از امروز چهار هزار صندوق سرمایه گذاری آلمانی مجاز به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال می شوند
اخبار ارز دیجیتال

از امروز چهار هزار صندوق سرمایه گذاری آلمانی مجاز به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال می شوند

این قانون آلمان که از اول ژوئیه لازم الاجرا شد، به حدود 4000 به اصطلاح صندوق سرمایه گذاری ویژه این کشور اجازه می دهد تا در مجموعه دارایی های رمزنگاری سرمایه گذاری کنند، که احتمالاً زمینه را برای افزایش سرمایه گذاران آلمانی در ارزهای رمزنگاری فراهم می کند.

طبق قوانین جدید، Spezialfond های آلمانی مجاز به سرمایه گذاری حداکثر 20 درصد از سرمایه خود در مجموعه دارایی های رمزنگاری خواهند بود.

در ماه مه، دومنیک تیربان، کاردان شرکت حقوقی Schoenherr Attorneys در اتریش، پیش بینی کرد که این قانون "بدون شک موقعیت آلمان را به عنوان یک مرکز سرمایه گذاری مالی تقویت می کند" و "یک گام مهم بعدی برای قانونی کردن مجموعه ارزهای رمزنگاری به عنوان یک کلاس دارایی" در آلمان خواهد بود.

تیربان گفت: "متخصصان بازار از هم اکنون این انتظار را دارند كه این آیین نامه جدید، سرمایه گذاری های قابل توجهی را به بازارهای رمزنگاری وارد کند."

این وکیل تخمین های Sven Hildebrandt، مدیرعامل شرکت آلمانی Distributed Ledger Consulting (DLC) را نقل قول کرد، که احتمالاً ورود جریان پولی معادل 350 میلیارد یورو (415 میلیارد دلار)، به سمت دارایی های رمزنگاری به وقوع می پیوندد.

تیربان همچنین نوشت: "این مبلغ حدود یک پنجم دارایی های 4000 صندوق ویژه داخلی است. چیزی حدود 1.87 میلیارد یورو در حال حاضر. سوالی که باقی می ماند: چه کسی نفر بعدی خواهد بود؟".

در همین حال، فرانک دورنسیفر، مدیرعامل اتحادیه سرمایه گذاری های جایگزین فدرال آلمان (BAI) به نقل از سایت خبری محلی T3N.de، بیان کرده است که قوانین جدید نه تنها برای صندوق های خاص، بلکه باید برای گروه گسترده تری از موسسات مالی مانند صندوق های شامل بودجه عمومی نیز، صادق باشد، زیرا این کار بخشی از سرمایه شخصی را به دلایل غیر ضروری از بازار دور می کند.

قانون Fondsstandortgesetz، توسط وزارت دارایی و وزارت امور اقتصادی و انرژی تهیه شد، که به ترتیب توسط اولاف شولز از حزب سوسیال دموكرات آلمان (SPD) و پیتر آلتمایر از اتحادیه دموكرات های مسیحی (CDU) اداره می شوند.

اجرای این قانون به دنبال تصمیم قبلی آلمان، در زمینه فراهم کردن امکان فروش و ذخیره سازی مجموعه های رمزنگاری شده توسط بانک ها، از اول ژانویه سال 2020 شروع شد. این اقدام باعث ایجاد مشارکت و همکاری بین بانک های آلمان و ارائه دهندگان خدمات نگهداری ارزهای رمزگذاری شده است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام