذکور ریپلای بدهند.

توییتر گفته است که این 140 توکن غیرقابل معاوضه (NFT) را، همراه با اطلاع رسانی های بیشتر توسط توییت های این شرکت، عرضه عمومی خواهد کرد.

این شرکت در توئیت خود نوشت: "140 NFT رایگان برای 140 نفر از شما بهترین ها"، با اشاره به محدودیت 140 کاراکتری این پلت فرم اجتماعی برای نوشتن.

این شرکت حتی بیوگرافی صفحه خود را به "هر روز عرضه NFT خواهیم داشت" تغییر داده است.

این NFT ها در Rarible، پلت فرمی برای معامله NFT ها عرضه می شوند. همان طور که گفته شد، به گفته Tech Crunch، کاربران توییتر می توانند برای دریافت یکی از 7 NFT، که هر یک در 20 نسخه موجود است، به توییت مذکور ریپلای بدهند.

 

140 NFT رایگان برای 140 نفر از شما بهترین ها:

توییتر  30 ژوئن 2021 (@Twitter)

در ماه مارس، جک دورسی، بنیانگذار و مدیر عامل توییتر، اولین توییت تاریخی خود را به صورت NFT به قیمت 2.9 میلیون دلار از طریق وب سایتی به نام Valuables by Cent فروخت.  توییت جک دورسی در مارس 2006: "دارم توییتر خودم رو راه می اندازم".

NFT ها دارایی های دیجیتالی هستند، که مانند سایر دارایی های صرافی ها قابل خرید و فروش هستند، اما هیچ نوع دقیقا مشابهی از خود ندارد.

TechCrunch گزارش داد که بیش از 29 میلیون توییت در مورد NFT ها در این سیستم عامل وجود دارد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام