محدودیت‌های جدید صرافی‌های Huobi و Binance برای کاربران چینی
اخبار ارز دیجیتال

محدودیت‌های جدید صرافی‌های Huobi و Binance برای کاربران چینی

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال رسانه دنیای ترید، این دو غول فعال در صنعت ارزهای دیجیتال، با فشارهای شدیدی در چین دست و پنجه نرم می‌کنند.

صرافی ارز دیجیتال Huobi به تازگی اعلام کرده است که "به تدریج" همه کاربران چینی فعلی خود را تا پایان سال "به منظور پیروی از مقررات محلی" بلاک می‌کند:

"Huobi Global حساب‌های کاربری مستقر در سرزمین اصلی چین را تا ساعت 24:00 (UTC+8) در 31 دسامبر 2021 به تدریج از دسترس خارج می‌کند و امنیت دارایی‌های کاربران را نیز تضمین خواهد کرد. ما از طریق اطلاعیه های رسمی، ایمیل‌ها، پیام‌های متنی و غیره، برنامه‌ها و جزئیات خاص بعدی را به اطلاع کاربران خواهیم رساند."

در همین حال، Binance رقیب دیگر Huobi نیز به کاربران جدید از سرزمین اصلی چین، اجازه نمی‌دهد تا در این صرافی ثبت نام کنند. در 25 سپتامبر، هووبی نیز در تلاش بود تا مانع از ایجاد حساب‌های جدید توسط ساکنان چین شود.

کالین وو، وبلاگ‌نویس چینی ارزهای دیجیتال، خاطرنشان کرد که در حال حاضر صرافی‌های فعال در چین، تحت فشارهای شدیدتری قرار دارند. همانطور که پیش‌تر گزارش دادیم، بانک خلق چین، اخیراً اطلاعیه ای صادر کرده است که می‌گوید ارائه خدمات صرافی‌های خارجی، به کاربران در سرزمین اصلی چین غیرقانونی قلمداد می‌شود.

هر دو صرافی Binance و Huobi در ابتدا در چین تاسیس شدند، اما پس از آنکه دولت در سال 2017 تجارت ارز دیجیتال در داخل کشور را ممنوع اعلام کرد، این دو غول ارز دیجیتال نیز مجبور شدند تا به سرزمین‌های دیگری مهاجرت کنند.

حالا، معامله‌گران چینی نیز مانند ایرانی‌ها برای معامله ارزهای دیجیتال به VPN نیاز خواهند داشت.

سقوط تتر در چین

سرکوب شدید صنعت کریپتو در چین، فشار فروش قابل توجهی را بر تتر  (USDT)، بزرگترین استیبل کوین جهان وارد کرده است. در 25 سپتامبر، معامله تتر با ده درصد تخفیف در مقابل یوان چین انجام شد.

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام