دونالد ترامپ در مورد بیت کوین؛ فاجعه ای در آستانه رخ دادن
اخبار ارز دیجیتال

دونالد ترامپ در مورد بیت کوین؛ فاجعه ای در آستانه رخ دادن

در مصاحبه ای با Fox Business که امروز منتشر شد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مورد وضعیت بازارهای وال استریت، پیشرفت های دولت فعلی و همچنین پتانسیل بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال صحبت کرد.

رئیس جمهور سابق در پاسخ به سوالات در این موارد گفت: "من از واحد پول ایالات متحده خوشم می آید، اما فکر می کنم بقیه ارز ها به طور بالقوه فاجعه ای هستند که باید منتظر وقوع آن باشیم."

او ادامه داد:

"آن ها ممکن است جعلی باشند. چه کسی می داند آن ها چه هستند؟ آن ها [ارزهای دیجیتال] مطمئناً چیزی هستند که مردم خیلی از آن اطلاع ندارند."

او همچنین از حفاظت از حاکمیت دلار آمریکا به عنوان اولویت اول در مقابل پیشبرد سیستم مالی راکد و استفاده از مزایایی که فناوری های رمزنگاری و بلاک چین ارائه می دهند، صحبت کرد.

با وجود این اظهارات منفی ترامپ، ارزش بازار کریپتو در زمان انتشار بدون تأثیر ازین صحبت ها به نظر می رسد. بیت کوین  0.24 درصد در روز گذشته افزایش یافته، اتریوم 5.81 درصد افزایش یافته است، در همین حال دارایی رتبه سوم بازار، آدا کاردانو 0.83 درصد افزایش یافته است.

در مقابل، جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، موضعی به ظاهر ملایم تر در مورد فضای رمزنگاری شده اتخاذ کرده است، اما هنوز با احتیاط عمل می کند.

در اوایل سال جاری، رئیس جمهور بایدن رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی کالا یا CFTC، گری گنسلر را به عنوان سرپرست جدید کمیسیون اوراق بهادار و بورس یا SEC منصوب کرد.

گنسلر تاکنون یک رویکرد نظارتی سختگیرانه اتخاذ کرده است که بر ایجاد تعادل بین کمک به نوآوری و حفاظت از منافع شرکت کنندگان در بازار متمرکز است.

در ابتدای این ماه، گنسلر اعتقادات خود را مبنی بر اینکه بازار به "نهاد های نظارتی جدید برای جلوگیری از افتادن تراکنش، محصولات و سیستم عامل ها در شکاف نظارتی" و همچنین "منابع بیشتر برای محافظت از سرمایه گذاران در این بخش رو به رشد و بی ثبات" نیاز دارد، اعلام کرد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام