ایلان ماسک و جک دورسی طی رویدادی در ماه ژوئیه در مورد بیت کوین گفت و گو خواهند کرد
اخبار ارز دیجیتال

ایلان ماسک و جک دورسی طی رویدادی در ماه ژوئیه در مورد بیت کوین گفت و گو خواهند کرد

این اتفاق را بهتر است تثلیث مقدس فناوری بنامید.

گاوهای خشمگین بیت کوین، جک دورسی، مدیرعامل توییتر TWTR (و همچنین square’s SQ) و ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا TSLA، روز جمعه در توئیتر توافق کردند تا در مورد چشم انداز ارز رمزنگاری شده شماره یک جهان طی رویدادی در ماه آینده بحث کنند. کتی وود از ARK Invest این ایده را "درخشان" خواند.

صحبت در مورد رویدادی به نام “The B Word” است، که به عنوان یک اقدام آموزشی برای گسترش استفاده و افزایش آگاهی از بیت کوین و سایر دارایی های رمزنگاری خود را تعریف می کند.

روز جمعه، ماسک به توئیت دورسی در تبلیغ این رویداد آنلاین پاسخ داد و این دو میلیاردر، که گاهی اوقات نظرات ضد و نقیضی در مورد آینده بیت کوین و استخراج آن داشتند توافق کردند تا برای بحث در این مورد در کنار یکدیگر قرار بگیرند. هرچند مشخص نیست که آیا آنها قصد دارند این کار را به صورت مجازی انجام بدهند یا حضوری.

رویداد آنلاین B Word از 21 ژوئیه آغاز می شود و حمایت مالی ARK Invest را داراست، جایی که کتی وود مدیرعامل و مدیر ارشد سرمایه گذاری آن است.

مشخص نیست که آیا وود مشتاق شرکت در بحث با دورسی و ماسک است یا فقط از دیدن غول های فناوری که قصد دارند یک گفت و گوی رو در رو داشته باشند، خوشحال است. اما، به عنوان مدیر صندوق های قابل معامله که تخصصش سرمایه گذاری روی نوآوری های مناقشه برانگیز است، قطعا او یک حامی بزرگ برای دارایی های تکنولوژیک جدید و شرکت هایی است که این دو مدیرعامل با آنها ارتباط دارند.

دورسی پلتفرم پرداخت Square و شبکه رسانه اجتماعی .Twitter Inc را اداره می کند، در حالی که ماسک علاوه بر ساخت و تولید وسایل نقلیه الکتریکی، SpaceX را نیز اداره می کند. هر سه پشتیبان آینده دار بودن پرداخت ها و دارایی های دیجیتالی مانند بیت کوین هستند.

با این حال، بحث عمومی این دو در مورد گفت و گویی در آینده تاثیر چندانی روی قیمت دارایی های رمزنگاری نداشت.

بیت کوین در روز جمعه تقریبا 4٪ پایین رفت و در CoinDesk به 32،713.41 دلار تغییر قیمت داد، همچنین مجموعه ارزهای دیجیتال به طور کلی نیز تحت فشار هستند، به استثنای دوج کوین که در این مدت 6٪ رشد داشت.

با این وجود بازارهای مالی سنتی با بالاتر رفتن شاخص DJIA داوجونز، شاخص S&P 500 SPX و شاخص کامپوزیت Nasdaq همراه بود و به طور صعودی دنبال شد.

این اتفاق برای وود تلاشی شخصی برای بازگشت به مسیر بازار می تواند باشد. با توجه به اینکه سرمایه گذاری هایش در ماه می در بازار سنتی سودآور و در بازار های تکنولوژی ضررده بوده اند.

وود مقدار شرط بندی خود را در بازار دو برابر کرده و پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین در نهایت به 500 هزار دلار خواهد رسید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام