سهام ها در ابتدای جولای آماده تست کردن قله های جدید هستند در همین حال نفت وست تگزاس اینترمیدیت WTI موفق شد از سطح 75 دلار بالاتر برود.
اخبار فارکس

سهام ها در ابتدای جولای آماده تست کردن قله های جدید هستند در همین حال نفت وست تگزاس اینترمیدیت WTI موفق شد از سطح 75 دلار بالاتر برود.

درخواست اولیه برای بیمه بیکاری به 364 هزار کاهش پیدا کرد.

دیروز ایالات متحده امریکا گزارش مربوط به درخواست اولیه برای بیمه بیکاری و تداوم درخواست برای بیمه بیکاری را اعلام کرد.

گزارش درخواست برای بیمه بیکاری حاکی از آن است که 364،000 آمریکایی در یک هفته درخواست مزایای بیکاری در مقایسه با پیشبینی  390،000 نفری تحلیلگران، داده اند.

رقم شاخص تداوم درخواست برای بیمه بیکاری هم از 3.41 میلیون به 3.47 میلیون در مقایسه با پیشبینی 3.38 میلیون، افزایش یافت.

S&P Futures هم بعد از انتشار ارقام درباره مشاغل بالا رفت و به نظر، تریدرها هم آماده خرید سهام در ابتدای ماه در بالاترین سطح نسبت به همیشه هستند.

دیروز تریدرها همچنین فرصت نگاه کردن به گزارش نهایی ماه ژوئن شاخص مدیران خرید PMI رو هم داشتند. تحلیلگران با ادامه رشد اقتصاد، انتظار بهبود ارقام PMI از 62.1 در ماه مه به 62.6 در ماه ژوئن را داشتند که در نهایت عدد 60.6  اعلام شد.

افزایش قیمت نفت WTI بالای سطح 75 دلار درحالی که گزارش شده است اوپک به خواسته اش رسیده است

اوپک دیروز در جلسه ای توانست در مورد وضعیت فعلی بازار نفت بحث کند و برنامه های خود را برای آینده تهیه کند. براساس گزارش اخیر رویترز، روسیه و عربستان سعودی موفق شده اند به توافق اولیه برسند.

این گزارش حاکی از آن است که اوپک قصد دارد از آگوست تا دسامبر حدود 2 میلیون بشکه در روز (بشکه در روز) اضافه کند. پیش از این، بازار انتظار داشت که اوپک 0.5 میلیون بشکه در روز از ماه آگوست اضافه کند. در این مرحله، به نظر می رسد سرعت افزایش تولید ماهانه کمتر از 0.5 میلیون بشکه در روز باشد که این برای نفت صعودی است.

روز گذشته، گزارش وضعیت نفت هفتگی EAI نشان داد که موجودی های نفت خام 6.7 میلیون بشکه در مقایسه با اجماع تحلیلگران که خواستار کاهش 4.7 میلیون بشکه ای بود، کاهش یافت. در همین حال، تولید نفت داخلی ایالات متحده ثابت و در 11.1 میلیون بشکه در روز باقی مانده است. این گزارش به عنوان یک کاتالیزور صعودی اضافی برای نفت عمل کرد. در همین حال، تولید نفت داخلی ایالات متحده ثابت و در 11.1 میلیون بشکه در روز باقی مانده است. این گزارش به عنوان یک کاتالیزور صعودی اضافی، برای نفت عمل کرد.

برگشت طلا در میان نگرانی ها برای نوع دلتای ویروس کرونا

طلا بخاطر بهره مندی از مزیت یک دارایی امن بودن، حمایتی مادی در قیمت 1750 دلار پیدا کرد و در نزدیکترین سطح مقاومت یعنی 1775 دلار، بازگشت.

در حالی که نگرانی فزاینده در مورد موج دیگری از ویروس کرونا به دلیل وجود نوع دلتا نتوانسته است بیشتر بازارها را تحت فشار قرار دهد، برخی از معامله گران آماده خرید طلا و نقره به عنوان یک دارایی امن در برابر خطرات احتمالی هستند.

حال باید دید که آیا بازگشت فعلی، به سهام معدن طلای ضربه خورده، کمک خواهد کرد یا خیر؟