صرافی کوکوین در آستانه ورشکستگی؛ بررسی شایعات!
اخبار ارز دیجیتال

صرافی کوکوین در آستانه ورشکستگی؛ بررسی شایعات!

در ساعات گذشته شایعاتی زیادی پیرامون شرایط کوکوین مطرح شده است. در بین اخبار صرافی کوکوین عده‌ای از کاربران به کاهش چشم‌گیر ذخایر بیت‌کوینی این صرافی اشاره کرده‌اند که به درستی فاصله قابل توجهی با استاندارد دیگر صرافی‌ها داشته است. از سوی دیگر عده‌ای گمانه‌زنی کرده‌اند که کوکوین بر اثر سقوط لونا و صندوق‌های ‘Three Arrows Capital’ و سلسیوس به سنگینی متضرر شده و این مسائل منجر به ورشکستگی کوکوین خواهند شد. در ادامه شاهد هشدار فعالان بازار رمزارزها به کاربران در مورد استفاده از این صرافی بودیم و پیشنهاد خروج دارایی‌ها ازین صرافی شروع رشد کرد.

محدودیت برداشت صرافی کوکوین

تحرکات مشکوک در جریان ورود و خروج بیت‌کوین از صرافی کوکوین

صرافی کوکوین اما در مرحله اول، متضرر شدن کوکوین از لونا و صندوق ‘Three Arrows Capital’ را رد کرد و اضافه کرد که به هیچ وجه برداشت مشتریان با مشکل مواجه نشده و نخواهد شد.

در ساعات ابتدایی امروز، جانی لیو، مدیر اجرایی کوکوین در این موارد اظهار نظرهایی داشت و کاملا موضع خود را مشخص کرد. در یکی از آخرین توییت‌‌های مدیرعامل کوکوین اینگونه آمده است:

"مراقب فاد (FUD) ها (اخبار منفی و شایعات) باشید! مطمئن نیستم چه کسی این شایعات محض را منتشر می کند، و هدف آنها چیست، اما کوکوین هرگونه موقعیت سرمایه‌گذاری که در معرض سقوط‌های لونا، ‘Three Arrows Capital’ و غیره باشد را تکذیب می‌کند. هیچ مشکلی در مورد سقوط هیچ ارزی و هیچ برنامه ای برای توقف برداشت نداریم و همه چیز خوب است و کوکوین به خوبی کار می‌کند."

اخبار کوکوین

جانی لیو مدیر اجرایی کوکوین، با اطمینان دادن به کاربران کوکوین، توضیح داد که این صرافی کریپتو، اخیراً جذب سرمایه ۱۵۰ میلیون دلاری خود را در می ۲۰۲۲ به پایان رسانده که ارزش شرکت را به ۱۰ میلیارد دلار رسانده است. او همچنین اضافه کرد که در حالی که بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال در حال اخراج کارمندان خود هستند، کوکوین با استخدام بیشتر حتی در این شرایط بحرانی بازار به رشد خود ادامه می‌دهد.

لیو در ادامه تهدید کرد که اقدامات قانونی علیه کسانی که سعی در گسترش اخبار منفی و بدگویی در مورد این صرافی را دارند، پیگیری خواهد کرد.

او نوشت:

"شفافیت همیشه یکی از اصول کلیدی ما بوده است. ما به زودی گزارش عملکرد خود در نیم سال اول 2022 را منتشر خواهیم کرد تا بتوانید در مورد برنامه‌های ما بیشتر بدانید. برای فادهایی که عمداً اطلاعات تایید نشده را منتشر می‌کنند، کوکوین حق انجام اقدامات قانونی را برای خود محفوظ می دارد."

مشکلات صرافی‌های ارز دیجیتال

آشفتگی اخیر در بازار کریپتو و ریزش‌های سنگین، برخی از بازیگران بازار را که از اهرم‌های مالی بیش از حد استفاده کرده‌اند و با بحران نقدینگی مواجه شده‌اند، آشکار کرده است. حتی برخی از بزرگترین وام دهندگان ارزهای دیجیتال مانند بلاکفای با شرایط وخیم مواجه شده‌اند.

سام بانکمن فرید، مدیر عامل صرافی رمزارز اف تی اکس (FTX) در مصاحبه‌ای که اخیرا با فوربس انجام داد، اظهار کرد که بسیاری از این صرافی‌ها هنوز در حال تقلا هستند که ممکن است به زودی ورشکستگی خود را اعلام کنند. در چنین مواقعی، سرمایه‌گذاران باید نهایت احتیاط را داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که ارتباطات و شفافیت مناسبی از سوی ارائه‌دهندگان خدمات صرافی ارز دیجیتال، که با آنها در ارتباط هستند وجود دارد.

به هر صورت ریسک های صرافی کوکوین و خطرات آن در حال حاضر اقتضا می‌کند تا با احتیاط رفتار کنیم و اگر دارایی در این صرافی دارید پیشنهاد می‌شود هرچه سریع‌تر به یک کیف‌پول امن انتقال دهید.

مطالعه این خبر پیشنهاد میشود: اخبار جدید بیبی دوج

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام