لیونل مسی مجموعه NFT خود را عرضه می کند؛ Messiverse
اخبار ارز دیجیتال

لیونل مسی مجموعه NFT خود را عرضه می کند؛ Messiverse

لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتین، از مجموعه توکن های غیر مثلی (NFT) خود رونمایی کرده است. باس لوجیک، هنرمند طراحی های دیجیتالی، این مجموعه NFT های هنری را با استفاده از تصاویر لیونل مسی طراحی کرده است، این مجموعه از توکن های NFT از روز جمعه قابل خریداری خواهند بود.

مسی؛ اسطوره جهان فوتبال

مسی 34 ساله به عنوان یک پادشاه (King)، ابرقهرمان (Super Hero) و خدایی یونانی (Greek Giant) در این قطعات به تصویر کشیده شده است. این قطعات، مانند "Man from the Future" (مردی که از آینده آمده)، "Worth the Weight" (بسیار پر ارزش) و "The King Piece" (قطعه پادشاه)، دستاورد های این فوتبالیست بزرگ را به تصویر می کشند و عرضه می کنند.

BossLogic، که در استرالیا زندگی می کند، به دلیل همکاری با استودیو مارول و دیزنی شهرت زیادی دارد.

توکن غیر مثلی (NFT) نوعی دارایی رمزنگاری است که از بلاک چین برای ردیابی و تشخیص مالکیت اقلام دیجیتالی استفاده می کند. در حالی که هرکسی می تواند به این شیء نگاه کند، فقط خریدار NFT حق قانونی دارد که آن را به عنوان دارایی خود قلمداد و استفاده کند.

بازار NFT ها

در ماه های اخیر، بازار NFT ها گسترش یافته است. علاوه بر این، خانه حراج کریستی، توانست قطعه ای دیجیتالی از هنرمندی به نام Beeple را در ماه مارس سال جاری به قیمت بیش از 70 میلیون دلار بفروشد.

در همین حین مسی در حساب توییتر خود نوشت:

"هنر شبیه فوتبال است. بی نهایت"

مسی ورس (Messiverse)

مجموعه "Messiverse" برای خرید در پلت فرم Ethernity Chain در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، پلت فرم Eternity Chain موارد منحصر به فردی از NFT را، مختص ستاره های ورزشی تولید کرده است.

BossLogic در توییتر اظهار داشت که به تصویر کشیدن مسی "یک لذت فوق العاده" بود و اثر هنری خود با عنوان "مردی از آینده" را منتشر کرد که مسی را از پشت با پیراهن شماره 30 که در باشگاه جدید قطری (PSG) خواهد پوشید، نشان می دهد.

مسی پس از بیش از یک دهه حضور در بارسلونا، هفته گذشته خبر جدایی خود را از این باشگاه اعلام کرد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام