انگلستان فعالیت Binance را ممنوع کرد
اخبار ارز دیجیتال

انگلستان فعالیت Binance را ممنوع کرد

نهاد قانون گذاری مالی انگلستان دستور به ممنوعیت فعالیت Binance، یکی از بزرگترین صرافی های ارز رمزنگاری شده در جهان داده است، این دستور شامل این است که بایننس تمام فعالیت های قانونی خود را در این کشور متوقف کند. این نهاد همچنین به کاربران در مورد استفاده ازین صرافی که به تازگی مورد توجه جهانی قرار گرفته است، هشدار داد.

در اطلاعیه ای به تاریخ 25 ژوئن، اداره امور مالی انگلستان (FCA) گفت که " Binance Ltd نباید بدون موافقت قبلی کتبی FCA، فعالیت های تنظیم شده مالی انجام دهد. با اعلام هشدار فوری".

Binance روز یکشنبه به درخواستی که برای اظهار نظر آن ها وجود داشت، پاسخی نداد.

در حالی که معاملات ارزهای رمزپایه به طور مستقیم در انگلیس قانون گذاری نشده است، اما ارائه خدماتی مانند معامله مشتقات ارزهای رمزپایه مستلزم مجوز است.

FCA به Binance گفته است كه تا 30 ژوئن باید اعلامیه ای با این عنوان که "BINANCE MARKETS LIMITED مجاز به انجام فعالیت های قانونی در انگلیس نیست" را در وب سایت و كانال های رسانه ای خود نمایش دهد.

همچنین باید کلیه سوابق مربوط به کاربران انگلستان را ذخیره و ایمن سازی کند و به FCA اطلاع دهد که این کار تا 2 جولای انجام شده است.

قانون گذار توضیح نداده که چرا این اقدامات را علیه Binance اتخاذ کرده است، صرافی ای که قبلاً گفته بود که تعهدات قانونی خود را "بسیار جدی" می گیرد و "به طور مشترک با تنظیم کننده ها و قانون گذاران" همکاری خواهد کرد.

FCA در حال نظارت بر تجارت ارزهای رمزنگاری شده است، که محبوبیت آن در انگلیس همراه با سایر کشورهای جهان رو به افزایش روز افزون است.

از ماه ژانویه، FCA تمام شرکت های ارائه دهنده خدمات مرتبط با ارزهای رمزپایه را ملزم به ثبت نام و نشان دادن انطباق آنها با قوانین ضد پولشویی کرده است. اما در اوایل ماه جاری اعلام شد که فقط پنج شرکت ثبت نام کرده اند و اکثریت آنها هنوز همکاری نکرده اند.

در اعلامیه ای که در وب سایت آژانس خدمات مالی ژاپن به تاریخ 25 ژوئن منتشر شد، گفته شده که Binance به طور غیر قانونی در این کشور فعالیت می کند.

ماه گذشته، بلومبرگ گزارش داد که مقامات وزارت دادگستری ایالات متحده و سرویس درآمد داخلی که پولشویی و جرایم مالیاتی را تحقیق می کنند، از افرادی مطلع از مجموعه بایننس اطلاعاتی را جست و جو کرده اند.

در ماه آوریل، قانون گذار مالی آلمان BaFin نیز در مورد این صرافی، به دلیل ارائه توکن های دیجیتال بدون مشخص بودن سرمایه گزاری های اولیه هشدار داد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام