تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ تقلا زیر مقاومت 40 هزار دلاری
اخبار ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ تقلا زیر مقاومت 40 هزار دلاری

بازگشت به سطح 34 هزار دلار می تواند پول بکی به سطوح قیمتی قبل باشد تا ادامه روند صعودی کوتاه مدت را تکمیل کند.

بیت کوین (BTC) از سطح مقاومتی 40،000 دلاری شروع به حرکتی نزولی کرده است (در ساعاتی که معامله گران آسیایی به معامله می پردازند). روند صعودی کوتاه مدت به نظر می رسد که تمام شده باشد، اگرچه حمایت 34 هزار دلاری می تواند روند پول بک را برای ما تا آخر هفته ترسیم کند.

برای جزییات بیشتر و نحوه ورود به معامله با استفاده از داده‌های ارائه شده در این تحلیل، سیگنال رایگان بیت کوین دنیای ترید را مطالعه کنید.

روند نزولی میان مدت نیز هنوز صادق و معتبر است به این علت که هنوز با قله های قیمتی ضعیف تر و کف های قیمتی قوی تری رو به رو هستیم. خریداران به طور مداوم شروع به خارج شدن از بازار روی سطوح مقاومتی می کنند، اگرچه از زمان شروع شدن روند نزولی از ماه می ( که شاهد سقوط قیمت تا 30 هزار دلار بودیم) تا کنون، مومنتوم نزولی به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله حدود 38،800 دلار معامله می شد و طی 24 ساعت گذشته 3٪ کاهش قیمت داشته است.

نمودار روزانه بیت کوین که سطوح مقاومت و حمایت را بر اساس RSI نشان می دهد

  • شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار روزانه بیشترین میزان خستگی را در خریداران نشان می دهد، که می تواند فروشندگان کوتاه مدت را تا سطوح قیمتی پایین تری وارد بازار کند (اتفاقی خرسی برای بازار به صورت کوتاه مدت). این شاخص به ما سیگنال های نزولی کوتاه مدتی را نشان می دهد.
  • مقاومتی قوی بین 40،000 تا 42،000 دلار وجود دارد که نزدیک به میانگین متحرک 100 روزه است.
  • میانگین متحرک 50 روزه به سمت حمایت 34000 دلار در حال حرکت است، این نشان می دهد که خریداران احتمالا به این سطح برای افزایش مومنتوم روند صعودی نگاه خواهند کرد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام