3 ارز دیجیتال آینده دار؛ امروز 22 آگوست
اخبار ارز دیجیتال

3 ارز دیجیتال آینده دار؛ امروز 22 آگوست

بیت کوین نه تنها الگویی برای شکل گیری ارزهای دیجیتال، به شکل شبکه ای غیر متمرکز و همتا به همتا بوده، بلکه جایگاه خود را به عنوان استانداردی حقیقی برای ارزهای دیجیتال ثابت کرده است. این موج ایجاد شده توسط بیت کوین، طبیعتا توسط ارزهایی بخصوص دنبال خواهد شد.

علاوه بر این، اتر، کاردانو، ریپل و دیگر ارزهای این چنینی، همه از ابتدا محبوب شدند. این آلت کوین ها به اندازه ای بزرگ هستند که میلیاردها دلار ارزش داشته باشند و هر کدام به اندازه ای سودآور هستند که می توانند یک شرکت مستقل را در بازار سهام سنتی نمایندگی کنند.

امروز در دنیای ترید قصد داریم تا 3 ارز دیجیتال پر طرفدار روز را بررسی کنیم.

ارز دیجیتال اوریکا (Ori)

بازار اوریکا اولین بار برای کاربران بیت کوین طراحی شده بود. علاوه بر این، اوریکا برای افرادی که از خلاقیت قدردانی می کنند و چشم انتظار خلق آثار هنری خیره کننده هستند، طراحی شده است.

در بازار های این چنینی پرداخت حق پلت فرم قبل از فروش اثر اتفاق میافتد، در اوریکا اما اینچنین نیست و نکته جذاب تر کارمزد های پایین در این زمینه است. بر این اساس، پس از فروش آثار هنری خود باید هزینه ای پرداخت کنید. در همین راستا ، کاربران هنرمند اوریکا، باید شبکه های اجتماعی خود را از طریق ایمیل به هم متصل کنند تا هنگام ثبت نام به عنوان هنرمند، یک نشان تأیید دریافت کنند.

علاوه بر این، با جمع آوری سرمایه اولیه برای NFT (Crowdfunding) قبل از اینکه آن را بسازند، هنرمندان می توانند محصولی را پیش فروش کنند و پول مورد نیاز برای دستیابی به ایده خود را به دست آورند.

بر اساس داده های CoinMarketCap، قیمت امروز اوریکا چیزی حدود 2.64 دلار آمریکا و حجم معاملات آن 2.664.377 دلار در 24 ساعت گذشته است. در 24 ساعت گذشته، اوریکا 20.47 درصد افزایش یافته است.

جهت گذراندن دوره آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال کلیک کلیک کنید.

ارز دیجیتال سوییس برگ (CHBS)

سوییس برگ (SwissBorg) با لذت بخش، عادلانه و جامعه محور کردن مدیریت پول (Money Management)، آن را دموکراتیک تر نیز می کند. علاوه بر این ها، سوییس برگ نیروی کاری در مقیاس جهانی با بیش از 180 کارمند مستقر در لوزان سوئیس است و دارای مجوز ارز مجازی است که به آنها امکان می دهد در سراسر جهان ارزهای دیجیتال و کیف پول های مجازی را معامله کنند.

پرچم دار محصولات سوییس برگ، اپلیکیشنSwissBorg  است که 450،000 کاربر را قادر می سازد تا دارایی های دیجیتالی را با امکاناتی مانند تجزیه و تحلیل به وسیله هوش مصنوعی خرید و فروش کنند. قابلیت دیگر این اپلیکیشن تحلیل های مخصوص تنظیم سبد سرمایه گذاری (Portfolio) شما است.

توکن های SwissBorg هسته اصلی اکوسیستم سوییس برگ هستند و با نرخ رشد فوق العاده 2.700 درصدی یکی از بهترین عملکرد ها را در سال 2020 به خود اختصاص دادند.

بر اساس داده های CoinMarketCap، امروز قیمت فعلی این توکن چیزی حدود 0.94 دلار آمریکا است و حجم معاملات آن نیز 4.046.060 دلار در 24 ساعت گذشته است. در 24 ساعت گذشته، سوییس برگ 0.30 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. مقدار عرضه در گردش از این توکن در حال حاضر چیزی حدود یک میلیارد دلار می باشد.

ارز دیجیتال سیس کوین (SYS)

پلتفرم سیس کوین امکان همکاری ای قابل اطمینان و مقیاس پذیر را در کنار امنیتی سازگار با بیت کوین ارائه می دهد. در حال حاضر می تواند بدون نیاز به یک ارائه دهنده نقدینگی خارجی، با هر کوین اتریوم ERC-20 کار کند.

هسته سیس کوین، یک فرایند اثبات کار با استفاده از الگوریتم رمزنگاری SHA-256 است، که با استفاده از همان انرژی استخراج بیت کوین استخراج می شود. همچنین، به عنوان یک لایه خدماتی مقیاس پذیر، پلت فرم سیس کوین از یک شبکه نود مستر (Master Node Network) استفاده می کند و صاحبان این مستر نود ها، با توجه به عملکرد ترفیع هایی دریافت می کنند.

بر اساس داده های CoinMarketCap، امروز، قیمت فعلی سیس کوین  0.258364 دلار آمریکا است. حجم معاملات آن در 24 ساعت گذشته چیزی معادل 20،401،777 دلار امریکا است. در خلال روزی که گذشت، سیس کوین  9.19درصد کاهش یافت.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام