بهترین لانچ پد 3 توکن برتر این هفته 9 الی 15 آگوست را از دست ندهید
اخبار ارز دیجیتال

بهترین لانچ پد 3 توکن برتر این هفته 9 الی 15 آگوست را از دست ندهید

از تاریخ بهترین لانچ پدهای، 3 توکن برتر این هفته (9 الی 15 آگوست) آگاه شوید و از مزایای خرید در قیمت پایه و سوددهی سریع به همراه پاداش‌های اختصاصی بهره مند شوید.

با گذر از سه ماهه سوم، تعدادی از پروژه ها در حال پیشرفت دائمی هستند. در پس زمینه ارزهای دیجیتالی که این هفته به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، اخبار، اطلاعیه و حاشیه‌هایی وجود دارد که به احتمال زیاد موجب تقویت موقعیت آن‌ها در بازار رمز ارز خواهد شد. این یک فرصت خرید خوب است؛ زیرا این اخبار و حواشی حتماً تأثیر خود را بر فروش هفته آینده خواهند گذاشت. در این مطلب از دنیای ترید به معرفی 3 کوین مهم که در هفته آینده باید زیر نظر بگیردشان می‌پردازیم. ادامه مطلب را از دست ندهید.

ارز دیجیتال چیلیز Chiliz با نماد اختصاری (CHZ)

Chiliz یک پروژه بلاک چینی و یک ارز دیجیتال است که برای پلتفرم های ورزشی و سرگرمی توسعه یافته است. این رمز ارز با هدف تأمین نیازهای مصرف کنندگان، از پلتفرم بهره می برد و محصولات پشتیبانی شده با بلاک چین را پوشش می‌دهد.

چرا چیلیز این هفته در کانون توجه قرار دارد؟ عرضه اولیه توکن آرسنال FTO در 12 آگوست

پس از اینکه تیم لیگ برتر انگلیس اورتون اعلام کرد که با چیلیز و اپلیکیشن Socios پای امضای قرارداد رفته، تیم چیلیز تأیید کرد که باشگاه آرسنال نیز این هفته این قرارداد را امضا خواهد کرد. اپلیکیشن Socios روی بلاک چین Chiliz اجرا می شود. این یک اپلیکیشن برای مشارکت هواداران و یک برنامه حاوی پاداش است و دارای این قابلیت است که به روش‌های مختلف به کاربران توکن‌های هواداری پاداش دهد. این پاداش‌ها برای مشارکت در تصمیمات باشگاه و همچنین در کلوپ‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند و قابلیت خرید و فروش دارند.

توکن هواداران آرسنال در ساعت 13:00؛ پنجشنبه 12 آگوست به وقت محلی رونمایی می‌شود.

برای اطلاع از آخرین به روزرسانی های راه اندازی توکن هواداران آرسنال، حتماً کانال‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی این تیم را زیر نظر بگیرید. به سودی که در پایان نصیبتان می‌شود می‌ارزد!

توکن اختصاصی بلاکچین کانستلیشن (Constellation) موسوم به DAG

شبکه کانستلیشن (Constellation) زیرساختی شاخه‌ای به منظور ایجاد ارتباط دو فناوری نوظهور اطلاعات یعنی (Big Data) و بلاکچین (Blockchain) است. این شبکه با محاسبه‌گرهای پرقدرت که به عنوان نود Node نیز شناخته می شوند، به صورت افقی در ارتباط است. این شبکه برای حل مشکلات و چالش‌های مربوط به سرعت، مقیاس پذیری راه حل‌های خوبی ارائه داده و بر روی ایجاد انگیزه اقتصادی برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) کار می‌کند.

این شبکه روی بلاکچین فعالیت نمی‌کند بلکه از DAG مانند هش گراف Hashgraph و IOTA که به عنوان  نسل جدید شبکه‌های غیر متمرکز شناخته می شوند، بهره می‌برد.

چرا Constellation؟ لانچ پد در 11 آگوست

تیم کانستلیشن اعلام کرده است که قرار است لانچ پد این توکن چهارشنبه این هفته، 11 آگوست به صورت پخش زنده در صرافی Lattice رونمایی شود.

 لانچ پد چیست؟

لانچ پد یک پلتفرم جذب سرمایه کریپتو است که به منظور فروش عمومی توکن یا کوین طراحی شده است. از دید یک توسعه دهنده، استفاده از یک لانچ پد می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. تقریباً بلافاصله، قبل از ارائه هر محصول جدیدی، راه اندازی یک لانچ پد اعتبار کاربران را افزایش می دهد. تریدر ها و سرمایه گذارانی که از قبل با لانچ پد ها آشنا هستند، می‌دانند که این یک فرصت برابر برای خرید کوین یا توکن است.

 صرافی Lattice یک پلتفرم DeFi است که با استفاده از پروتکل انتقال هایپرگراف (Hypergraph) اتریوم و کنستلیشن ساخته شده است.

استیکینگ این توکن با لیست صرافی Alkimi آغاز می‌شود و هرکسی می‌تواند توکن LTX خود را در یک استخر ارز دیجیتال استیک کند.

اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند استیکینگ، صرافی Alkimi و توکن اختصاصی آن موسوم به ADS به زودی منتشر می شود. گوش به زنگ باشید. برای اینکه در جریان این اطلاعات قرار گیرید، به روزرسانی‌های دنیای ترید را دنبال کنید.

هایپرگراف چیست؟

HyperGraph یک شبکه داده غیر متمرکز است که بر اساس فناوری بلاک چین رده بالا ساخته شده است. همه می‌توانند آزادانه و در کمال امنیت در این هایپرگراف داده ها را جستجو کرده و به اشتراک بگذارند.

3- توکن اسپارک پوینت (SRK)

توکن SparkPoint یک ارز دیجیتال پلتفرم SparkPoint است که بر اساس استاندارد توکن ERC-20 بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. SRK به گونه‌ای طراحی شده است که در اکوسیستم اسپارک پوینت، بر روی پنج پلتفرم مختلف، یعنی ویز (viz)، اسپارک اکس (SparkX)، اسپارک پلیس (SparkPlace)، اسپارک پلی (SparkPlay) و اسپارک روم (SparkRoom) کارایی دارد و به این امکان را می‌دهد که این پنج پلتفرم به ترتیب تبدیل به کیف پول ارز دیجیتال، پلتفرم تجارت الکترونیک، فروشگاه بازی و برنامه و پورتال آموزش الکترونیکی شود.

چرا اسپارک پوینت؟ این هفته استخر نقدینگی جدید راه اندازی می شود

تیم Sparkpoint اعلام کرده است که یک استخر نقدینگی جدید در روز سه شنبه، 10 آگوست راه اندازی می‌شود. این استخر نقدینگی جدید بر روی پلتفرم پروژه SparkDeFi به صورت لایو راه اندازی می‌شود و برنامه های اخذ نقدینگی جفت ارزهای SRKb/BNB ​​و SRKb/BUSD را دنبال می‌کند. این استخرها به کاربرانی که توکن‌های SRK یا مشتقات آن را در پلتفرم SparkDeFi استیک کنند، پاداش می‌دهد و کاربران با استیک کردن توکن خود در پیشرفت‌های اخیر از جمله SparkPool و راه اندازی SparkLearn و ... سهیم می‌شوند.

جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به راه اندازی استخر نقدینگی جدید، شبکه‌های اجتماعی را زیر نظر بگیرید و یا به روزرسانی‌های دنیای ترید را دنبال کنید.

عملکرد کلی ارزهای دیجیتال در هفته گذشته چگونه بود؟

به طور کلی در این هفته، عملکرد ارزهای دیجیتال مثبت بود. و اتر (ETH) بالای 20 درصد رشد داشت و در حال حاضر در حدود 3,212 دلار معامله می شود. ارز دیجیتال NEO به میزان 4 درصد بهبود یافت و در حال حاضر در 46 دلار معامله می شود و STX با 9 درصد جهش در طول هفته، در حال حاضر 1.35 دلار معامله می‌شود. در طول هفته، ارزش بازار از 1.61 تریلیون دلار به 1.81 تریلیون دلار صعود کرده است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام