با رشد دوباره سهام Coinbase Global بیت کوین و دیگر آلت کوین ها نیز رشد خواهند کرد؟
اخبار ارز دیجیتال

با رشد دوباره سهام Coinbase Global بیت کوین و دیگر آلت کوین ها نیز رشد خواهند کرد؟

عرضه سهام Coinbase Global (COIN) در Nasdaq برای صنعت رمزنگاری چیزی جز تاثیر منفی نداشته است. این عرضه اولیه منجر به اوج گیری آخر بیت کوین و کشتار و خون ریزی در بازار آلت کوین ها شد. حتی خود این سهام نیز در روزهای اولیه این عرضه سقوط بدی را تجربه کرد.

اما اکنون COIN شروع به جهش کرده و از تنها مقاومت نزولی که تاکنون شناخته عبور کرده و می تواند برای بازیابی آماده باشد. در عین حال، این اتفاق می تواند ناشی از بازگشت هیجان مثبت به بخش های دیگر بازار کریپتو باشد که در سهام COIN نیز نمود پیدا کرده است.

 

بازیابی قیمت Coinbase Global روی Nasdaq می تواند اعتماد به نفس را به گاوهای بیت کوین بازگرداند

وقتی Coinbase Global روی Nasdaq راه اندازی شد ، بلافاصله دست خوش نوسان شدیدی شد. سهام تازه عرضه شده در بازار که بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده را نمایندگی می کرد با هر سهم حدود 380 دلار آغاز به کار کرد و به بالاترین سطح 429 دلار رسید.

اولین پایان قیمت این سهم حدود 328 دلار به صدا درآمد و از آن زمان به بعد دست خوش چیزی جز سرازیری نبود. به طور بالقوه یک سطح حمایتی 207 دلاری به ازای هر COIN روی چارت شکل گرفته و این دارایی در حال حاضر سه سطح مقاومتی نزولی خود را از جمله سطحی که بیشترین تماس قیمتی با آن اتفاق افتاده بود را، پشت سر گذاشته.

 

COIN بعد از برک آوت زیر سطح مقاومتی تاریخی اش به سر می برد

در تحلیل تکنیکال، شکستن سه خط روند مورب می تواند نشانه یک تغییر قیمت بزرگ تر باشد، که این اتفاق در حال حاضر به بالا بردن قیمت بقیه ارزهای رمزنگاری نیز کمک کرده است.

COIN می تواند تأثیر بسیار زیادی بر فضای رمزنگاری داشته باشد، همانطور که با سقوطش باعث کاهش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شد. حالا با بازگشت قیمت COIN، ارزهای رمزنگاری شده که Coinbase به مشتریان خود ارائه می دهد نیز در حال تجربه افزایش قیمت هستند.

 

COIN از دو سطح مهم اندیکاتور ایچیموکو عبور کرده است

تحلیل تکنیکال صعودی COIN; مطابق با عملکرد فعلی بیت کوین و دیگر آلت کوین ها

با توجه به سیگنال های تکنیکال دیگر نیز، انتظار افزایش قیمت سهام این صرافی شناخته شده با بیت کوین و اتریوم را خواهیم داشت. قیمت بالاتر از سطوح Tenken-sen و Kijun-sen در اندیکاتور Ichimoku بسته شده است و اگر سطح آبی سطح قرمز را بشکند، می توانیم انتظار رشدی پایدار داشته باشیم.

COIN همچنین در حال آزاد کردن نواسانات تحت فشار و انجام نشده گذشته نیز هست، همانطور که توسط بولینگر باند نشان داده شده است. پس از چند هفته فشار شدید روی قیمت، شکستن به بالای سطح BB میانی و بسته شدن بالای باند بالایی، طبیعتا باید باعث افزایش سهام Coinbase شود.

 

بسته شدن قیمت بالای سطح بالایی باند برای قیمت سهام COIN بسیار مثبت است

در همین حین، بیت کوین و سایر کوین های برتر در بازه زمانی روزانه روی سطح BB میانه به سر می برند و واکنش به سطوح باند را به نمایش می گذارند. وقتی سطوح باند بولینگر مانند موارد گفته شده روی قیمت اعمال فشار می کنند، این اتفاق نشان از یک حرکت عظیم در آینده می دهد. هرچند که جهت این حرکت عظیم کمتر مشخص است، عملکرد قیمت نسبت به خط میانی BB، اغلب جهت را به ما نشان می دهد.

با توجه به اینکه COIN، بیت کوین و بسیاری از دارایی های موجود روی سطح BB میانه حرکت می کنند، قیمت پایانی کندل روزانه امروز می تواند ایده بهتری ارائه دهد که آیا این دارایی ها آماده بازیابی قیمتی هستند یا اینکه تحرکات قیمتی اخیر تنها یک تله کوچک بوده است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام