چرا توکن پاری سن ژرمن 70 درصد صعود کرد؟
اخبار ارز دیجیتال

چرا توکن پاری سن ژرمن 70 درصد صعود کرد؟

این روزها انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن تبدیل به تیتر یک رسانه‌های ورزشی شده است. پاری سن ژرمن در حال نهایی کردن جذب لیونل مسی است. لیونل مسی پس از عدم تمدید قراردادش با بارسلونا، در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن است. مذاکرات به سرعت پیش می رود تا او بتواند هرچه سریعتر قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر امضا کند.

در میان بحث داغ انتقال مسی، خبر می‌رسد که شاید این انتقال منتفی شود. البته هنوز نتیجه قطعی نیست. با اینحال، قیمت توکن هواداران پاری سن ژرمن حتی از عملکرد آلت کوین‌های محبوب مانند Dogecoin نیز فراتر رفته است.

طبق اطلاعات منتشره در سایت CoinMarketCap، توکن اختصاصی PSG در چهار روز گذشته، بیش از 74 درصد افزایش یافته است.

بیشتر حجم معاملات آن از Binance و صرافی ارز دیجیتال Paribu در ترکیه تأمین شده است.

در اوایل سال 2020، باشگاه پاری سن ژرمن با همکاری Socios.com این توکن را راه اندازی کرد. دارندگان این توکن می‌توانند با شرکت در رای گیری‌ها و نظرسنجی ها در تصمیم گیری‌های این باشگاه سهیم شوند.

گفتنی است یوونتوس و میلان نیز توکن‌های هواداری مشابهی را راه اندازی کرده‌اند.

مسی تأکید کرد: PSG یک «گزینه» است

اوایل این هفته، بارسلونا با اعلام جدایی مسی از این تیم، جامعه فوتبال را در یک شوک عمیق فروبرد.

رئیس باشگاه فوتبال بارسلونا، جوآن لاپورتا در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز جمعه برگزار شد، فاش کرد که این باشگاه اسپانیایی به دلیل موانع مالی نمی تواند قرارداد خود با این سوپراستار را تمدید کند. شایان ذکر است که قرارداد قبلی مسی در 30 ژوئن به پایان رسید.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن که تابستان گذشته سعی کرد مسی را از بارسلونا برباید، به سرعت به عنوان برترین گزینه جذب این بازیکن 34 ساله فوتبالیست مطرح شد.

روز گذشته، 7 آگوست، نشریه فرانسوی لکیپ « L'Equipe» اعلام کرد که پاری سن ژرمن مایل است سالانه 40 میلیون یورو به یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان پیشنهاد دهد. با اینحال، هنوز قرارداد نهایی نشده است. انتظار می رود این باشگاه پاریسی امروز یکشنبه با نمایندگان مسی مذاکره کند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی احساسی یکشنبه، مسی با چشمان اشکبار گفت که این «سخت ترین دوران» حرفه‌ای او بوده است.

هنوز مسی انتقال خود را تأیید نکرده است و انتقال خود به بارسلونا را فقط یکی از گرینه‌های پیش رو می‌بیند. اما با اینحال، توکن پاری سن ژرمن (PSG)، در چهار روز گذشته، بیش از 74 درصد افزایش یافته است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام