ادامه‌ی روند نزولی بیت کوین و اتریوم؛ سقوط مجدد آلتکوین‌ها
اخبار ارز دیجیتال

ادامه‌ی روند نزولی بیت کوین و اتریوم؛ سقوط مجدد آلتکوین‌ها

با بالاگرفتن تنش‌ها در منطقه‌ی اوکراین، قیمت ارزهای دیجیتال نیز سیر نزولی به‌خود گرفته‌اند. در حاصل حاضر بیت کوین در محدوده ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود و اتریوم نیز سطح حمایتی ۳ هزار دلاری خود را از دست داده است.

پس از آنکه بیت کوین نتوانست سطح حمایتی 43,200 دلار را حفظ کند روند نزولی، قیمت این ارز دیجیتال را به محدوده‌ی 42,000 دلار رسانده است. شرایط مشابهی برای برخی از آلتکوین‌های برتر بازار مانند ریپل، آدا، دوج و ... رخ داده است؛ ریپل سطح کلیدی 0.80 دلار را از دست داده و آدا نیز در منطقه حمایتی 1 دلار در نوسان است.

سایر آلتکوین‌های دیگر نظیر AVAX ،MATIC ،NEAR ،ALGO و ... نیز حدود 5 تا 10 درصد از ارزششان کاسته شده است.

مطالعه این بخش پیشنهاد می‌شود: سیگنال رایگان ارز دیجیتال

اتریوم با از دست‌دادن منطقه حمایتی 3,000 دلار در محدود قیمتی 2,880 دلار قرار گرفته است. در صورتی که روند نزولی برای این ارز دیجیتال حفظ شود سطح مقاومتی بعدی که می‌تواند مانع این ریزش شود، 2,750 دلار خواهد بود. در صورت تغییر روند نزولی، اتریوم احتمالاً با اولین مقاومت خود در سطح 3,000 دلار برخورد خواهد داشت و در صورت شکسته‌شدن این سطح می‌توانیم شاهد محدوده‌ی قیمتی 3,120 دلار برای این شبکه بلاک چینی باشیم.

در این میان بایننس کوین نیز با 3 درصد کاهش، زیر 400 دلار معامله می‌شود و اگر روند نزولی نیز برای این ارز ادامه پیدا کند 385 دلار می‌تواند سطح مقاومت بعدی باشد که از ریزش بیشتر BNB جلوگیری کند.

سولانا نیز شرایط مشابه با سایر آلتکوین‌ها دارد. اگر روند نزولی همچنان پابرجا بماند احتمال آزمایش سطح قیمتی 85 دلار نیز برای این ارز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

ریپل نیز که در محدوده قیمتی 0.80 دلار قرار گرفته به‌نظر می‌رسد با ادامه‌دار‌شدن شرایط بازار ناحیه مقاومتی 0.78 دلار را آزمایش کند و در صورتی که خریداران نتوانند این قیمت را حفظ کنند شاهد برخورد با ناحیه 0.75 دلار خواهیم بود.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام