ارزهای اتر و متیک در سبد سرمایه‌گذاری مارک کوبان
اخبار ارز دیجیتال

ارزهای اتر و متیک در سبد سرمایه‌گذاری مارک کوبان

مارک کوبان (Mark Cuban) میلیاردر و کارآفرین مشهور در مصاحبه‌ای با کریپتو بنتر (Crypto Banter)   اعلام کرد بخش عمده‌ای از سبد سرمایه‌گذاری او در آلتکوین‌های به ارزهای دیجیتال شبکه‌های اتریوم و پالیگان اختصاص دارد.

او می‌گوید:

بیت کوین یک ذخیره ارزش فوق‌العاده است، اما من در سبد سرمایه‌گذاریم مقدار زیادی اتر و متیک در اختیار دارم؛ شما هم به‌زودی کارایی این دو ارز دیجیتال را مشاهده خواهید کرد. به‌زودی می‌بینید که از گوشه و کنار نرم‌افزارهای مرتبطی پدیدار می‌شوند.

او در ادامه گفته‌هایش به این موضوع اشاره می‌کند که منتظر است تا سرانجام اولین نرم‌افزار مبتنی بر ارزهای دیجیتال را ببیند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: فارکس فکتوری

اتریوم ‌به‌عنوان پیشتاز پلتفرم‌های مبتنی بر قراردادهای هوشمند و پالیگان نیز به‌عنوان یکی از بهترین راهکارهای لایه دوم اتریوم برای ایجاد سازگاری و پذیرش گسترده برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapp) در این بلاک چین با یکدیگر همکاری دارند.

او معتقد است تمامی شبکه‌های بلاک چینی درگیر جنگی مرگبار برای تصاحب کاربران و نرم‌افزارها هستند. البته مارک باور دارد که ما هنوز شاهد نرم‌افزارهای مبتنی بر ارزهای دیجیتال و متداول میان مردم نیستیم، اما به‌زودی آنها را خواهیم دید.  او اینستاگرام را مثال می‌زند که در ابتدا برای مردم ناآشنا بود اما اکنون کمتر کسی را می‌توان یافت که اطلاعاتی از این نرم‌افزار نداشته باشد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام