سهام ها بعد از گزارش ناامید کننده تغییر اشتغال ADP در حال کاهش هستند
اخبار فارکس

سهام ها بعد از گزارش ناامید کننده تغییر اشتغال ADP در حال کاهش هستند

در همین حال نفت WTI برای سومین روز متوالی به دلیل نگرانی از ویروس کووید-19در حال کاهش می باشد.

مشاغل خصوصی در ماه ژوئیه 330،000 کارگر استخدام کردند

ایالات متحده ساعاتی پیش گزارش تغییرات مشاغل ADP برای ماه ژوئیه را منتشر کرد. این گزارش نشان می دهد که مشاغل خصوصی تنها 330،000 شغل ایجاد کرده اند در حالی که تحلیلگران پیشبینی 695،000 شغل خصوصی را کرده بودند.

این گزارش بسیار مهم است زیرا داده های بازار کار به عنوان یکی از کاتالیزورهای اصلی فدرال رزرو در هنگام تعیین زمان قطع حمایت از بازارها عمل می کند.

پس از انتشار گزارش ناامید کننده تغییرات مشاغل ADP، قراردادهای آتی S&P500 پایین تر رفت. با این حال باید دید آیا این گزارش به عنوان یک کاتالیزور منفی جدی عمل می کند، زیرا داده های ضعیف بازار کار ممکن است منجر به حمایت بیشتر از سوی فدرال رزرو شود.

امروز، معامله گران همچنین به قرائت نهایی گزارش خدمات PMI در ماه ژوئیه نگاه می کنند. تحلیلگران انتظار دارند که شاخص مدیران خرید خدمات از 64.6 در ماه ژوئن به 59.8 در ژوئیه کاهش یابد. اعداد بالای 50 نشان دهنده گسترش است.

نفت WTI برای سومین روز متوالی کاهش یافت

نفت WTI در حال حاضر در تلاش است تا به زیر 69.50 دلار برسد زیرا معامله گران همچنان در مورد شیوع دلتا ویروس کرونا در ایالات متحده و چین نگران هستند.

در ایالات متحده، شرکت های خصوصی اقدامات مختلفی مانند واکسیناسیون و ماسک را انجام داده اند در حالی که شهر نیویورک برای ورود به سالن های ورزشی و رستوران ها مدرک واکسیناسیون را درخواست کرده است.

چین اخیراً بیشترین تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا را از ماه ژانویه گزارش داده است و معامله گران نفت نگران هستند که این کشور به زودی محدودیت های بیشتری برای سفر اعمال کند که به تقاضای نفت لطمه می زند.

دیروز، سهام مربوط به نفت تا حدی تقویت شد زیرا نتایج قوی BP (شرکت چند ملیتی نفت و گاز بریتانیا) از این بخش حمایت کرد. امروز، آنها در ابتدای جلسه معاملاتی تحت فشار قرار می گیرند زیرا نفت WTI موفق شده است از نظر روانی زیر سطح مهم 70 دلار قرار بگیرد.

فلزات گرانبها در میان نگرانی های ویروس کووید در حال افزایش هستند

طلا و نقره امروز با افزایش تقاضا برای فلزات گرانبها در میان نگرانی های ناشی از ویروس کووید-19، شتاب صعودی به خود گرفتند. هیچ حرکت قابل توجهی در بازار ارزهای خارجی (فارکس) و بازار اوراق قرضه دولتی ایالات متحده مشاهده نمی شد در نتیجه فلزات گرانبها که در چنین مواقع بحرانی به عنوان جایگزینی امن (دارایی های امن تر) از سوی تریدرها شناخته می شوند، با افزایش تقاضا روبرو شدند و از حمایت قوی برخوردار شدند.

این مسئله برای سهام های معادن طلا که در جلسات معاملاتی اخیر بیشتر در محدوده محدودی گیر کرده بودند، صعودی است و اگر که آنها موفق شوند از این محدوده خارج شوند، سهام های معادن طلا، شانس خوبی برای توسعه حرکت صعودی اضافی خواهند داشت.