اولین کیف‌پول موبایلی سولانا توسط SolFlare عرضه می‌شود
اخبار ارز دیجیتال

اولین کیف‌پول موبایلی سولانا توسط SolFlare عرضه می‌شود

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، نسخه موبایل کیف‌پول پیشگام SolFlare با قابلیت‌های dApp برای بلاک‌چین سولانا عرضه خواهد شد.

امکان جدیدی، هم برای دستگاه‌های iOS و هم برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید در دسترس قرار خواهد گرفت. این قابلیت جدید، فصل جدیدی برای کاربران شبکه سولانا خواهد بود تا در حوزه‌های DeFi و NFT، با هر سطحی از تخصص روی تلفن هوشمند خود به فعالیت بپردازند.

پلت‌فرم SolFlare روی تلفن هوشمند شما

طبق یک بیانیه مطبوعاتی که توسط تیم SolFlare به اشتراک گذاشته شد، نسخه موبایل این پلت‌فرم، اکنون در بازارهای نرم‌افزاری اپ استور و گوگل پلی در دسترس است.

نسخه موبایلی پلت‌فرم SolFlare، به عنوان یک ابزار غیرامانی، برای ذخیره و انتقال توکن‌های SOL و SLP معرفی شده است. نسخه موبایل این پلت‌فرم، دارای یک جعبه‌ابزار مشابه با نسخه‌های دسکتاپ و پلاگین (Plug-in) خواهد بود.

فیلیپ دراگوسلاویچ، یکی از بنیان‌گذاران SolFlare، تاکید می‌کند که این نسخه، گامی مهم برای پذیرش سولانا و پیشرفت اکوسیستم آن است:

ما فکر می‌کنیم که گشودن درهای اکوسیستم سولانا به روی کاربران تلفن همراه، یک حرکت بزرگ برای بهبود پذیرش آن خواهد بود. هر سال تعداد بیشتری از کاربران کریپتو از طریق موبایل با ارزهای دیجیتال تعامل می‌کنند و ما معتقدیم آسان کردن تجربه کاربری سولانا برای این کاربران، کلید تداوم رشد انفجاری آن است.

در نسخه‌های آتی، کاربران موبایل SolFlare، امکان یکپارچه‌سازی با کیف‌پول سخت‌افزاری و یک ماژول برای مبادله توکن‌های همتا به همتای غیرامانی را نیز دریافت خواهند کرد.

NFTها، DeFiها و سهام‌گذاری در SolFlare

SolFlare علاوه بر اینکه یک کیف‌پول جدید با محوریت سولانا است، به مشتریان خود این فرصت را نیز می‌دهد تا از دارایی‌های دیجیتال غیرفعال خود کسب درآمد کنند. در SolFlare امکان استیک کردن ارز دیجیتال سولانا نیز فراهم خواهد شد.

علاوه بر این‌ها، SolFlare برای ذخیره و ارسال NFT‌های مبتنی بر شبکه سولانا نیز مناسب خواهد بود.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام