آیا وقت آن رسیده تا بیت کوین های خود را بفروشید؟ جیم کرامر این طور فکر می کند
اخبار ارز دیجیتال

آیا وقت آن رسیده تا بیت کوین های خود را بفروشید؟ جیم کرامر این طور فکر می کند

جیم کرامر اعلام کرد که "تقریبا" تمام دارایی بیت کوین خود را فروخته است. کرامر علت فروش خود را مسائلی که بیت کوین را محاصره کرده اند، خواند. وی سرکوب اخیر ماینرهای چینی را به عنوان یکی از دلایل عنوان كرد. با پایین آمدن هش ریت، او هیچ دلیلی برای بازگشت قیمت بیت کوین نمی بیند.

کرامر در برنامه Squawk on the Street شرکت کرده بود تا در مورد سرمایه گذاری های خود صحبت کند. او سه دلیل را برای فروش عمده بیت کوین های خود ذکر کرد. فشار های منفی از سوی چین یکی از آن ها بود. که به اعتقاد او تازه شروع شده و ادامه خواهد یافت. علت دیگر که ذکر کرد ارز تتر بود. با اشاره به اینکه او به این ارز دیجیتال و پیوند آن با بازار اعتماد ندارد. و در نهایت، مسئله حملات باج افزارها. در گذشته از بیت کوین برای دریافت باج این حملات استفاده شده است.

 

کرامر نیازی به بیت کوین ندارد

در ادامه، کرامر در مورد سطح حمایتی فعلی بیت کوین با قیمت 30 هزار دلار صحبت کرد: ”30،000 دلار در یک چشم به هم زدن. نگاه کن، باید نگه داری شاید هم نقطه خرید باشد. ولی من این کارو نمی کنم. بیشتر بیت کوین هام رو فروختم و دیگه نیازی بهش ندارم."

میزبان برنامه Mad Money اعلام کرد که از درآمد فروش بیت کوین خود برای پرداخت رهن خانه اش استفاده کرده است. گرچه کرامر همیشه طرفداری بزرگ برای بیت کوین بوده، اما دیگر اعتقاد ندارد که قیمت بالاتر خواهد رفت.

برای این عقیده خود مشکلات ساختاری را علت می آورد: "قصدم این است که بگویم که بیت کوین به دلایل ساختاری افزایش نمی یابد."

جیم کرامر گفت که بیشتر بیت کوین خود را در محدوده قیمت 12 هزار دلار خریداری کرده است. و این یعنی به دست آوردن سودی بسیار زیاد از ارز دیجیتال شماره یک دنیای کریپتو. اما مشخص نیست که وی چه زمانی بیت کوین های خود را فروخته است.

وی همچنین اعلام کرد که وقتی بیت کوین به محدوده قیمت 10 هزار دلار برسد، قصد دارد تا دوباره سرمایه گذاری کند.

 

زمان فروش است؟

سرمایه گذاری همیشه یک ماجراجویی شخصی بوده است. مردم در زمان های مختلف بازار وارد آن می شوند. رنج های مختلف قیمت، چرخه های مختلف بازار. به همین دلیل است که میانگین سرمایه گذاری دلاری شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

نقطه قیمتی که کرامر در آن به بازار ورود کرده بود بگونه ای است که وی اکنون می تواند به راحتی آن را بفروشد و بداند که سود مناسبی کسب کرده است. افراد دیگر با قیمت های بسیار بالاتری خرید می کردند. حتی برخی از سرمایه گذاران در اوج بازار گاوی وارد بازار شدند. یعنی پرداخت تقریبا 65 هزار دلار به ازای هر بیت کوین.

به همین دلیل است که سرمایه گذاران باید خود به تنهایی تصمیم بگیرند که چه زمانی مناسب برای فروش است. کسب سود دلیل اصلی ما برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال است. بنابراین اگر در نقطه ای خرید کرده اید که اکنون در ضرر هستید، فروختن نمی تواند تصمیم مناسبی باشد.

علاوه بر این، شرایط می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال کرامر برای پرداخت مبلغ رهن خود، بیت کوین هایش را فروخت. او همچنین قمار می کند که بیت کوین تا 10 هزار دلار سقوط کند تا دوباره به بازار ورود کند.

فقط شما می دانید که چقدر توان تقبل ضرر دارید. شما بهتر از هر کسی دلیل سرمایه گذاری  خود را در بیت کوین می دانید. بنابراین شما تنها کسی هستید که می تواند تصمیم بگیرد چه زمانی بهترین زمان فروش برای شما است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام