ریزش 3.5 میلیارد دلاری مارکت‌کپ شیبا اینو تنها در یک هفته!
اخبار ارز دیجیتال

ریزش 3.5 میلیارد دلاری مارکت‌کپ شیبا اینو تنها در یک هفته!

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، پس از افزایش محبوبیت و ارزش در سال 2021، قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در حال تجربه کاهش قیمتی قابل توجهی است و مقدار بسیار زیادی خروج سرمایه را تجربه می‌کند.

از یکم ژانویه تا هشتم ژانویه 2022، مارکت‌کپ شیبا اینو 3.5 میلیارد دلار کاهش را تجربه کرده است (خط آبی در نمودار زیر). از نظر بیت‌کوینی، 24027 بیت‌کوین (خط زرد در نمودار) از شیبا اینو در مدتی مشابه خارج شده است.

مارکت کپ شیبا اینو

نوسانات قیمتی شیبا اینو

اگرچه کل بازار در حال نوسان است، اما این نوسانات در مورد شیبا اینو ممکن است به این دلیل باشد که دارندگان این توکن پرحاشیه، در حال سیو سود و کاهش ریسک خود در دارایی‌های پرریسک هستند. به طور کلی، اینگونه به‌نظر می‌رسد که نوسانات منفی کنونی ارز شیبا اینو به علت فعالیت‌های نهنگ‌هایی‌ست که در حال فروش توکن‌های شیبا اینو خود هستند. به عنوان مثال، چند روز پیش، یک نهنگ به‌تنهایی 3 میلیارد دلار از رمزارز شیبا اینو را به حساب‌های مختلفی در صرافی منتقل کرد که بازار را به وحشت انداخت.

علاوه بر این‌ها، فارغ از دلایل خاصی که می‌توان برای سقوط شیبا اینو آورد، توجه به شرایط کلی مارکت کریپتو نیز خالی از لطف نیست. این نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال درست در بحبوحه یک دوره بی‌ثبات برای بازارهای مالی رخ می‌دهد که مشخصه آن تورم فزاینده است به‌صورتی که فدرال رزرو را مجبور به تشدید سیاست‌های پولی ضدتورمی کرده است. این اقدامات از سوی فدرال رزرو تهدیدی برای جریان نقدینگی است که از دارایی‌های مختلف پشتیبانی می‌کرده است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود:  سیگنال رایگان ارز دیجیتال

شیبا اینو در سال 2022

علی‌رغم نوسانات فعلی، در میان طرفداران توکن‌هایی مانند شیبا اینو، هنوز سنتیمنتی مثبت و بولیش از بازار وجود دارد. می‌توان این فرض را داشت که این احساسات صعودی از دیگر معیارهای شیبا اینو که مثبت تلقی می‌شوند، پدید آمده است. به‌عنوان مثال، شیبا اینو همچنان به دریافت توجه از بخش‌های مختلف بازار ادامه می‌دهد. شیبا اینو از این میان با 9 مجموعه بزرگ همکاری کرده که به‌تازگی تصمیم گرفته‌اند تا بخش بزرگی از سودهای خود از شیبا را بسوزانند. این سوزاندن توکن‌ها نهایتا انتظار افزایش قیمت ارز شیبا را تقویت خواهد کرد.

در همین حال، شیبا اینو همچنان به علت لیست شدن در صرافی‌های مختلف شاهد رشد خود است. در این میان، صرافی Uphold برنامه دارد تا در اواسط ماه میلادی جاری، این ارز دیجیتال را برای معامله در دسترس کاربران خود قرار دهد. خالی از لطف نیست که بدانیم، سهم بزرگی از رشد شیبا اینو متعلق به فعالیت روزافزون طرفداران این رمزارز در شبکه‌های اجتماعی بوده است. یک مطالعه اخیرا نشان داد که در سال 2021، بحث در مورد شیبا اینو بیش از 16000 درصد افزایش یافته که بزرگترین نرخ رشد در مقایسه با 10 ارز دیجیتال بزرگ بازار می‌باشد.

یکی دیگر از اتفاقات شگفت‌انگیز برای شیبا اینو این بود که این ارز دیجیتال در وبسایت مرجع کوین‌مارکت‌کپ طی سال 2021 بازدیدی بیش‌تر از بیت‌کوین را تجربه کرد! از این‌ها گذشته، اکوسیستم شیبا اینو پس از همکاری با سازنده و طراح بازی و معاون سابق فناوری ‘Activision’ ویلیام دیوید ولک برای ایجاد یک بازی در سبک Play2Earn و NFT محور، همچنان به گسترش فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. اگر پیشرفت‌ها، بازاریابی و محبوبیت شیبا به‌همین صورت ادامه یابد، سال 2022 هنوز هم می‌تواند سال شگفت‌انگیز دیگری برای توکن SHIB باشد.

قیمت شیبا اینو

مانند بقیه بازار، قیمت شیبا اینو نیز به شکل قابل توجهی سقوط کرده و در زمان انتشاراین خبر با قیمت 0.000027 دلار معامله می‌شود. این کوین در 24 ساعت گذشته 8 درصد و در هفت روز گذشته بیش از 20 درصد اصلاح قیمتی را تجربه کرده است.

قیمت شیبا اینو

شیبا اینو از ابتدای سال تحت فشار فروش از سوی دارندگانی بود که سعی در شکستن قیمت داشتند. با این حال، اگر گاوها قدرت را در دست بگیرند، قیمت شیبا اینو ممکن است در نهایت بتواند شاهد ریکاوری قیمتی باشد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام