موافقت سنای امریکا با متممی که صنعت کریپتو را تهدید می کند
اخبار ارز دیجیتال

موافقت سنای امریکا با متممی که صنعت کریپتو را تهدید می کند

اواخر عصر یکشنبه، مجلس سنای ایالات متحده امریکا با 68 رای موافق و 29 رای مخالف به متمم Warner-Sinema-Portman از لایحه زیرساختی بایدن رای مثبت داد.

متمم Warner-Sinema-Portman به دلیل اعمال الزامات گزارش مالیاتی بر بازیگران غیر حضانتی مانند استخراج گران و توسعه دهندگان نرم افزار که اطلاعات مشتریان را ضبط نمی کنند، مورد انتقاد گسترده جامعه کریپتو قرار گرفته است.

سناتور سینتیا لومیس، یکی از نویسندگان متمم وایدن-تومی-لومیس، که این الزامات مالیاتی سنگین را معاف می کند، در توییتی نا امید کننده نوشت:

"من مواضع همکارانم را درک می کنم. اما اگر جزییات این لایحه را تغییر ندهیم، افراد واقعی در جامعه آسیب خواهند دید."

بعد از تصویب این لایحه در سنا چه اتفاقی می افتد؟

پس از رای گیری، مجلس سنا اجازه 30 ساعت بحث و گفتگو در مورد هر متمم را می دهد. این بدان معناست که متمم Warner-Sinema-Portman تا صبح سه شنبه مورد بحث قرار می گیرد و پس از آن به صورت قانونی امضا خواهد شد.

سنا همچنان می تواند به تغییر لایحه زیرساختی بایدن رای دهد. سناتورلومیس و هم فکرانش در سنا هم چنان در حال تلاش برای دستیابی به متممی هستند که معتقدند به نفع صنعت کریپتو خواهد بود.

کشمکش ها در مورد مالیات صنعت کریپتو هم زمان با تاخیر در رای گیری نهایی سنا ادامه می‌یابد.

جهت آشنایی با صرافی مناسب ایرانیان مقاله بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان را مطالعه کنید.

متمم Warner-Sinema-Portman و جامعه رمزنگاری

جامعه رمزنگاری به دلیل ایجاد الزامات گزارش مالیاتی که بر بازیگران غیر حضانتی اعمال می شود، به طور گسترده با این متمم مخالف هستند. هم چنین می دانیم که همکاری برای این بخش از بازیگران این صنعت بسیار دشوار خواهد بود.

اگر سنا موضع خود را در مورد این متمم تا روز سه شنبه تغییر ندهد، برخی از نهاد های غیر حضانتی در صنعت رمزنگاری (مانند استخراج گران یا توسعه دهندگان نرم افزاری) باید به دنبال راهی برای ضبط داده های گزارش های مالی ای باشند که تا به امروز جمع آوری نمی کردند.

جیک چروینکسی، مشاور عمومی شرکت Compound Labs و یکی از بلندترین صداهای دنیای کریپتو در توییتر نا امیدی و تعجب خود را به اشتراک گذاشت: "سنا با 68 رأی موافق و 29 رأی مخالف به بحث ها پایان داد. ما می خواستیم ابتدا در مورد متمم وایدن رای گیری کنیم یا در مورد اصلاح وایدن وارنر رای دهیم، اما حالا دیگر شانسی نداریم. "

تد کروز یکی دیگر از مهمترین سناتورهایی است که میان بحث درباره این لایحه از صنعت کریپتو دفاع کرده است.

روز شنبه، وی نیز اظهار کرد که:

"مجلس سنا در آستانه تصویب قانونی است که برای ارزهای دیجیتال وحشتناک خواهد بود."

کسانی که از اصلاحیه Warner-Sinema-Portman حمایت می کنند، هیچ گونه فشار سنگینی را بر صنعت نوپای رمزنگاری وارد نمی دانند که مقداری عجیب و شوکه کننده است. سناتور الیزابت وارن به عنوان مثال گفت که این لایحه: "مالیات گذاری مستقیم بر کریپتو نیست، بلکه فقط الزام ارائه یک گزارش است که در همه جا وجود دارد. به نظر ما رویکرد درستی به نظر می رسد."

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: کلید عمومی و کلید خصوصی چیست؟

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام