توییتر استفاده از بیت کوین برای انعام به کاربران را تایید کرد
اخبار ارز دیجیتال

توییتر استفاده از بیت کوین برای انعام به کاربران را تایید کرد

طبق گفته کیوان بیک پور، سرپرست بخش محصولات توییتر، کاربران به زودی قادر خواهند بود، تا با استفاده از بیت کوین و کمک شبکه لایتنینگ، به کاربران دیگر انعام یا Tip بدهند.

این اولین باری است که از بیت کوین در سطح شرکت یا پلت فرمی جهانی مانند توییتر، به این گونه استفاده می شود.

جزئیات کمی در مورد این طرح وجود دارد اما یک اسکرین شات فاش شده از صفحه توییتر به بیرون درز کرده، که در آن بیت کوین و شبکه Lightning به کاربران توییتری که علاقه مند به انعام دادن هستند، معرفی می شود.

این نشان می دهد که حدود 200 میلیون کاربر فعال روزانه توییتر با بیت کوین آشنا خواهند شد که نشان از به رسمیت شناختن همان سطح امنیت بانک ها برای بیت کوین، توسط توییتر دارد.

بعلاوه ممکن است دیگران با استفاده از این امکان با ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوند، به عنوان مثال پیتر شیف اگر ارزش بیت کوین خود را در حال افزایش به سمت ماه ببیند، ممکن است به طور بالقوه موضع خود را در مقابل بیت کوین ملایم تر کند.

این روش تقریبا همان روشی است که مدت ها پیش مردم با بیت کوین آشنا می شدند. در مارچ 2013 به عنوان مثال کاربری 20 هزار دلار بیت کوین به عنوان انعام یا Tip دریافت کرده بود. این ارز البته وقتی پیدا شد که بیت کوین از دنیای مردگان با قیمتی معادل 2 دلار برگشت و به 260 دلار رسید.

درست است که این ارز در همان زمان که اکثر دانشجویان آن را کشف می کردند به 50 دلار سقوط کرد اما سپس در پایان همان سال تا 1000 دلار افزایش یافت.

این نکته در ردیت البته به جای اینکه توسط Reddit اجرا شود، یک ویژگی عمومی بود. در حالی که در اینجا توییتر خودش به صورت اختصاصی ربات انعام دهی را از طریق Strike راه اندازی می کند.

پروتکل Strike محدود به ایالات متحده (به استثنای نیویورک) و السالوادور است، بنابراین اروپا کنار گذاشته شده است. علاوه بر این، بسته به نوع استفاده، کیف پول نگهدارنده ای با الزامات AML و KYC نیاز دارد که حتی ممکن است SSN شما را درخواست کنند.

بنابراین گردش بیت کوین در تویتر بدون محدودیت نخواهد بود، بلکه یک لایه محدودتر است، اما با این حال شروعی برای پلت فرم های اجتماعی آنلاین است که با پول دیجیتالی جدید بیشتر آشنا شوند.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام