بهترین زمان برای استخراج بیت کوین؛ همین حالا!
اخبار ارز دیجیتال

بهترین زمان برای استخراج بیت کوین؛ همین حالا!

شرایط و سود دهی استخراج بیت کوین هرگز به این خوبی نبوده و حالا نقاط مختلف جهان غیر از چین آماده استفاده از این فرصت فوق العاده هستند.

در چند هفته گذشته، بازار استخراج بیت کوین (BTC) شرایطی مانند قوی سیاه (نسیم نیکلاس طالب ریاضی دان برجسته قوی سیاه را برای توصیف شرایط غیر ممکن به کار برده است) را تجربه کرده است که منجر به عدم قطعیت و سردرگمی زیادی در مورد آینده این بازار شده. به همین دلیل احساس کردیم که بهتر است در مورد شرایط استخراج بیت کوین گزارشی تهیه کنیم و توضیح بدهیم که چرا زمان فوق العاده ای برای استخراج بیت کوین است.

ماینرهای بیت کوین برای امنیت بخشی به شبکه و برای هر بلوکی که استخراج می کنند، مقداری بیت کوین به عنوان پاداش دریافت می کنند. با افزایش تعداد استخراج گران، میزان سختی شبکه افزایش می یابد و پاداش هر یک از استخراج گران کاهش محسوسی پیدا می کند. برعکس این مسئله نیز صادق است، وقتی استخراج گران کمتری در شبکه به فعالیت می پردازند، میزان دشواری کاهش می یابد و پاداش برای هر استخراج کننده افزایش پیدا می کند. با توجه به نکته ای که بیان شد، اکنون بهترین زمان برای استخراج گران بیت کوین است تا از تمام ظرفیت های خود استفاده کنند.

اخیراً، شاهد کاهشی تاریخی در نرخ سختی استخراج شبکه بیت کوین بوده ایم. نمودار بالا تأثیرات اولیه سرکوب استخراج گران بیت کوین در چین را نشان می دهد.

دلایل احتمالی زیادی برای این اتفاق وجود دارد، اما نتیجه کلی این است که مهاجرت استخراج گران بیت کوین و تجهیزات آنها از چین آغاز شده است. از 2 ژوئیه نرخ سختی شبکه 27.94 درصد کاهش پیدا کرده است. این چهارمین تعدیل منفی در سختی استخراج بیت کوین بود که به طور متوالی اتفاق می افتاد، سختی شبکه از اوایل ماه می تقریبا 50 درصد کاهش را تجربه کرده است.

بیایید نگاهی به آخرین اندازه های زمانی بلاک های بیت کوین بیاندازیم:

حتی با وجود رکورد بی سابقه قیمت بیت کوین، ما همچنان انتظار کاهش نرخ سختی شبکه را در آینده ای نزدیک داریم.

با این حال ، کاهش سختی شبکه هنوز تمام نشده و با افت نرخ در اوایل ماه جولای، نوسانات همچنان ادامه دارد زیرا برای شبکه طول خواهد کشید تا متوجه آفلاین شدن تعداد زیادی از ماینر ها بشود. رویداد های ذکر شده تغییرات چشمگیر و سریعی را در بازار استخراج بیت کوین ایجاد کرده اند، اما عمده تغییراتی که در بازار شکل خواهند داد ازین قرار است:

  1. کمبود برق ارزان و زیر ساخت های مناسب با دسترسی به توان برقی ایده آل. زیر ساخت کافی برای تامین تقاضای مورد نیاز استخراج گران چینی ها به سادگی تامین نخواهد شد.
  2. قیمت تجهیزات استخراج به سرعت کاهش یافته و سودآوری برای استخراج گران افزایش می یابد. ما تخمین می زنیم که قیمت تجهیزات با توجه به سیل شدن تجهیزات به بازار، به پایین ترین سطح خود خواهد رسید، در حالی که سودآوری ماینر ها افزایش خواهد یافت. در نتیجه، حدس ما این است که سود ماینر های بیت کوین بعد از تنظیم سختی شبکه 35 درصد افزایش را به خود خواهد دید.
  3. مذاکره، عقد قرارداد و توسعه مکان های با زیر ساخت مناسب ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد. با توجه به این شرایط، اپراتور هایی که در حال حاضر در حال استخراج بیت کوین هستند از یک فرصت منحصر به فرد برخوردارند زیرا از قبل منابع و همکاری های لازم را در اختیار دارند که می توانند از آنها استفاده کنند.

 

آخرین باری که میزان سختی شبکه حدود 15 تریلیون بود، ارزش بیت کوین تنها 7000 دلار بود. در حال حاضر، قیمت بیت کوین حدود 32000 دلار است که بیش از چهار برابر بیشتر است. با وجود سخت افزارهای ارزان قیمت برای استخراج و قیمت بالای بیت کوین، فرصت استخراج بیت کوین هرگز به این خوبی نبوده. درگیری ها در حال حاضر مربوط به فراهم آوردن زیرساخت های مناسب است و نه سخت افزار های مناسب.

همان طور که همه سرمایه گذاران می دانند، بهترین زمان سرمایه گذاری وقتی است که هزینه ها به شدت کاهش می یابد. برای استخراج بیت کوین وقت سرمایه گذاری همین حالاست!

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام