علت ریزش ترون: جاستین سان قصد تغییر شغل دارد!
اخبار ارز دیجیتال

علت ریزش ترون: جاستین سان قصد تغییر شغل دارد!

بنیاد سازنده ارز دیجیتال ترون به نام Tron Foundation به صورت رسمی اعلام کرد که در تابستان سال آینده منحل خواهد شد. این بنیاد افزود که مدیریت اکوسیستم بلاک چین ترون از آن به بعد به دست کاربران خواهد افتاد. 

علت انحلال بنیاد ترون، کناره گیری جاستین سان از سمت مدیرعاملی خود است چرا که او قصد دارد به‌ عنوان سفیر دولت گرانادا در سازمان تجارت جهانی (WTO) مشغول به کار شود. جاستین سان در پیام رسمی به کاربران جامعه ترون گفت بلاک چین ترون نیازی به بنیاد ترون ندارد چرا که پروتکل این بلاک چین به اندازه کافی قدرتمند می باشد و کاملاً غیر متمرکز و بر پایه سیستم مدیریت خودگردان (DAO) طراحی و ساخته شده است، از این رو مشکلی برای این بلاک‌ چین به وجود نخواهد آمد.

پس از این رویداد، سه گروه اصلی بنیاد ترون یعنی بیت‌ تورنت (BitTorrent)، جاستین سان ترون (justinsuntron) و یو تورنت (µTorrent) از لیست مدیریت کل خارج شده و شبکه را به دست نمایندگان بیست و هفت گانه (که از جامعه کاربران است)، سپردند.

جاستین سان ادعا کرد که جایگاه دولتی اش به او امکان این را می دهد تا صنعت بلاک چین و اقتصاد دیجیتال را توسعه دهد.

همزمان پس از این خبر، قیمت ترون ریزش کرد اما این ریزش کمتر از چیزی که انتظار می رفت بود. همانطور که در خبر گفته شد این اتفاق قرار است در تابستان سال آینده بیفتد پس می توان همچنان انتظار قیمت های بالاتر از ارز دیجیتال ترون را داشت اما زمانی که جاستین سان به صورت رسمی کناره‌ گیری کند انتظار یک شوک بزرگ قیمتی برای ترون وجود دارد.

مطالعه این بخش پیشنهاد می‌شود: سیگنال رایگان ارز دیجیتال

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام