فوری:امضای قرارداد فیفا با بلاکچین الگوراند| رشد انفجاری ALGO
اخبار ارز دیجیتال

فوری:امضای قرارداد فیفا با بلاکچین الگوراند| رشد انفجاری ALGO

فیفا با بلاکچین الگوراند (Algorand) قرارداد حمایت مالی و مشارکت فنی امضا کرد. به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، همانطور که جهان خود را برای جام جهانی 2022 در قطر آماده می کند، فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، به دنبال جا پایی در دنیای ارز دیجیتال، توجه خود را به صنعت بلاکچین متمرکز کرده است. به تازگی، فیفا با پلتفرم بلاک چین Algorand یک قرارداد حمایت مالی و مشارکت فنی امضا کرده است.

 

به نقل از رسانه کوین گپ (coingape) در این قرارداد، الگوراند یک کیف پول با پشتیبانی بلاک چین ارائه خواهد داد. Algorand با ارائه گزینه های کیف پول بلاک چین و تقویت حضور فیفا در بخش NFT فوتبالی، به فیفا در پیشرفت بیشتر استراتژی دارایی دیجیتال خود کمک خواهد کرد. این فرصت، الگوراند را به همراه رسمی مهندسی بلاک چین فیفا تبدیل خواهد کرد. بر اساس این قرارداد، الگوراند حامی منطقه‌ای فیفا در آمریکای شمالی و اروپا در فینال جام جهانی فوتبال 2022 در قطر و همچنین در جام جهانی زنان 2023 در استرالیا و نیوزلند خواهد بود.

 

 

قرارداد فیفا با الگوراند (Algorand)

جانی اینفانتینو (Gianni Infantino)، رئیس فیفا، با اعلام این خبر در سخنانی خطاب به خبرنگاران سراسر جهان ابزار خشنودی کرد و افزود:

"خوشحالیم که همکاری (فیفا) با Algorand را اعلام می کنیم. این همکاری نشانه روشنی از تعهد فیفا به جستجوی مستمر کانال‌های نوآورانه به منظور رشد درآمد پایدار برای سرمایه‌گذاری مجدد، بیشتر در فوتبال است که شفافیت را برای سهامداران و هواداران فوتبال در سراسر جهان تضمین می‌کند. و این [شفافیت] به واقع، نکته کلیدی در چشم‌انداز ما برای جهانی کردن فوتبال است. من مشتاقانه منتظر یک همکاری طولانی و پربار با الگوراند هستم."

ایجاد استراتژی دارایی های دیجیتال برای فیفا

بلاک چین که به عنوان فناوری دفتر کل توزیع شده نیز محبوب است، داده ها را به روشی شفاف و بدون دستکاری ذخیره می کند. استفاده از بلاک چین نیز با توانایی آن برای میزبانی چندین دارایی دیجیتال افزایش یافته است.

به عنوان بخشی از این قرارداد مشارکت، الگوراند به فیفا در توسعه استراتژی دارایی های دیجیتال خود کمک خواهد کرد. همزمان، فیفا نیز متقابلاً کارهای تبلیغاتی را برای الگوراند پیش خواهد برد و از این پروژه حمایت مالی خواهد کرد.

 

 

الگوراند نسل سوم فناوری بلاکچین و یک شبکه با عملکرد بالاست. این بلاکچین تاکنون میزبان بیش از 2000 سازمان جهانی و برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) بوده است. ، بلاک چین Algorand همچنین با سازمان هایی با زمینه های کاری متنوع از جمله موسیقی، بازی، امور مالی، هنر و ورزش همکاری کرده است. در حال حاضر، الگوراند در تلاش است تا قابلیت‌های دیجیتالی وب تری (Web 3) را برای افزایش رشد و شکوفایی پروژه ها، افزایش شفافیت و نوآوری به کار گیرد.

 

 

 سیلویو میکالی (Silvio Micali)، بنیانگذار الگوراند در این مورد گفت:

"این همکاری با فیفا، شناخته‌شده‌ترین و برجسته‌ترین سازمان جهانی در ورزش، پتانسیل‌هایی را که بلاک چین Algorand به ارمغان می آورد برای تغییر روشی که همه ما از بازی جهان تجربه می‌کنیم، به نمایش می‌گذارد.»

فیفا و تکنولوژی

با نگاهی به فعالیت های اخیر فیفا، پر واضح استکه فیفا اکنون بخش فناوری را هدف قرار داده است. فیفا علاوه بر امضای قرارداد مشارکت با Algorand، در ماه مارس، یک قرارداد جداگانه با صرافی ارزهای دیجیتال Crypto.com برای فینال جام جهانی 2022 امضا کرد.

مطلب غیرقابل انکار این است که ایجاد همبستگی میان فعالیت‌های ورزشی و بلاک چین برای سازمان‌های اصلی بازار ارزهای دیجیتال، یک فعالیت بسیار پرسود خواهد بود. اخیراً ورود پروژه های بزرگ ارز دیجیتال به دنیای ورزش را شاهدیم. شبکه تزوس (XTZ) با قراردادی پرسود با منچستر، قرار است به حامی ابزارهای آموزشی منچستریونایتد تبدیل می شود و شبکه Terra (LUNA) با کارکنان بیسبال ایالات متحده واشنگتن نشنالز وارد همکاری می شود.

واکنش بازار ارز دیجیتال به خبر امضای قرارداد فیفا با الگوراند

در واکنش به این خبر، قیمت ALGO، توکن بومی شبکه الگوراند بیش از 15٪ افزایش یافته است. تا زمان انتشار، Algorand (ALGO) با 20.35 درصد افزایش با قیمت 0.70 دلار معامله می شود.

آیا شما در پورتفوی خود ALGO دارید؟

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام