کیم کارداشیان و ارزهای دیجیتال؛ چرا یک ارز را می‌خریم؟
اخبار ارز دیجیتال

کیم کارداشیان و ارزهای دیجیتال؛ چرا یک ارز را می‌خریم؟

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال رسانه دنیای ترید، شرکت اطلاعاتی Morning Consult طی یک نظرسنجی در اوایل سپتامبر، از 2200 بزرگسال آمریکایی در مورد فاکتورهای مهم آن‌ها برای سرمایه‌گذاری روی یک ارز دیجیتال پرسید. در این نظرسنجی تأثیر افراد مشهور یا همان سلبریتی‌ها بر تصمیمات سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال، بررسی شده است.

تقریبا نیمی از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، ادعا می‌کنند که تنها یک فاکتور کلیدی برای آن‌ها کافی‌ست تا روی یک آلت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند.

از میان دارندگان ارزهای دیجیتال که در این نظرسنجی شرکت کردند، 45 درصد گفتند که از توصیه‌های سرمایه‌گذاری سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها پیروی می‌کنند، اما 81 درصد همچنان معتقد بودند که باید قبل از تصمیم‌گیری از مشاور مالی خود مشورت بگیرند.

نتیجه این مطالعه پس از آن منتشر شد که کیم کارداشیان، ارز دیجیتال اتریوم‌مکس EMAX را در حساب اینستاگرام خود تبلیغ کرد.

76 درصد از دارندگان ارزهای دیجیتال ادعا می‌کنند که در صورت تایید یک دارایی دیجیتالی توسط خانواده یا یک دوست صمیمی، روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند و 53 درصد نیز می‌گویند که ترجیح می‌دهند از یک خبرنگار یا یک نشریه مالی، مشاوره بگیرند.

20 درصد از شرکت کنندگان گفتند که از پست اینستاگرامی کارداشیان مطلع شده‌اند، اما در همین مدت زمان، تعداد مالکان این ارز دیجیتال 31 درصد افزایش داشته است!

از بین کسانی که پست کارداشیان را در اینستاگرام مشاهده کردند، 19 درصد در EMAX سرمایه‌گذاری کردند، اما شارلوت پرینسیاتو ، تحلیلگر خدمات مالی شرکت Morning Consult اعتقاد دارد که این به معنای موثر بودن تاییدیه افراد مشهور در فضای کریپتو نیست.

"این بدان معنا نیست که حمایت سلبریتی‌ها برای ارز دیجیتال به طور کلی خوب است، حداقل از طرف کارداشیان‌ها فکر نمی‌کنم که اینطور باشد. پس از اینکه حین نظرسنجی اعلام کردیم که کارداشیان از اتریوم‌مکس حمایت کرده، شاهد کاهش 5 درصدی اعتماد شرکت کنندگان به ارزهای دیجیتال شدیم.

در حالی که افراد مبتدی در زمینه ارزهای دیجیتال ممکن است به سادگی به دنبال تبلیغات سلبریتی‌ها بروند، اما تحقیقات نشان می‌دهد که دارندگان سنتی ارزهای دیجیتال آنچنان اعتمادی به سلبریتی‌هایی چون کارداشیان‌ها ندارند. آن‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند تا از مشاوره های مالی و تحلیل‌های بنیادی در تصمیمات خود بهره برند.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام