غوغای رمزارزهای انتخاباتی و 7000 درصد رشد در یک روز!
اخبار ارز دیجیتال

غوغای رمزارزهای انتخاباتی و 7000 درصد رشد در یک روز!

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در راه است و موج جدیدی از رمزارزها با موضوع انتخابات، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده، تا جایی که در 24 ساعت گذشته، بعضی از این ارزهای دیجیتال بیش از 7000 درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

اولین توکن تم ریاست جمهوری با رشد 24 ساعته 7000 درصدی

فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس (Ron DeSantis) اوایل این هفته رسماً برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 نام‌نویسی کرد. این فرماندار طرفدار ارز دیجیتال است و موضع خود را درباره‌ی بیت کوین به روشنی بیان کرده است. به اعتقاد وی، بیت کوین برای آزادی‌های مالی و مدنی سنگری بی‌نظیر است.

به تازگی، یک ارز دیجیتال با نماد RON در حمایت از این نامزد ریاست جمهوری راه‌اندازی شده که تنها در 24 ساعت، با معامله در صرافی‌های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال، بیش از ۷۱۷۸ درصد افزایش قیمت داشت.

با این حال، این توکن به دلیل کمبود هولدر مورد انتقاد قرار گرفته است. به اعتقاد منتقدان ارز RON، قرارداد هوشمند این رمزارز می‌تواند به طرق مختلف توسط سازنده‌ی آن دستکاری شود.

دومین توکن تم ریاست جمهوری با رشد 24 ساعته 4000 درصدی

توکن دیگر با عنوان Hot on the heels یک ارز دیجیتال دیگر با تم سیاسی است. این ارز با نماد RFK، برگرفته از نام رابرت اف کندی جونیور (Robert F Kennedy Jr)، در عرض چند ساعت، بیش از 4000 درصد افزایش یافت.

لیست توکن‌های جعلی تم ریاست جمهوری

  • RON
  • TRUST
  • BIDEN
  • TRUMP
  • RFK

 

 

  • ⚠️ هشدار سرمایه‌گذاری: مراقب توکن‌های تم ریاست جهموری باشید! زیرا توسط مراجع ارز دیجیتال به عنوان طرح پانزی دسته بندی شده‌اند و سرمایه گذاری در آن‌ها ریسک بالایی دارد.

 

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام