3 سهامی که این هفته باید به دقت رصد شوند
اخبار فارکس

3 سهامی که این هفته باید به دقت رصد شوند

3 سهامی که این هفته باید از نزدیک و به دقت رصد شوند، سهامهای Micron Technology ،Bed Bath & Beyond و Toast هستند.

دارندگان اوراق قرضه جایگزین دلار امریکا گروه غول مستغلات چینی اورگراند، به خاطر اینکه این کمپانی نتوانست یکی از کوپن های بدهی خودش را روز پنجشنبه پرداخت کند، در پرتگاه خطرناکی نشسته اند.

علاوه بر نگرانی های بازار، کارکنان شرکت خودروسازی برقی در شنژن هیچ پولی دریافت نکرده اند و بانک های اروپایی در تلاش هستند تا به سرمایه گذاران اطمینان دهند که ممکن است شرایطشان کمی محدود شود.

خطرات پیش فرض اورگراند و تاثیرات احتمالی آن بر بازارهای جهانی باعث شد تا سهام ها آغاز هفته معاملاتی یعنی دوشنبه گذشته، سقوط کنند. ولی این ضررها روز سه شنبه، جبران شدند. شاخصهای S&P 500 و Dow Jones جمعه و کل هفته را مثبت بسته شدند و شاخص Nasdaq کامپوزیت هم بدون روند به کار خود پایان داد.

ورای آن روندهای ماژور، ما به دنبال سرنوشت این سه سهم هستیم. فردا با شروع بازارها، بر اساس پیشرفتهایی که این سهام ها داشته اند، ما از نزدیک آنها را رصد خواهیم کرد.

1- سهام Micron Technology

کمپانی میکرون تکنولوژی که سازنده اجسام نیمه رسانا است و در شاخص سهام نزدک کامپوزیت با نماد MU معامله می شود، قرار است روز سه شنبه 28 سپتامبر بعد از بسته شدن مارکت، گزارش فصلی خود را به بازار ارائه دهد.

تخمین زده شده تولید کننده چیپ های ذخیره سازی اطلاعات، برای هر سهم 2.33$ دلار سود درست کرده باشد و برای سه ماهه چهارم سال مالی 2021، 8.23 میلیارد دلار کسب درآمد کرده باشد.

micron stock

Boise تولید کننده تراشه مستقر در آیداهو، که بزرگترین سازنده تراشه های حافظه رایانه ای در ایالات متحده است، پیش بینی درآمد برای سه ماهه گذشته را مطابق با پیش بینی تحلیلگران ارائه کرد، که نشان دهنده تقاضای قوی برای اجسام نیمه رساناهایی است که داده ها را در رایانه و تلفن ها ذخیره می کند.

Sanjay Mehrotra مدیر اجرایی شرکت، در ماه مارس گفت تقاضا برای این تراشه ها، قوی باقی خواهند ماند و عرضه آن تا سال آینده محدود خواهد شد. به گفته وی، ماشین ها، سرورها و سایر دستگاه ها به حافظه بیشتری نسبت به گذشته نیاز دارند در حالی که شرکت ها و مصرف کنندگان برای همه چیز از تلفن های هوشمند تا شبکه ها، در حال هزینه کردن هستند.

سهام میکرون روز جمعه بعد از اندک تغییراتی که امسال داشت، در قیمت 74.05 دلار برای هر سهم، بسته شد.

2- سهام Bed Bath & Beyond

سهام Bed Bath & Beyond این غول امریکایی اسباب و اثاثیه که در نزدک با نماد BBBY معامله می شود، قرار است روز پنجشنبه بعد از اینکه مارکت بسته می شود گزارش سه ماهه دوم سال مالی 2021 خود را منتشر کند.

تحلیلگران انتظار دارند این کمپانی خرده فروشی برای هر سهم 0.52$ دلار زیان، برای فروش 2.06 میلیارد دلاری خود، ارائه کند.

bed

 BBBY  پس از شکست در اصلاح مدل کسب و کار خود در آستانه همه گیری کرونا، در میانه تلاش گسترده ای است تا بتواند از حمله غول های تجارت الکترونیک جان سالم به در ببرد.

این خرده فروشی به عنوان بخشی از تلاش خود برای بازسازی از شرایط همه گیری، از مشاغل غیر اصلی خارج شده، فروشگاه های ضعیف را تعطیل کرده است و از برند فروشگاهش به عنوان راهی برای جذب خریداران به محصولاتی استفاده می کند که فقط در Bed Bath & Beyond خریداری می شوند.

در ماه ژوئن، این خرده فروش در حالی که پیشبینی فروش خود را برای سال جاری لغو کرده گفت که ضررهای آن در سه ماهه اول کاهش یافته است. سهام Bed Bath & Beyond امسال بیش از 40 درصد افزایش یافته و روز جمعه در قیمت 22.95 دلار بسته شد.

سهام این کمپانی در حال افزایش است زیرا مدیریت شرکت، سه برند خصوصی خود را در سه ماهه گذشته به مارکت ارائه کرده و عنصر کلیدی استراتژی تحول خود را پیش چشم سرمایه گذاران، رو کرده است.

3- سهام Toast

سهام شرکت تست تازه به لیست بازار سهام نیویورک اضافه شده است و نماد آن هم TOST است. این شرکت، نرم افزار و سخت افزارهای رستوران ها را تولید می کند و پس از جمع آوری 870 میلیون دلار از فروش عرضه اولیه های خود در روز چهارشنبه، مورد توجه بازار قرار گرفته است.

سهام این شرکت مستقر در بوستون روز چهارشنبه در قیمت 65.26 دلار افتتاح شد که 63 درصد نسبت به قیمت پیشنهادی 40 دلار، افزایش داشت. تست، روز سه شنبه توانست 21.7 میلیون سهم را پس از بازاریابی قیمت بین 34 تا 36 دلار در هر سهم، به فروش برساند.

toast

اما پس از جهش اولیه، این سهم 15 درصد کاهش یافت و روز جمعه در قیمت 55.78 دلار بسته شد. نرم افزار Toast به مشتریان رستورانی خودش اجازه می دهد تا به صورت آنلاین، حضوری یا تلفنی سفارش دهند.