Athena به دنبال راه اندازی 1500 دستگاه ATM بیت کوین در السالوادور
اخبار ارز دیجیتال

Athena به دنبال راه اندازی 1500 دستگاه ATM بیت کوین در السالوادور

Athena اعلام کرده است که قصد دارد 1500 دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال جدید در سرتاسر کشور السالوادور نصب کند. آن ها قصد دارند که این کار را زودتر از وضع قانون بیت کوین در این کشور انجام دهد. قانون بیت کوین از 7 سپتامبر اجرایی خواهد شد. آتنا تصمیم دارد تا 1 میلیون دلار در این پروژه سرمایه گذاری کند. این پول صرف استخدام کارمندان جدید و راه اندازی یک دفتر خواهد شد.

Athena Bitcoin یک شرکت تولید ATM ارزهای رمز نگاری است. آنها دستگاه های خودپرداز را در مکان های مختلف در سرتاسر جهان راه اندازی می کنند. پروژه های آنها در سرتاسر ایالات متحده، کلمبیا و آرژانتین گسترش یافته است. و حالا آنها قصد دارند السالوادور را نیز به لیست خود اضافه کنند. شما می توانید از طریق دستگاه های خودپرداز آتنا بیت کوین خرید و فروش کنید. همه آن چه که گفتیم مطابق چیزی است که در وبسایت آنها نوشته است.

 

السالوادور خواستار بیت کوین است

طبق گفته آتنا، رئیس جمهور السالوادور راه اندازی 1500 دستگاه خودپرداز را درخواست کرده است. آنها اذعان می کنند که این یک چالش است اما با این وجود این کار را انجام خواهند داد. برنامه آن ها راه اندازی این دستگاه ها بصورت مرحله ای است؛ استخدام تدریجی کارمندان و افتتاح دفتر برای این که روند کار بدون مشکل پیش برود.

این شرکت ATM در حال حاضر دو دستگاه خودپرداز آزمایشی در السالوادور نصب کرده است. یکی از این دو در ساحل ال زونته است. دیگری در ساحل El Tunco راه اندازی شده است. آنها بخشی از آزمایشی هستند که به عنوان ساحل Bitcoin شناخته می شود.

این ها همه در ادامه به تصویب رسیدن بیت کوین به عنوان یک دارایی قانونی در کشور السالوادور بود. در تاریخ 8 ژوئن، رئیس جمهور، ناییب بوکله، اعلام کرده بود که بیت کوین در این کشور پذیرفته خواهد شد. این قانون حواله های شهروندان خارج از کشور را نیز آسان تر خواهد کرد.

همچنین می تواند به معاملات بزرگ تجاری کمک کند. استفاده از بیت کوین روند پرداختها را برای آن ها آسان و سریعتر می کند.

 

هر کجا که باشید بیت کوین هم هست

خبر نصب 1500 دستگاه خودپرداز بیت کوین در سرتاسر کشور السالوادور اخیرا فاش شده است. اگرچه 1500 به نظر خیلی زیاد نمی رسد، اما وقتی اندازه السالوادور را در نظر بگیرید متوجه می شوید که عددی قابل توجه است.

السالوادور کشوری نسبتاً کوچک است. مساحت آن فقط 21 کیلومتر مربع است. این بدان معنی است که با 1500 دستگاه خودپرداز، به ازای هر 14 مایل مربع خودپردازی در این کشور وجود خواهد داشت.

این یعنی هر 10 دقیقه یک دستگاه خودپرداز بیت کوین! در صورت نیاز به خرید بیت کوین، شهروندان این کشور بیش از 10 دقیقه مجبور نیستند زمان بگذارند. 1500 دستگاه خودپرداز به معنای یک خودپرداز برای هر 4000 نفر است.

این دستگاه های خودپرداز سهولت استفاده از بیت کوین را بهبود می بخشند. این پروژه به رفع شک و تردید در مورد دسترسی های بیت کوین برای هر شهروند کمک خواهد کرد.

آتنا بیت کوین گفته است که ابتدا در مناطق شلوغ شروع به کار می کنند. مناطقی که دانش بیشتری در مورد بیت کوین وجود دارد. و سپس آنها به تدریج از آنجا کار را توسعه خواهند داد.

طبق آمار سایت Coin ATM Radar در حال حاضر 22170 دستگاه خودپرداز بیت کوین در جهان وجود دارد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام