همکاری صرافی اف‌تی‌ایکس با گیم‌استاپ در امریکا؛ ادامه خبرسازی سولانا
اخبار ارز دیجیتال

همکاری صرافی اف‌تی‌ایکس با گیم‌استاپ در امریکا؛ ادامه خبرسازی سولانا

طبق بیانیه مطبوعاتی که 7 سپتامبر منتشر شد، گیم‌استاپ (GameStop) یک همکاری جدید با شاخه امریکای اف‌تی‌ایکس به امضا رسانده و هدف این همکاری نیز، معرفی مشتریان خود به "جامعه و بازارهای دارایی دیجیتال اف‌تی‌ایکس" گفته شده است. طبق این بیانیه مطبوعاتی، از امروز برخی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی گیم‌استاپ کارت‌های هدیه FTX را به مشتریان خود عرضه می‌کنند و در ادامه آمده است که «شریک خرده‌فروشی ترجیحی اف‌تی‌ایکس در ایالات متحده گیم‌استاپ خواهد بود». از این‌ها گذشته، این بیانیه مطبوعاتی جزئیات مالی این مشارکت را فاش نکرد.

همکاری گیم استاپ و اف تی ایکس

سی‌ان‌بی‌سی اخیرا گزارش داد که مجموع فروش بازی‌های ویدیویی، لوازم الکترونیکی مصرفی و بازی‌های خرده‌فروشی بازی‌های ویدیویی گیم‌استاپ به 1.14 میلیارد دلار کاهش یافته، در حالی که زیان آن در سه ماهه دوم مالی منتهی به 30 جولای نیز به 108 میلیون دلار رسیده است که نشان از شرایط نه چندان ایده‌آل این شرکت دارد.

در همین حال، سهام گیم استاپ به دنبال اخبار مربوط به این همکاری جدید حدود 10 درصد افزایش یافت. گیم‌استاپ همچنان با معرفی یک کیف پول دیجیتالی که به کاربران اجازه می‌دهد رمزارزها و NFT‌ها را دریافت و ارسال کنند، تلاش کرده تا کسب‌وکار خود را به سمت فضای وب 3 سوق دهد. این شرکت همچنین پروژه NFT بازار خود را در 11 جولای راه اندازی کرد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام